1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    hey op de site thedrughouse.nl/ probeer ik vol. 7 te downloaden maar het lukt maar steeds niet. wie kan mij een site geven waar ik deze perfect zonder problemen kan downloaden.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb een top tien samengesteld van lekkere tracks, zie link in sig
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Weet iemand nog toffe Dubstep artiesten? :)
     
  6. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Binnen Dupstep vind ik dit de meeste toffe artiesten:

    - Excision & Datsik
    - NumberNin6
    - Nero
    - High Rankin
    - Skism
    - Doorley
    - Emalkay
    - Rusko
    - Chase & Status
    - Enigma
    - Skream

    En er zijn vast nog wel veel meer. Luister laatste tijd niet zo heel veel Dupstep meer, dus ben niet op de hoogte van de meeste recente ontwikkelingen binnen dit genre. Volgens mij is dit rijtje artiesten onder de kenners ook vrij mainstream.

    Dit blijft een heerlijke plaat!

     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Thanks in ieder geval had er al een aantal, en die ik nog niet had ga ik eens even luisteren! :)
     
  8. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn favoriete dubstep artiesten:

    - Zomby
    - Burial
    - 16Bit
    - Stagga

    Alle vier heel verschillend van elkaar.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    vind dit zo een faal remix, heb je een top beat (op bv 1:45) en dan ga je het weer verneuken met dat geluid erna..

    [yt]wUuDKp1xmC0[/yt]
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Originele nummer is sowieso faal 8)
     
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    dat zeker (samen met alles wat samson produceert), maar toch is die beat op 1:45 erg lekker. Jammer dat het dan weer verpest word met dat gepiep erna
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je steeds meer he, in het buitenland merk je juist dat de dutch house steeds meer ontdekt wordt, daarom gaan al die nederlandse producers dat nu ook veel maken in de hoop internationaal te kunnen gaan.

    Vind dat zelf wel jammer, 2 jaar geleden toen ik deze thread maakte en net de house ontdekte vond ik het helemaal de shit, maar ben toch al een tijd geleden veel meer naar de minimal/tech en deephouse uit het buitenland gaan luisteren. Die tracks zitten vaak veel beter en minder voorspelbaar in elkaar, de dutch house van tegenwoordig vind ik veels te commercieel klinken, alsof ze alleen maar gemaakt zijn voor dronken mensen die erop kunnen shuffelen :p
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik ben begonnen met dirty house van vato gonzalez:emo: , vond dat toen helemaal de shit. Nu ben ik nog steeds een groot house fan, maar wel van de wat betere (dus geen simpele piep en drum nummers). Verder vind ik electro ook fijn en ook een stapel tech/deephouse (zolang het maar een lekker deuntje heeft en niet te simpel is)
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb weer een nieuwe blog, check hem uit:+

    KLIK
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ook uit Nederland komt enorm veel goede minimal, tech- en deephouse hoor. :)
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, alleen ik lees voornamelijk buitenlandse sites/blogs dus ik kom veel minder in aanraking met nederlandse producties. Komt nog eens bij dat ivm woonlocatie en muzieksmaak van vrienden het ook vrij moeilijk is om regelmatig naar vette feestjes te gaan :p

    Heritage van vorig jaar (2000 And one) is bijvoorbeeld een album wat ik vrij veel heb beluisterd. Verder zijn het vooral de standaard namen, Labeij en Lauhaus, bart skils en Anton Pieete, Joris voorn, michel de hey, David labeij, dat soort namen waarvan ik nog wel wat spul in me mappen heb staan.

    edit: George Hefner niet te vergeten ;)
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Denk dat ook op buitenlandse blogs e.d. meer NL muziek staat dan je misschien verwacht, Nederland is ook in deze scene echt wel 1 van de belangrijkste landen. :)

    En ik moest lachen om je edit. :b:
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zaterdag 19 juni is Dirty Dutch vs the world met line up:

    lekkere line-up, alleen zo ongelooflijk jammer dat het op almere-strand is.. dan weet ik nu al wat voor volk daar komt.

    overigens erg veel zin in het festival seizoen, alleen jammer dat ik van 1 t/m 14 augustus op vakantie ben. Dan mis ik zowel loveland als dance valey:mad: ach ja ,dan maar mysteryland pakken (en sensation natuurlijk, maar dat is geen festival)

    zat ook na te denken over een line up voor senation, deze zal het sowieso wel niet worden maar het zou wel fĂșcking briljant zijn.

    Laidbake Luke
    Swedish House Maffia
    Megamix
    Dr. Lektroluv
    Deadmau5 *live*
    Marco V & Sander van Doorn
    Carl Cox

    laidback luke en swedish house maffia voor de heerlijke house, megamix omdat het gewoon hoort en altijd wel leuk is, lektroluv voor de rauwe elektro en om gewoon hard te knallen. Deadmau5 voor de progressive fans en marco V-sander van doorn-carl cox voor de trance!

    Wat een avond zou het worden :eek:
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    line up voor sensation 2010 amsterdam is bekend, al zou er nog een naam bij moeten komen (staat er op de sensation site)

    Sunnery Jamers & Ryan Marciano
    MR White
    Joris Voorn & 2000 and One
    Chuckie

    vraagje , gezien de producties van joris voorn & 2000 and one verwacht ik minimal. Maar op sites als partyflock lees ik juist dat ze keihard kunnen draaien. Iemand enig idee hoe ze draaien, aangezien ik 100x liever harde techno heb dan minimal..
     
  20. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Haha een hele andere line-up dan jij daarvoor postte. Laat maar ik zie nu dat je die zelf bedacht hebt. :+

    E: Ik ga ook maar eens wat vrienden opsporen om naar een festival te gaan, lijkt me wel heel gaaf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina