Om te beginnen, hardstyle ben ik na 1-2 uurtjes al zat en ja ik ben met Pasen naar een techno-feest gegaan te weten Awakenings in de Gashouder. Ik vond het daar echt super tof, maar dat is dan ook vooral te danken aan de venue. Verder kan ik prima techno aanhoren met een biertje erbij, maar ik zal nooit een set op de fiets luisteren.
Over Sensation nog gesproken. Persoonlijk vond ik de show erg gaaf. De ringen en belichting waren awesome (noem mij een club waar je bent geweest wat betere lichteffecten produceert?) en de stage vond ik ook erg tof. Vorig jaar was de show weliswaar grootser, maar dat was ook niet gek door een 'reunion edition' te kweken met de beste elementen uit de voorgaande edities in de Arena te proppen. Wat ze van mij wel hadden mee mogen nemen was het koor uit de Legacy , dat was me toch vet zeg!
Wat ik echter nog steeds niet begrijp is dat je dan specifiek voor Sensation hebt gekozen (behoudens je argument van toffe show). Je weet de line-up, dan haal je toch je vriend over om naar een ander feest/festival te gaan (of hij moet echt niets anders willen dan Sensation). Jouw kritiek komt voor mij nog steeds over als een mening. De muziek vond je voor een groot deel bagger en de DJ's moeten hun bek houden. Nogmaals, dat weet je toch bij een dergelijke line-up? Misschien ben jij wel een super-vriend die zijn eigen avond laat verneuken om met een vriend op stap te kunnen, naja dan had ik voor € 90,- een ander festival gepakt die jullie beiden liggen. En over oude hits en niks vernieuwends gesproken... had je serieus verwacht/gehoopt dat een commerciële DJ een flink vernieuwende set in elkaar had geknutseld (waarbij ik moet zeggen dat Romero toch nog een vrij nieuwe set draaide)? No way..
Tot slot ben ik door de jaren heen naar verschillende feestjes/festivals gegaan. Van een plaatselijke kroeg tot de Club Escape in Amsterdam en van een techno-feestje @ Thuishaven tot Tomorrowland. Dus die reden gaat ook niet op. Maar na jouw verhaal te hebben gehoord, zal het mij niet verbazen dat jij niet bij de mainstage van Tomorrowland zal zijn te vinden. Daar heb je immers ook screamende DJ's en één en al EDM ( ).
Laatst bewerkt: 6 jul 2016