1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Het grote verloren artiesten topic.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RedBullet, 11 jan 2005.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat dan precies?! :{ Het moet toch wel punk rock zijn! Kleren, stijl, muziek, teksten, gedrag, reviews, sites etc. Zelfs mijn mp3 speler geeft het aan :+
    Welk genre had jij dan in gedachten?

    Zal hij zelf ook wel geweten hebben aangezien er op het plaatje 'R.I.P.' enzo opstaat. O-)

    Oh...en een paar maandjes terug hoorde ik iets van een nieuwe cd van de Gorillaz of zoiets?! Ze waren zeker cool :9
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  2. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    E - ROTIC : Max don't have sex with my ex.

    Zij waren gewoon geniaal. En die teksten, zo diep gewoon... absurd.
     
  3. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Als iets vrij 'soft' dus makkelijk te luisteren is, altijd zeggen dat het geen punk(rock) is. Dat is stoer (kennelijk :{)
    Wat mij betreft mag je greenday iig punkrock noemen. En dat het niet bekend is is ook niet waar.. allejezus wat stond de HMH vol :eek:

    edit/ ik speur m'n cd's af, maar er is eigenlijk weinig waarvan ik al tijden niks gehoord heb. Of de band is uit elkaar en dan wordt eht natuurlijk ook stil.. maar dat telt niet :9
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2005
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb al tijden niks meer van Pearl Jam gehoord. Meesterlijke band echt geweldig, samen met Nirvana (ongeveer zelfde genre, alleen nirvana is iets eeh harder) mijn favoriete band. Nummers als Black, I Am Mine, Once en Last Kiss zijn gewoon ultiem;)
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Jaaaa ALI G _O_ Masterlijk:9 Alleen jammer dat we al een tijd nix over hem hebben gehoord:9 (Ja logisch daar gaat dit topic ook over |:- )
     
  6. Jeffster

    Jeffster Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Busta Rhymes heb ik een tijd niets van gehoort.
    Heb sinds kort gehoord dat hij nu bij z'n nieuwe label Aftermath een album gaat uitbrengen.
    Fam-Lay komt EINDELIJK met z'n debuut album!
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    KICKIE!! Een topic als deze mag ook niet verloren raken;) Iemand nog iets van Pearljam gehoord? (tours etc. heb wel het laatste album rearviewmirrior gekocht. geniaal!)
     
  8. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Fenomenale clip ook. Er was toch ook nog zoiets als Fred come to bed?
     

Deel Deze Pagina