1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 8 okt 2011.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh zo, dacht al... Wel slimme marketing. :)

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Lekker onbeschoft dat ik nu pas zie dat jullie mijn mashup hebben gedraaid. |:-

Tof! Thanks! :thumbs:

New Mashup btw:
    Cedric Gervais (Moska Remix) vs. Onderkoffer - Molly On Cocaina (Paribus Mash Up)
    [sound]https://soundcloud.com/paribus/cedric-gervais-moska-remix-vs[/sound]

Laatst bewerkt: 17 aug 2013
  3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Eey muziekliefhebbers! Weten jullie toevallig al iets meer van Amsterdam Music Festival op 19 oktober @ ADE? Hiermee doel ik voornamelijk op de Line-Up van dit event. Tussen de artists van ADE staan nog niet Chuckie, Guetta en Dimitri Vegas & Like Mike bij... Zou het goed mogelijk kunnen zijn dat zij dan zullen optreden? Vraag me tot dusverre namelijk af of ik voor dit event een kaartje moet kopen.

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    De kans dat die artiesten optreden tijdens ADE is heel erg groot, maar voor Amsterdam Music Festival is maar de vraag. Veel artiesten komen met een eigen label avond of iets dergelijks. Alle grote namen zijn er.

Word georganiseerd door ALDA en ID&T dus er zullen ongetwijfeld grote namen komen. Armin en Hardwell gok ik.

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ben je volledig bekend met Amsterdam Dance Event?

Amsterdam Dance Event is een thema'week' (paar dagen), waar heel Amsterdam in het teken staat van EDM. DJ's, platenmaatschappijen, organisaties, agencies, etc komen allemaal samen in Amsterdam en de hele week staat in het teken van netwerken, showcasen, seminars, etc. Verschillende artiesten/agencies/organisaties organiseren dan publiek toegankelijke evenementen verspreid over alle locaties in Amsterdam (plus ook tal van besloten feestjes).

Het Amsterdam Dance Event is dus eigelijk niet 1 evenement zoals Mysteryland bijvoorbeeld, maar een verzameling van tientallen feesten van verschillende formaten. Je kan er passe partouts voor halen (zijn volgens mij al uitverkocht), maar ook een feestje of een paar utizoeken die je trekken.

Chuckie verwacht ik zeker wel, misschien komt ie nog met een nieuwe Dirty Dutch of een eigen showcase in The Sand ofzo, maar kans is ook groot dat ie in de line-up staat van bijvoorbeeld Heineken Starclub (Ziggodome) of Amsterdam Music Festival (RAI). Zelfde geld voor Dmitri Vegas & Like Mike. De kans dat Guetta aanwezig is is een klein stukje kleiner, als hij er zal staan, zal ie een eigen feest geven, HMH ofzo, maar zie ik niet heel snel gebeuren.

Verder zullen zulke artiesten hun plannen bekend maken als het zomer/ibiza seizoen ten einde loopt.

Hier vind je trouwens een duidelijk overzicht van alle feestjes tijdens Amsterdam Dance Event: http://partyflock.nl/organization/3776/archive

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Hartstikke bedankt hierboven voor de reacties! In ieder geval wist ik deels waar ADE voor stond, maar jij verduidelijkt het nog wat meer... bedankt hiervoor! Ik was vorig jaar in ieder geval ook @ The Sand aanwezig. Toen speelde zich daar Kings of Ace af en een dag ervoor David Guetta meen ik me te herinneren. Ik zal er even over nadenken, maar ik verwacht dat het in ieder geval AMF wordt.

Naar welke feesten willen of gaan jullie zoal?

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Deze ADE heb ik alleen voor 10 Years Of Armada Music een kaartje en ik hoop dat ik voor de baas naar Hard Dance Event mag. 'Helaas' hebben we zelf op de vrijdag een hardstyle feest met Gunz 4 Hire enzo, dus Hardwell presents Revealed word het hem daarom helaas niet. Verder ga ik misschien op de zaterdag naar de Awakenings Drumcode Special, of het Amsterdam Music Festival moet wel een erg zieke line-up hebben.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wat doe jij dan daar? Fotografie?

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nog even terugkomend op deze mix; top werk jongens, echt een heerlijke mix met die verschillende stijlen. ;)

Heb wel een vraag; wie heeft het moombahton gedeelte gemixt en zou diegene interesse hebben om een lange (half uur/uur, net waar je zin in hebt) moombahton mix te willen maken? Vind die shit echt heerlijk om bijvoorbeeld in de auto te draaien, en ben wel weer opzoek naar een nieuwe mix! :b:

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, ik doe de dance programmering voor discotheek hier (Lucky) en organiseer zelf ook feesten daar. Is praktisch alleen hardstyle wat we doen. Op die manier hoop ik er naartoe te mogen, is een mooie gelegenheid om te netwerken, afspraken maken en dergelijke tijdens Hard Dance Event.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Lucky, ja? Daar kwam ik vroeger ook wel eens. Sinds die vechtpartij voelt het toch minder aan.

Maar klinkt vet, organiseer je daar nu veel? Ik zag dat er soms ook stagiairs van onze school heen gingen. (Event & Organisatie)

12. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is mijn gedeelte :p
    Zal 1 van deze weken ff kijken of ik wat voor je kan doen ;)

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gunz 4 Hire (L)

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, wel jammer dat een locatie daar dan bekend om staat. Zulke vechtpartijen gebeuren er wel vaker, ook zeker net zo erg, maar met een beetje meer pech overleeft iemand het niet en dan word er in de media gedaan alsof zo'n locatie niks meer is. Ik ga morgen toevallig naar Eindhoven, heb daar verder ook geen ander gevoel bij na die kopschoppartij eerder dit jaar. Maar dat is hoe ik er tegenaan kijk dan. Het is verder niet een gevaarlijke tent en ook niet opeens anders geworden na die tijd.

Maar goed, momenteel is er maar een paar keer per jaar ruimte voor een hardstyle-concept van hunzelf, wij organiseren er zelf 1 keer per jaar een en af en toe een bekende naam op de zaterdagavond, dat is het. Voor mij een mooie leerweg om naast de studie te doen, voor hun iemand in huis met uitgebreide kennis van de muziek en scene, dus ik heb niks te klagen :)

Idd, heeft ons volgens mij meer dan een jaar gekost om ze eindelijk te krijgen, maar zeer blij mee :D

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat lijkt mij sowieso een droombaantje, dancefeesten/events organiseren.

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hoe is het met die ALDA stage afgelopen dan?

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet geworden helaas, ze vonden me teveel als een sales persoon overkomen.

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Hah, ook onlangs afgewezen aan de Pilotenstraat 6 ja :p

Heb vorige maand ook net naast een functie bij Armada Music gegrepen, sowieso flink balen.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja fucking Pilotenstraat, was ideaal geweest aangezien het 5 min van m'n huis is:+.

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Dat was helemaal ideaal ja. Is voor mij aan de andere kant van het land, maar was er graag voor naar Amsterdam gegaan.

Deel Deze Pagina