1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Kaartjes In Qontrol zijn binnen! Dit wordt mijn eerste Hardstyle feestje. Naast House feesten nergens geweest eigenlijk. Ik ben benieuwd, ik ben sinds kinds af aan al hardstyle fan.
     
  2. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn leuke feestjes hoor met vaak een erg gezellige sfeer.
    Deze week alweer In qontrol ja...lekker lekker!!

    Oh..en dit jaar geen code voor Defqon ontvangen..vorig jaar wel.
    Word weer gezellig ouderwets pc hanguh zaterdag om 13:00 haha.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2010
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik ben persoonlijk meer van de Electro.:+
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    mijn eerste hardstyle feestje gaat toch wel gewoon Qountdown worden met nieuwjaar, duurt alleen nog effe:+
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Oorspronkelijk zou ik afgelopen oudjaar Qountdown al bezocht hebben, maar met een voedselvergiftiging had ik daar nou niet echt bepaald zin in. Dit jaar probeer ik het nog een keer \o/

    Eerst InQontrol. Ik begin daar steeds meer zin in te krijgen :cool::)
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vrijdag naar Cape Fear. Ben erg benieuwd, vooral de locatie is veelbelovend. Line-up is aardig, maar niet echt bijzonder. Moet hierdoor helaas wel InQontrol laten schieten, maar anders wordt het een iets te kostbaar weekendje.
     
  7. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En het was niks. Main werd tot 3 uur slecht gedraaid. Vervoer met de boot was een grote ramp. Volgend jaar sowieso niet. ZOnde van m'n geld geweest. Was er liever van naar InQontrol gegaan.

    EDIT/ nog 4 kaartjes voor DefQon kunnen kopen. Sta nu op 6. Kunnen we, i.t.t. vorig jaar, met een aardige groep (11 kaartjes). Hier nog mensen die het is gelukt
    ?
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2010
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Bedankt q-dance. 10 minuten in de rij word je eraf gepleurd. Me zus 1 minuut later kwam er ook niet door. Me pa stond op 51 minuten en die was dus te laat. Lekker eerlijk weer gegaan. Ben echt naar de klote!
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja een grote chaos heel dat defqon gebeuren, echt schraal geregeld idd.

    Straks knallen @ In Qontrol!

    Alvast veel plezier mannen! En rustig aan met de pillen :+
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik begin steeds meer zin in vanavond te krijgen. Ik ben al doodop van een zware werkweek (vandaag van 0615 tot 17:00 moeten werken) maar vanavond sta ik klaarwakker ergens in de kleinere hardstyle zaal \o/
    Voor het eerst op een feest met VIP kaarten en ben benieuwd hoe dat zal uitpakken vanacht :)
     
  11. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    klote zooi hier ook al!
    vriend had om precies 13.00uur op refresh gedrukt, kwam in wachtrij van 17 minuten en kon toen kaartjes bestellen. We wouden er 6 maar kon max 4 kopen, toen hij koop kaarten deed en toen naar IDEAL ging zei de site ineens: je 5 minuten om de kaarten te kopen zijn om, je gaat terug in de wachtrij...
    tijd wachtrij: 5 uur ... :emo:

    het laden van elke pagina duurde al 5 minuten :emo:

    trieste kut zooi, maar lekker naar Decibel dan!!
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou In Qontrol was aardig vet. Al vond ik het wel jammer dat ik echt sommige enorm vette nummers totaal miste. Maarja dat heb je vaak op zo'n feesten denk ik. De airconditioning was wel ideaal. Ik heb toch nog van half 11 tot kwart over 7 vol kunnen ronddansen.

    Mijn benen zijn nu wel aardig lam. Maar ik heb nu toch nog even 5 uur geslapen. Ik was rond 9u thuis.
     
  13. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, en het trailer van Decibel verlang ik lekker naar de zomer, vanacht naar INqontrol gweest, was een top feest!
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Kaartjes binnen voor de Q-dance Feestfabriek. Wat een kut naam eigenlijk maar word vast knallen.

    Nog meer forummers die gaan?
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    De kaarten zijn al bijna 2 weken in de pocket :b: Het zal me reuze benieuwen hoe ze dit gaan aanpakken die nacht. Maar dit zal wel goed komen. De line up is zalig :thumbs:
     
  16. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    yup, ik hoop dat ze groots uitpakken. Heb hoge verwachtingen iig. VOoral voor Qlubtempo\o/
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat moet gewoon bruut worden. Het is echt zonde dat ze die feesten niet meer organiseren. Dat waren echt dé beste feesten van Q-Dance :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  18. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook, ik kreeg als trouwe member een code toegestuurd:)
     
  19. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook. Heb hem weggegeven. Hoef er niet zo nodig heen.
     
  20. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig wel kaarten voor DefQon.1 :) Ik moest zelf zaterdag werken maar me broer heeft ze gekocht :)
     

Deel Deze Pagina