1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hardstyle & Hardcore

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 15 dec 2005.

1. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Main hardcore, geweldige avond gehad.
    Geluid was daar bijna te hard, na een tijdje maar wat verder van de boxen gaan staan.
    Moet toch echt is aan oordoppen gaan beginnen.

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik kwam om half vijf uit de stad thuis en trilde hele huis door :D Klein beetje spijt, dat ik niet ben gegaan.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kaartjes binnen, ben benieuwd. Vind het een leuke lineup

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ben benieuwd naar het geluid in het ziggo dome maar ben op vakantie dus dat gaat hem niet worden. En ben een beetje headhunterz moe dus had alleen voor de locatie dan willen gaan.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt genoten gisteren _O_ Afgezien van de frenchcore stage, vond ik overal het geluid goed klinken. Raakte wel een paar keer verdwaald met die rare paden :p
    Uiteindelijk om 10 uur terug in zaandam gekomen. Was wel helemaal gesloopt, maar totally worth it _O_

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Idd ook benieuwd naar het geluid in het Ziggodome maar niet mijn soort feestje, laffe lineup en HHZ vind ik al helemaal niks!

Gister ging inderdaad snoei hard, was me eerste keer maar jezus wat een mooi feestje!!\o/

Ik heb trouwens ook me Thrillogy kaartje besteld lekker hard gaan in de zaal van crypsis, ik was in lloret en hij was daar ook toen heb ik al een uur met hem gelult, mooie gozer is dat!

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    1x een set van crypsis meegemaakt. Oeii wat was dat lekker zeg :).

Heb voorlopig geen feest meer gepland staan. Binnenkort weer eventjes wat leuks uitzoeken.

8. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043

Vind dit zo'n vet nummer he:D.

En deze ook:

Als iemand meer van dit soort Hardstyle heeft, graag :).

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    iemand nog een beetje een ok url voor goede livesets? Na de feestjes zelf ga ik eigenlijk nooit meer maar een leuke set op mijn telefoon kan ik nog wel waarderen zo nu en dan.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    www.lsdb.nl

op deze site worden (Bijna) alle live sets die zijn opgenomen op feesten geupload

12. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Lekkerrr:b:

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ook maar ff een paar nummers neergooien hier. :)

Delete _O_. Kon eerst helemaal niks van hem maar sinds hij een set gaf op theracords radio show vind ik hem een held :). Wat een power in al die tracks. Gelijk zin om te gaan feesten.

Behalve violence heb ik de rest uit deze set geplukt http://lsdb.nl/set/114840/delete-theracords-radio-show-184-03-07-12.html

Edit: Vergeet deze ff, wat een bazenplaat. _O_

Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Theracords standaard snoeihard! }:]
    Thera is ook echt een baas, Deetox trouwens ook lekker :+
    Spoontech heeft inderdaad ook veel lekkere releases er tussen zitten!

Wat Remco poste vind ik allemaal helemaal niks (meer), alleen zatox is nog wel baas op z'n tijd.

Ook maar even wat posten dan maar
    [spoiler1]
    [yt]G_vpYMOs6yE[/yt]
    [yt]reGxKQWhFHo[/yt]
    [yt]pZDK7Ww6K5I[/yt]
    [yt]AVCcqQxsiGI&feature=fvst[/yt]
    [yt]iIUBbAsAYiA[/yt]
    [yt]799RFCYKcKo&feature=plcp[/yt]
    [yt]5-2TcNJMfdw[/yt]
    [/spoiler1]

Ohja AVIO helemaal vergeten, echt jammer dat die podcasts zijn gestopt wat een bazen zijn dat! Die moeten ook veel meer geboekt worden!!
    [yt]0TKGPtbTNMI[/yt]

Was zaterdag in Hardersplaza (maadelijkse hardstyle avondje) Lekker met Radical Redemption(die daarna weer naar Q-B moest om af te sluiten haha) ChainReaction en Solutio & I's. Altijd leuk om even mee te pakken voor bijna geen geld en ik woon er vlakbij (: vond de Q-B lineup ook niet echt bijzonder, zijn daar nog mensen geweest?

Jammer dat ik niet aanwezig kan zijn op Thrillogy die maandag erna heb ik tentamens dus dat ga ik maar niet doen :mad: die zaal crypsis wordt echt lekker

Trouwens nu al zin al G4H weer een set gaat draaien in NL sowieso dat ik daar bij ben!

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Luister bijna alleen nog maar theracords, maar door de radio show waar delete draaide nu dus ook spoontech ondekt. Nog niet zo heel veel uitgebracht wel lekker O-).

Wat remco post vind ik wel leuk maar zou het zelf niet meer opzetten ook. Ga nu ff naar jou nummers luisteren :).

Edit; wil wel naar thrilogy maar hier bij mij om die hoek is Rave the City. Lekker oude plaatjes luisteren voor 15 euro en loop zo naar huis toe. Wel ff kaartjes bestellen gelijk want het is bijna uitverkocht :)

16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Klopt die radioshow van Theracords met Delete is echt heerlijk!
    Ik luister die nummers van remco ook echt niet meer, vooral theracords, a2, minus is more, spoontech en tillt qua labels
    En dan zijn er altijd nog wel wat losse artiesten en nummers die ik wel lekker vind maar het is nu vooral die labels

Ohja dan zou ik daar lekker heen gaan inderdaad qua geld maar ook qua muziek en reistijd

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaa idd, nog nooit een feest op loopafstand gehad dus nu maar meepakken dan :).

Tilt en a2 luister ik nooit naar dus nu maar is uitzoeken wat er allemaal uitgebracht is.

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik vind dat dan weer helemaal niks, maar dat komt vast nog wel want ik luister pas sinds een maand Hardstyle en sinds een week of 2 dagelijks.
    Ik vind deze ook erg vet:

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Je moet 1x meemaken op een feest. Ken ook mensen die het niks vinden maar op een feest vol gas gaan. Zoveel energie zit er in. En als je dan thuis die nummertjes weer opnieuw opzet dan is het weer zo lekker :). Heeft bij mij ook wel een aantal jaartjes geduurd, je gaat steeds iets harder :)

20. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je weet dat dit geen hardstyle is he?
    Al valt Evil Activities onder geen enkele stijl zulke bagger dat die draaien.
    Zo'n mix kan misschien dan nog wel meevallen maar toch (hoorde sowieso 1 goed nummer voorbij komen 1e stuk)

Deel Deze Pagina