1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    beetje dood topic, maar...

ik luistere take me away van 4 strings vandaag weer eens, ik kreeg echt kippevel wat een lekker nummer is dat.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sidney Samson - Set Live @ sneakerz

duurt 57 minuutjes, klinkt bij vlagen erg lekker (is een mix van allerlei nummers door elkaar heen, zitten soms ook kutstukjes tussen zoals 50 cent though :9 )

Heeft verder iemand al de Housequake van 2007, de vorige 2 waren namelijk de bom :cool:

Verder nog een greep van tracks die ik wel lekker vind;

David Guetta ft. the egg - Love dont let me go (white label)
    Bodyrox - yeah yeah
    Mason - Perfect (exceeder)
    Gregor salto - Cant stop playing (radio edit)
    Pakito - Living on video
    Marc benjamin - Nope is dope mix ( _O_ ) 17 minuten lang genieten
    Olav basosoki - Waterman (radio edit)
    + Plus natuurlijk de housequake's, die mix van sidney samson hierboven, en nog wat zooi van erick E, Fedde la grand, Roog, en wat Sneakerz mixen. ^^

Ohja, en natuurlijk cascada, zeer fout, maar goed om vrolijk van te worden :cool:

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Fedde le grand_O_

4. Yko

Yko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar misschien ook maar eens kijkje nemen op trance energy, elk jaar positieve verhalen, en dat voor een id&t event.

Ik luister zelf veel dance, en ben ook op dance-feestjes te vinden, alleen gaat mijn voorkeur dan wat meer uit naar de hardere dance. Q-dance :)

Ik vind bijna alles leuk, trance ('this world is watching me' is trouwens ook een onwijs lekker nummer). Was altijd eens van plan om naar sensation white te gaan -> trancefeest, maar zie daar toch van af. Afgelopen jaar was het enkel house wat gedraaid werd, en dat is niet wat ik van white verwacht. Ik hou trouwens best van house, Erick E beetje favoriet op het moment. Fedde le Grand een keer horen draaien en wat setjes thuis gehoord, maar vond dat niet zo geweldig eerlijk gezegd. Heb nu een setje van Eric Prydz, hij draait wel weer erg lekker.

Op feestjes heb ik toch liever iets meer tempo, hardtrance, techno, hardtechno, hardstyle, hardcore enzovoort. Jump kan ook best lekker klinken, maar dat kan ik niet meer serieus nemen nu ze zich op basisscholen zijn gaan richten. En ik kom altijd met blauwe plekken terug uit jumpareas, omdat ze nooit zo rekening houden met de omgeving. Ze hebben het tenslotte al druk genoeg met hun ingestudeerde pasjes voor de geest te halen.

Cd's als 'ultimate collection' luister ik nooit, dan maar liever het echte werk met livesetjes van evenementen. Soms jammer van de mc's erdoorheen, maar een goede mc is nooit vervelend.

5. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik wil gaan stappen wil ik ook wel dat er stevig gedraaid wordt. Tijdens een feest in outland (Ech Wel!!!) werd er club gedraaid, een 1 en al saaie slaapverwekkende deuntjes waar je niet eens op wilt slapen|:- Die draai ik liever gewoon thuis, lekker te chillen op de bank.
    En over een MC tja meestal zeggen ze maar constant hetzelfde en op een gegeven moment wordt het irritant, maar soms omdat ik ook vaak naar de skihut ga begin ik soms ook zulke wartaal uit te schreeuwen :D
    Bij randy katana (laatste act) was het ook wel geinig toen had de MC er geen zin meer in :9

Live sets van bbc 1 zijn altijd wel vet om te luisteren, zeker tijdens de zomervakantie. Lekker naar Judge Jules luisteren en andere top feesten in Ibiza, waar ze op af komen. Voor de rest luister ik wel af en toe naar een Excentail Mix. Oude live sets van ID-T Radio zijn ook bij mij geliefd.

Vette nummers !! de rest vind ik ook wel leuk, ben niet zo moeilijk, maar je moet onderscheid maken he ;)
    En deze mogen ook wel bij het rijtje geplaatst worden...
    DJ Tilo - Mr Perfect
    Eric Prydz vs. Pink Floyd - Proper Education
    Carlos - The Silmarillia 2007 <-- ja hij blijft leuk ondanks dat er niet veel aan veranderd is :)

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nouja, dan geven we deze draad maar eens een schopO-)

*Schop!;)

Heeft er iemand een leuke DJ-set?:b:

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Achman...
    Wil er al een tijdje een opnemen. Maar ben gewoon nu al 3 weken mijn Numark Axis CR9 speler kwijt voor reparatie...
    Duurt gewoon te lang....
    Gelukkig kan ik mijn Dj kunsten nog een beetje bij een kameraad op peil houden.

Ondertussen heb ik wel zat tijd, om de nieuwste muziek bij te houden! :) En heb dan ook heerlijke nummers....

Dinsdag gaan ze bellen voor mij als mijn Numark dan nog niet binnen is, om eens te kijken waar hij blijft.
    Maar áls ik hem dan eindelijk weer heb, zal ik zo snel mogelijk een Mix maken met de nieuwste muziek die ik op dit moment heb.

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    *een moment

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    omg, deze thread heb toen aangemaakt, das waar ook ja :9

Luister nu wel veel naar house muziek, vato gonzales, sidney samson, erick e, dj Janikoe, veel livesetjes enzo, echt heerlijke muziek.

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Weet je welke shit je ff moet chcken. Roog z'n albums. Sound of Love and Dedication. Don Diablo doet ook wel. Dirty Dutch album van Chuckie is ook dope. Natuurlijk de sneakerz cd's en Housequake. Bloomingdales cd zijn ook altijd wel lekker.

Het si dat je pas 16 bent, anders zou je echt deze shit moeten checken: www.supersunday.nl

Laatst bewerkt: 31 jul 2007
  11. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Houseqauke's zijn ckers vet, ben ik met je eens. Vind alleen Roog iets te rustig. Hou totaal niet van hardcore ofzo, maar er mag van mij wel een iets stevigere beat inzitten dan bij Roog zegmaar. Heb wel een paar remix-nummertjes van Don diablo en chuckie, alleen nog niet echt livestejs oid, ik zal eens zoeken ^^

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Klopt Roog is idd niet hard. Die cd van Chuckie moet je echt checken. Dirty Dutch Propaganda vol 1.

13. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Edit:/

Spin nu even niet live, aangezien Link niet werkte

Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    19 Augustus ga ik naar Castle of love, hier in Kerkrade.

Komen o.a.

Don Diablo
    Erick E
    Funkerman
    Billy The Klit.

http://www.castleoflove.nl/

15. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Zeker wel vet Bram :) !
    Word alleen iets teveel van het goede....

Moet de 18e zelf draaien, en vervolgens is de 25ste Mystery Land :cool: !

Geloof dat in Eindhoven ook de 19e trouwens, Dance Tour is!

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laat ik dit topic eens nieuw leven inblazen:)

Ga eens naar http://www.dirtyhouse.nl/ en dan klik je op Artist/ producers. Klik dan op Vato Gonzalez en download "Dirty House Mixtape 1" en "Dirty House Mixtape 2".

_O_

Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  17. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt vrijdag naar Zoetermeer

ik ben er bij \o/

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kon hem niet eens. Maar die 2 mixen zijn echt relax:)

19. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    weet je toevallig hoe dat nummer heet wat bij mixtape 2 op ong 4.25 hoort heet.

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik ken die plaat ook. Maar ik weet eerlijk gezegt niet wie dat is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina