1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah relaxt, iemand die ook mijn stijl draait :) Ziet er leuk uit, zal em wel ff luisteren als ik tijd heb!

    Linkje doet het niet ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hmm hij doet streepjes ertussen als je erop klikt, dat is niet de bedoeling.

    http://www.*megaupload.*com/nl/?d=*ZHZ9HLL5

    edit : en nu ineens sterretjes......

    Je moet m effe in je browser zetten, en die 3 sterretjes weghalen, dan moet ie het doen.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    kent iemand hier ook:

    mathew jonson - sypmhony for the apocalypse (original mix)



    Meest geniale track van 2008 voor mij. heb em pas sinds afgelopen week ontdekt :eek: ik vind de track zeer moeilijk te omschrijven, hij begint de eerste 4 minuten heel kalm, maar komt daarna zo hard en duister!

    Het is niet echt dansbare muziek ofzo, (beetje tech/techno volgens mij??) maar deze track is zo meesterlijk. Hij duurt meer dan 10 minuten en is imo het best stoned te luisteren, ik raak er dan tenminste echt helemaal in verzeild :p
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Luister dan ook eens naar Cobblestone Jazz, daar zit Matthew Johnson ook in.

    bv. deze CD : http://www.bol.com/nl/p/muziek/23-seconds/1000004005574012/index.html
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2009
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]JipIQU4lORI[/yt]
    Leuk bumpje (al wat ouder nummer)

    Wat ik eigenlijk wilde vragen is of er nog meer mensen zijn die naar 25 Jaar Patronaat in Haarlem gaan met o.a. Modeselektor en Bloody Beetroots. Luister normaal niet zoveel naar Beetroots enz. maar op een party kan ik het zeker waarderen :)
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een filmpje van Cristiano Ronaldo, wel een goede maar het gaat om de 2e liedje die ik wil weten. Begint bij minuut 5. Het is normaal helemaaal niet mijn stijl, maar dit vind ik wel klinken. En als iemand de naam van het liedje kent, zou mooi zijn :D :thumbs:
    http://www.youtube.com/watch?v=i6JnTMm-LfA&feature=channel_page
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2009
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind zelf nummer te lang duren, hou er meer van dat nummers gewoon nou eigenlijk max de helft duren dus 5min anders haak ik al af bij een nummer...Of het nummer moet echt goed zijn! Maar ook niet zo mijn ding...wel grappig op einde moet ik toegeven! En ja als je stoned ben kan ik me begrijpen dat hij leuk is :+
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hey partypeeps :+
    De feestjes gaan ook weer beginnen.. en volgens mij kun je al kaartjes kopen voor Emporium:

    http://www.emporiumfestival.nl/

    Nog eventjes wachten op de lineup maar denk wel dat ik weer ga dit jaar..
     
  9. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook producers hier?
    Wat gebruiken jullie voor programma om te producen?
    Zelf gebruik ik Fruity Loops, maar twijfel hier over of je wel hele dikke tracks hiermee kan maken.
    Uiteraard heb je ontelbaar geluiden die je kan downloaden of kopen, maar volgens mij zijn er wel betere programma's die de bekendere producers ook gebruiken.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    FL is leuk om te beginnen, ik ben daarmee bezig nu.
    En met Cubase, maar dat is wel andere koek.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik gebruik Reason 4.0.

    Verder maakt het volgens mij niet zo heel veel uit waar je mee werkt, ook met FL is goeie muziek te maken hoor, het gaat erom waar jij zelf het fijnste mee kan werken.

    Als je tracks wil horen die ik met Reason heb gemaakt : www.myspace.com/georgehefner1978
     
  12. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo ff een flinke bump! Was gister naar de release party van het nieuwe album van 2000 And One in de Melkweg, met verder ook nog Shinedoe en Ellen Allien! Het was echt een dikke knalfuif :)

    Gaan er nog mensen naar Trance Energy vandaag? Voor mij werd het een beetje teveel van het goede, aangezien ik vorig jaar ook al ben geweest, en de line-up spreekt me dit jaar wel minder aan..
     
  13. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb Spanish fly van 2000 and one, dat is serieus één van mn hardste tunes van de laatste maanden, zal eens wat meer van m proberen te pakken te krijgen thnx = )
     
  14. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    huoratron - $$ Troopers
    =

    geyl
     
  15. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
  16. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Welke feestje bezoeken mensen dit jaar?
    Ga zelf naar HouseQuake Outdoor op 23 Mei te Aquabest \o/
    En heb kaartjes kunnen krijgen voor Sensation White op Zaterdag 4 Juli :thumbs:
    Verder staat Defqon 1 hoogstwaarschijnlijk op het programma en zal ook zeker Mysteryland op 29 Augustus bezocht worden :D
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Je kunt aan het mooie weer merken dan mensen weer zin krijgen in feestjes ;)
    Ik heb op dit moment in de planning:

    - Vrijdag LeLe (Atak Enschede)
    - Zaterdag Nope is Dope
    - Mysteryland natuurlijk
    - Rockit
    - Misschien Emporium
     
  18. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    kaartje in de pocket voor InQontrol

    Hopelijk kaartje voor Defqon 1

    In de planning: Emporium, Decibel, Continental, Qbase en heel mss Mysteryland.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het weer heeft inderdaad een positieve invloed O-)
    Er is ook niets idealer dan goede muziek, het zonnetje op je bolletje, mooie vrouwen om je heen en een lekker drankje in de hand! :b:
    Ook aardig lijstje met Lele, Mysteryland en rockit!
    Waar vind Zaterdag Nope is Dope plaats?
     
  20. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgende week vrijdag Superrauw (Boys Noize, Shadow Dancer, DIM etc.)
    week daarna Voltt!
    Koniginnenacht naar de Melkweg met o.a. Carola
    Koninginnedag of Circoloco of gratis naar Twstd.

    En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan :p (ik vermijd in ieder geval ieder eclectic feest!)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina