1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[muziek]Head weg bij korn:'(

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MurderDoll666, 24 feb 2005.

1. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hetzelfde gevoel als toen jason newstedt metallica verliet... al ben ik helemaal geen fan van korn. Klote voor korn, klote voor de fans en ik hoop echt dat ze een nieuwe gitarist kunnen vinden, die een goede vervanger zal zijn. Ik heb korn 1 keer live zien spelen, en de band als totaalplaatje was leuk om te zien/horen. Ik hoop dat dat niet veranderd nou head vertrokken is.

En sinds wanneer mag je van onze lieve heer niet in een populaire rockband spelen?? Amen O-)

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, onze lieve heer heeft sinds kort besloten om alles anders aan te pakken. Vorige week droeg hij iemand op om zijn moeder te doden, te villen en in haar huid te gaan rondlopen en nu draagt hij iemand op om uit een goeie band te stappen. Mara goed, het zal wel goed komen. Neem nou bijvoorbeeld Metallica wat Stealthviper boven me noemde. Die hebben een nieuwe gitarist en ik moet zeggen dat St. Anger absoluut niet slecht was.

En zoiets gebeurde ook met Soundgarden dacht ik en enkele jaren later komen zij gedeeltelijk terug met Audioslave, wat mooi is. En die drummer van Blink 182 die nu bij de transplants zit.

En laten we Velvet Revolver van Slash niet vergeten.

3. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    St. Anger was niet slecht, nee. Maar die band van Jason Newsted (VoiVod) is ook goed.

En btw. Velvet Revolver is niet alleen van slash, maar meerdere members van Guns 'n Roses en de zanger van de Stone Temple Pilots. Dat wilde ik even rechtzetten *)

Maargoed, zat off topic. Let's get on-topic again.

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie st. anger en (vooral) velvet revolver echt als wan producten maar dat is mijn persoonlijke mening. Even over Korn is las ergens dat ze geen nieuwe gitarist gaan aannemen maar gewoon met vier man gaan touren en schrijven enzo. Ik ben wel erg benieuwd hoe dat gaat eigenlijk. Davies met een gitaar a la Chino Moreno? Dat lijkt me niet eigenlijk.

5. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie rims :cool:

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Thread = discussie = verschillende meningen :)
    Tijdje "fan" geweest. Vind muziek nog steeds wel redelijk maar kan mij voor de rest ook weinig schelen.

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Korn heeft geen 2 gitaristen nodig en dat om 2 redenen.

reden 1: Korn heeft niet veel verschillende gitaarpartijen en in veel nummers is de baspartij bijna een begeleidings partij voor een "gitaarsolo" (al vind ik dat een te groot woord daarvoor). Het is dus te doen met 1 gitaar.

reden 2: Er draait bij veel bands live een bandje mee waarbij de minder belangrijke partijen worden gespeeld. Dus "je hoort 'm wel, maar je ziet 'm niet"- principe. Metallica bv. heeft bij sommige nummers wel 11 partijen tegelijk lopen en toch zie je maar 2 gitaristen op het podium staan (of er moeten nog 9 gitaristen back-stage staan, maar dat heb ik nooit kunnen checken ;) ).

8. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee! niet Head!
    :mad:

echt zwaar klote dat ie weg is...

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    o ok dat verklaart een hoop. Met andere woorden ze hebben dus gewoon hun hele carriere een gitarist staan die er voor niks stond? Er staat nu nog meer nieuws over het gebeuren trouwens:
    http://www.mtv.com/news/articles/1497484/20050225/korn.jhtml?headlines=true

Deel Deze Pagina