1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik post niet zo vaak hier, maar Dyonko.. wat een mix man _O_.
    Zit heerlijk in elkaar. Ik vind het veruit het tofste als je al langzaam wat achtergrond geluidjes hoor en de track herkent, maar dat het wordt opgebouwd tot het los gaat. ( overgang op 08:20 _O_) Erg goeie opbouw.. zou ik me zo een avond goed op kunnen vermaken, het is bijna beetje clubbie op momenten, maar je smeert het niet te lang uit allemaal qua opbouw. Tis jammer dat ik niet kan zien waar welke track begint, er zitten paar kleine schoonheidsfoutjes (voorbeeld op 22:28 - 22:31 overgang gaat niet helemaal perfect) in die net ff iets lekkerder of anders ingestart hadden kunnen worden, maar die vallen bijna niet op. (25:41 - 25: 45 doe je weer heerlijk ) Je muziekkeuze past ook lekker bij elkaar, mooie set, niet te popi..durft risico te nemen. Al met al zwaar toffe mix.

    Erg goed gedaan :thumbs:


    Wel meteen first post natuurlijk. Suck it!
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wow wat een feedback, dankjewel man. Dit terwijl ik normaal helemaal geen techhouse/techno draai, maar eigenlijk is er geen zak aan omdat je op heel veel momenten kan laten overgaan doordat het allemaal wat rustiger is. Heb 2x nieuwe mixes , een is mijn maandelijkse house mix maar ben er eigenlijk niet te spreken over (de nummerkeuze is mwah), de 2de is een mix die ik heb gemaakt voor kamp (ga woensdag naar de Ardennen als introductie voor m'n school). Is een wat meer commercielere mix , maar wel met lekkere nummers.

    Wat zal ik erop zetten?
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik vond deze niet te zwaar techno. Vandaar dat ik zei deed me bijna beetje clubbie aan op sommige momenten. Het kan wel wat eentonig zijn, maar kan ook weleens lekker zijn, goed ritme. Geef maar seintje als je weer nieuwe housemix hebt, dan zal ik wel weer wat feedback geven als je er wat aan hebt.

    Als je mwah zelf al zegt over je mix moet je em er niet opzetten. ;)

    P.S. je download toch gewoon nummers die je digitaal mixt, of heb je nog andere bronnen/apparatuur?
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik download gewoon alles via zippyshare en die draai ik inderdaad digitaal vanaf m'n harde schijf en Traktor Pro als software.
     
  5. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    http://soundcloud.com/svenoes/far-out-in-the-house

    Heb laatst een mixje gemaakt bij mij op het werk. We hebben daar een Traktor Kontrol S4 staan, echt heerlijk apparaatje!

    Ben zelf nog niet heel lang bezig als DJ, maar begin het een beetje te leren. Ik merk wel dat ik eigenlijk te snel een nieuw nummer in wil mixen.

    Hoe is dat bij jullie, hoelang laten jullie 1 track draaien?
     
  6. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Nog mensen naar MysteryLand Zaterdag?
    Hopelijk trekt het weer iets bij!
     
  7. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Site is down dus vanavond ff luisteren ;)

    Maar hoe snel je inmixt ligt aan de track,stijl enz.
    Bij dutch house of latin kan je redelijk snel mixen en 1 a 2 minuten per nummer laten draaien.
    Progressive worden de nummers al gauw langer aangezien die meestal een lange break/opbouw en zang erin hebben zitten.
    Is meestal een kwestie van gevoel en/of timing en een beetje je tracks kennen.
    Is natuurlijk ook persoonlijk,de een vind snel mixen fijn de ander laat tracks wat langer lopen.
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ga! heb er zin in, vorig jaar was heerlijk.

    Ligt erg aan de track zelf , draai zelf met name progressive house waarbij je vaak niet heel snel kan mixen omdat zo'n track meestal uit 2 stukken bestaat met een lange break , waarbij het 2de stuk nog even iets vetter is dan het eerste dus inmixen bij de break is ook niet alles. Wat ik wel altijd probeer (bij een track die het toelaat) is om na een opbouw meteen een andere track het te laten overnemen. Moeilijk uit te leggen.. :+
     
  9. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanwezig @ Mystery!
    Heb der zin an!
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Heb er ook echt zin in :) hopelijk beetje lekker weer... anders gewoon gek in een poncho :p
     
  11. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Nog gasten naar Voltt?
     
  12. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook weer eens een nieuwe mix gemaakt, vind hem persoonlijk wel aardig gelukt.

    http://soundcloud.com/sn1z/sn1z-music-essentials-07

     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben van plan om een remix te maken van Chuckie ft. Gregor Salto - What Happens in Vegas. De break vind ik namelijk erg lekker, de drop alleen totaal niet. Kijken of ik het beter kan:+. Alleen 1 probleem, hoe kan ik het best een nummer remixen via FL studio 9? Iemand hier ervaring mee hoe ik zo'n nummer ontleed?

    Dit nummer btw:



    Dus dan wil ik het stuk van 0;16 t/m 1;44 ofzo houden en de rest remixen.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mijn nieuwe September mix

    http://soundcloud.com/dj-duke-1/duke-september-mix

     
  16. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik gewoon met Edison (in Fruity) dat stukje er uit knippen, en die dan gewoon in je arrangement plakken. Je moet ook op de een of andere manier dan precies 64 (of 128 bv.) bars kunnen knippen, maar ik weet niet precies hoe dat moet.

    Heel strak man. BTW die laatste, de nieuwe van Tiƫsto, damnnn die gaat hard! Wat een gekke plaat zeg!
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dance van tegenwoordig is niks meer, vroegah was alles beter... :b:

    [yt]Kz9CbZB8L_k[/yt]
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een lekker nummertje is dit zeg!

    [yt]7AxI4rxCf2E[/yt]
    Gelijk zin om op stap te gaan:)!
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tof nummer inderdaad! :eek:
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeker lekker nummer (helemaal vanaf 2;28). Wat een enge wijven in die clip zeg , jezus. Only in Americo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina