1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee hoor, ook zonder drugs is het fucking vet ;)
    Ik heb dat eerder bij hardcore en hardstyle dat ik er weinig aan vind zonder drugs.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.941
    Idd, drugs is echt niet necessary met techno. Je kan ook gewoon helemaal in de 'muziek' opgaan zonder die troep.

3. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    @Paribus:http://www.dancingastronaut.com/201...-buuren-ping-pong-mercer-remix-free-download/ ;)

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die track heb ik gebruikt idd. Het is ook een mashup. ;)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja drugs is wel het grote geheim axhter de populariteit van techno. Zoveel mensen die doen alsof techno de shit is , maar zich puur op zo'n feest vermaken door drugs.

Sent from my Willem9000

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    En wat is dan het grote geheim achter hardcore? 8)

7. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Dat is toch bij lange na niet zo populair als Techno? Hij bedoelt dat 90% van de hipsters die de laatste tijd elk techno feestje maar meepakken, dit vooral leuk vinden door de drugs.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Aahh. Hipsters. Die tellen niet :+

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sowieso denk ik dat hardcore relatief gezien veel meer liefhebbers heeft. Daar waar de gemiddelde technofeestganger doordeweeks ook veel andere soorten muziek luistert, luistert de hardcorefeestganger voornamelijk gewoon hardcore en andere hardere stijlen.

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Luister momenteel echt veel deep/melodic house. Wil alleen zelf eens aan de slag gaan met het proberen te maken van een bootleg o.i.d.

Iemand tips voor een bepaald programma/forum dat ik kan gebruiken? Heb de beschikking over een Macbook Air en een iMac (liefst programma dat de Air aankan).

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Juist, ze gaan meestal naar een festival zodat ze weer een reden hebben om drugs te pakken. XTC en MDMA wordt echt te veel gebruikt de laatste tijd, het vele drugs gebruik is iig een reden waardoor ik minder naar festivals ga.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach het grote gebruik boeit me niet zo, beter dan allemaal dronken gasten (al is het soms wel heeel erg, lijkt wel alsof er elk feest meer mensen worden afgevoerd).

Sent from my Willem9000

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Stoor jij je eraan dan? Ik vind het beter dan die dronken mensen wat je bij voetbalwedstrijden veel ziet.
    Ik vind sos, coke en dat soort spullen vervelender. Daar raken mensen erg arrogant en macho van.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik snap de link met voetbalwedstrijden niet zo overigens, daar wordt overigens ook veel drugs gebruikt dus je punt gaat niet helemaal op.

sos en coke zijn overigens hetzelfde.

En ja, ik word naar van openbaar drugs gebruik. Mensen weten hun grenzen niet en veel beginnende gebruikers doen maar wat op feesten. Daarnaast is het gros van de pillen een stuk onvoorspelbaarder dan de meeste bieren die men drinkt.

Er wordt naar mijn mening iets te makkelijk gedacht over drugsgebruik (om de discussie voor te zijn, ja ook over alcohol), vooral bij de jeugd zie je dat het eigenlijk heel normaal is om iets te gebruiken. Je ziet het langzaam ook verplaatsen naar clubs in de stad en kroegen.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik bedoelde pep :p
    Die link met voetbalwedstrijden is omdat ik daar ook mensen weggedragen zie worden (ja dat kan ook drugs zijn, maar ook alcohol). Was meer op het laatste stukje van Dyonko gericht.

Ben het ermee eens dat er makkelijk over wordt gedacht. Ik vind het dan ook niet naar of zielig als ik iemand afgevoerd zie worden. Dat is hun verantwoordelijkheid. In de stad en kroegen merk ik dat niet echt, maar ik ga dan ook niet veel meer 'gewoon' uit in clubs.

Zelf vind ik het zo nu en dan heerlijk om op een feestje wat weg te tikken. Zolang je weet wat je doet, kan je een te gekke tijd beleven. Daarnaast is de vibe bij mensen die strak staan van de pillen naar mijn ervaring prettiger dan bij alcohol gebruik.

Ik zou het zonde vinden om om die reden niet meer naar een feestje te gaan.

16. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    New mashup!!!!!

John Christian x Nicky Romero vs. Jay Hardway - Next Level Bootcamp (Paribus Mashup)
    [sound]https://soundcloud.com/paribus/john-christian-x-nicky-romero-vs-jay-hardway-next-level-bootcamp-paribus-mashup[/sound]

17. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt netjes alleen niet zo'n fan van die Jay Hardway track, maar das meer een persoonlijk dingetje

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Vind dat juist een hele verfrissende track. Alhoewel ik wel veel samples uit andere platen hoor, maar dat vind ik niet storend. :)

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ben helemaal verliefd geworden op tekno en psytrance. Echt genieten op festivals.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Waar was je heen dan?

Deel Deze Pagina