1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kaartje AMF in the pocket. Hopen dat het geluid in de arena een beetje goed is. 1x een q-dance feestje meegemaakt en toen was het niet super.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wellicht nog een aardige tip voor je trouwens; Qult.

Aangezien je laatst de big room house hebt ontdekt en normaal hardstyle luistert is dit wellicht wel wat voor jou. Beetje een mengeling van hardtechno, house, electro en hardstyle.

Voorbeelden:

[sound]https://soundcloud.com/qdance/q-base-2013-podcast-qult[/sound]
    [sound]https://soundcloud.com/joinqult/qult-13-live-sets-geck-e?in=joinqult/sets/qult-13[/sound]

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Luister op soundcloud af en toe naar een podcast van geck-e. Doe ik al een jaartje en zitten zeker wel eens lekkere plaatjes tussen.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Over ADE gesproken, ik keek echt heel erg uit naar AMF. Vorig jaar was ik wel present. Toen hadden ze nog drie stages en hele toffe artiesten, zoals Steve Angello, AN21 en Alesso. Dit jaar gaat het hem niet worden denk ik. Ik vind het een sterke line-up hoor, maar het weegt niet op tegen het bijna verdubbelde bedrag dat ze er voor vragen. 69 euro voor een ADE-feest, zijn ze gek geworden ofzo?! Vorig jaar betaalde ik 50 euro, terwijl de VVK zelfs 40 euro was. Daarbij heb ik alle artiesten al eens gezien met uitzondering op Dash Berlin, wat denk niet mijn smaak is, en Garrix. Ik had echt gehoopt op Alesso (puike sets op UMF en Tomorrowland), Axwell Λ Ingrosso of Tiësto. Tevens vraag ik mij ook af of de Arena wel zo'n goede zet is. Persoonlijk vond ik de RAI echt een fantastische locatie met haar verschillende hallen (en dus stages).

Verder vraag ik me af of Tiësto nog wat gaat doen. Weet iemand dat toevallig? Vorig jaar was die nog de headliner van de Heineken Starclub (inclusief Calvin als ik het me niet vergis), maar die wordt ditmaal vóór ADE gehouden.

Laatst bewerkt: 17 aug 2014
  5. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Over AMF gespreken ben ik het sprekend eens, misschien dat Tiesto bij Spinnin Sessions (HMH) komt, die Starclub van vorig jaar was echt nice, als hij binnenkort niet wordt aangekondigd dan maar een kaartje voor AMF kopen...

Over Starclub dit jaar, wie komt er nu met zo'n line-up en dan in de zelfde maand als ADE :lol: #faal

6. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    De Trouw sluit begin volgend jaar haar deuren las ik. Is dit een plek waar je als danceliefhebber MOET zijn geweest? Persoonlijk vind ik de line-up nooit zo naar mijn smaak.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    [yt]XCawU6BE8P8[/yt]

:D:D:D:D

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik vind van wel, maar is vooral techno wat daar gedraaid wordt. Heb helemaal niks met EDM en wordt daar ook nooit gedraaid. Denk niet dat veel gasten van hier naar de Trouw gaan.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Er komen een beetje veel wannabes, maar dat is overal in Amsterdam.

11. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Zo weer eens tijd gehad om een nieuwe mix te maken :)

22 nummers in 45 min

https://soundcloud.com/elcharito/elcharito-33

Overgang 21-> 22 is een beetje 'sloppy'

Dyonko vindt dit leuk.
  12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    The Hunt :thumbs:

Sowieso vet lijstje.

XxTopgear360 vindt dit leuk.
  13. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Dank, The Hunt is idd een dope track, deze heeft alles in hem :D Sowieso is Ran-D wel 1 van me favo hardstyle artiesten :D

14. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    bron: Partyflock

Haha nice :lol:

& voor de poducers onderons:

Zie -> https://splice.com/henryfong/henry-...t-music-collaboration-platform-splice/&t=5233

Dit lijkt me best een goede toevoeging... jullie??

15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Kaartjes binnen, prima line-up voor 15.-
    Ook eerste keer ADE ben benieuwd

16. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Is gewoon het zelfde als ieder ander feestje hoor ;), maar met al die vlaggen her en der maakt het wel tof. Tis dat ik naar Protocol ga anders zeker een goede optie :thumbs:

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik vind deze ADE editie sowieso minder dan de vorige als het gaat om grote namen binnenhalen. Daar gaat het bij mij in ieder geval wel onder andere om...

Waar is in hemelsnaam onder andere Tiësto (cashen in Vegas?), Calvin Harris, Alesso, Steve Angello, Axwell & Ingrosso... Mis echt een aantal grote namen die er vorig jaar er in ieder geval wel bij waren, op Axwell & Ingrosso na dan. Daarbij een overpricede AMF editie met een dertien in een dozijn line-up. Tegenwoordig is DV & LM op elke ID&T feest wel aanwezig. De vorige editie had in ieder geval nog een aantal speciale artiesten die bijna niet in Nederland optreden. Maar goed dat is ook subjectief uiteraard!

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik miste ook de Zweedse namen inderdaad en zeker Alesso die echt booming is op dit moment.

19. XxTopgear360

Leuk Bevonden:
    7
    Amen

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga alleen naar Spinnin' op vrijdag. Zal wel veel in de Deep worden daar.

Deel Deze Pagina