1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Evanescence

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HellHound, 27 apr 2003.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Even de thread weer omhoog schoppen nu ik zojuist de clip Broken van de band Seether voorbij zag komen op tv. Hierin zingt namelijk niemand minder dan Evanescence zangeres Amy Lee in mee en ik moet zeggen dat het een zeer goed nummer is imo. Ook de bijbehorende video ziet er goed uit en tja... Amy Lee ziet er hier ook gewoon weer heerlijk uit. :9

    De video is ook online te zien op deze site: http://www.seether.com/audio/audioFlash.html. Mocht je hem dus nog niet hebben gezien op tv zou ik hem hier zeker even bekijken.

    Overigens erg jammer dat Evanescence pas geleden nog door Europa heeft getoured maar Nederland gewoon heeft overgeslagen. Hun concert van vorig jaar vond ik toch zeker het herhalen wel waard.
     
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom voel ik mij zo aangetrokken tot al die gothic zangerssen. Ik heb hier echt geen antwoord op. Ligt het aan mij of hebben meer mensen dit onverklaarbare gevoel? Of komt het misschien door de muziek en de sfeer van de gothic scene?
     

Deel Deze Pagina