1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek]Hiphop/Rap [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Modder-Eter, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit hem net te luisteren op HiphopDX, ziek ja!
    En wanner komt dat album van Alchemist en Oh No uit dan?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    Nieuwe Atmosphere EP! _O_

    [​IMG]
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Doe is link lieverd.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben misschien je schatje niet, maar a.j.b. 'T is een gratis EPtje, dus het mag. :)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Cool, bedankt! :b:
     
  6. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    net nieuwe cd gedownload van juicy J, voor thuis is het niks maar in de auto echtwel vet met een zware bass:)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Morgen Young Jeezy in Paradiso

    Overmorgen La coka Nostra en Immortal Technique in de melkweg......

    Maar allebei kost 30 euro plus lidmaatschap..grapje word gelijk weer zo onnodig duur allemaal. Parkeerkosten erbij, benzinegeld...alles. Laat maar weer zitten :mad:

    The game komt ook naar Amsterdam in Juli nog..en in Augustus komt B-real & Psycho Realm.
     
  8. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Gisteravond La Coka Nostra en Immortal Technique in de Melkweg.

    Voorprogramma was Risskant. Zó fucking slecht. Een Canadees en een Nederland die hiphop represente. Gelukkig deden ze dat voor het hele universum. Peace, unity, dat soort shit.. op******en dus. "Ik sta hier voor Amsterdam! Yeah!" - zelfs Lange Frans represent Amsterdam nog meer dan die knakkers daar.

    Daarna kwam Immortal Technique. Ben erg blij dat ik toch dat kaartje had gehaald, want die shit was geniaal. Hij deed redelijk wat van Revolutionary Vol 2 (4th branch, industrial revolution, peruvian coke, harlem streets en godzijdank ook obnoxious), de volledige versie van Dance with the devil (live doet ie dat wel erg goed) en enkele nieuwere nummers: wat van the 3rd world en die laatste met Mos Def.

    Onderwijl gaf hij nog wat van zijn 'wijsheid' prijs: de overheid fuckt ons elke dag, de politie is kut, je moet vrouwen respecteren (met als geweldige reden: ze kunnen immers verkracht zijn, maar uit trots zeggen ze het niet) en Bush zit achter 9/11. Het gekke was dat hij het op zo'n manier bracht dat er wel een soort groepsgevoel ontstond. Ik begrijp nu wel dat een begenadigd spreker hele volksmassa's in beweging kan brengen.

    "Bush knocked down the towers," riep de hele zaal.

    Goed, dat neemt niet weg dat hij live echt top is. Na de show deelde hij nog handtekeningen uit in de lobby, maar dat vond ik wel erg groupie-achtig worden, dus ben weggegaan. Obnoxious is zo'n geniaal nummer.
    "That's your girl?
    Bitch, get over here, give me some brain
    I bust off in her face
    And right after the segment
    She'll probably rub it in her pussy
    Trying to get herself pregnant
    "

    De tweede hoofdact was La Coka Nostra. Ill Bill, Everlast, DJ Lethal en nog 2 anderen (geen idee wie het waren). Moet zeggen dat hun nieuwe shit aardige beats heeft. Volgende week dinsdag dropt het album, dus wil hem graag horen.

    Gelukkig deden ze ook nog wat oudere nummers. Enkele solo-nummers van Ill Bill (The Anatomy of a School Shooting, Peace Sells - Maar helaas niet What's wrong with Bill?), enkele nummers van Non Phixion (The CIA is still trying to kill me, Black helicopters - maar helaas niet Suicide Bombs) en enkele nummers van House of Pain met Jump Around als logisch hoogtepunt.
    Paar jaar geleden luisterde ik veel naar Ill Bill en Non Phixion (en Necro), dus het was een soort jeugdsentiment.

    Ofwel: topavond. Ook al viel iemand flauw op mijn schoenen waardoor ik die boy moest opvangen. Rook niet als je er niet tegen kan, teringtoeristen.
     
  9. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey gasten,

    Aanstaande zaterdag is het HipHop in DukeTown in Den Bosch. Leuke line-up met als klap op de vuurpijl Heltah Skeltah.

    Echt balen dat ik zaterdag niet kan, het lijkt me echt vet om Sean P live te zien. Voor de totale line-up ga naar www.hiphopinduketown.nl
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2009
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    Het album is al te krijgen via bepaalde wegen ;)
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Leek mij een vette avond! Was ik daar ook maar bij! :p

    Op welke site kijken jullie eigenlijk voor optredens in NL? Want zou ook wel eens naar zo'n optreden willen
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zou ik ook graag willen weten, vooral nu ik al die artiesten zie die hier komen :eek:
     
  13. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ahhh, bel de politie! Ik wacht nog wel even een paar dagen en dan check ik hem. Ben de laatste tijd zowaar legaal geworden.

    Ik liep vorige week zaterdag door de stad en zag wat posters hangen. Ben gelijk naar TicketBox gegaan voor kaartje.

    Nu heb ik de mazzel dat ik op 100m van zowel Paradiso als Melkweg woon, dus het is makkelijk om die dingen te bezoeken.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik wil echt een site om te kijken wie er in Nederland komt optreden, zou graag KRS-1, Kool Keith willen zien. Als die ooit nog in NL komen.

    edit:
    Jeweet hoe het gaat, eerst vragen en daarna ging ik pas zoeken :p
    http://www.hiphopagenda.nl/

    july 24
    The Game

    aug 23
    Tech n9ne / support: Steen

    aug 24
    Snoop Dogg

    okt 4
    Raekwon :eek:
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
  16. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, leuk om hier te lezen over jullie voorkeuren wat betreft hiphop, komt min of meer overeen met mijn smaak, ik luister zelf vooral naar hiphop met jazzy-getinte beats en een goeie rapper, dus T.R.O.Y./ Make You Feel That Way/ 'Runnin/ Karma (Cunninlynguists), artiesten die ik waardeer zijn bijvoorbeeld de hele Wu-Tang en de daaruit voortkomende of verwante solo-artiesten(vooral oud werk), Cunninlynguists, Blackalicious, Blu & Exile, Jedi Mind Tricks, Mos Def & Talib Kweli (ook individueel leuke rappers), Masta Ace, Binary Star en nog veel meer andere artiesten die lekker flowen, goede beats en wat te vertellen hebben. Jammer genoeg is de smaak hier in de omgeving helemaal anders, inderdaad, bout-rappers met hun stemvervormers zijn hier de enige die gewaardeerd worden. Pfff, mede daardoor nog nooit naar een concert geweest, tja, ik kan wel in mijn eentje gaan maar dat vind ik ook weer een mindere beleving dan met een groep van minstens drie mensen. Zo'n concert van Raekwon bijvoorbeeld, daar zou ik dolgraag naartoe willen (natuurlijk MOETEN de klassiekers van Only Built 4 Cuban Linx dan wel opgevoerd worden...Criminology bijvoorbeeld zou ik live echt wel willen meemaken). Maarja, zo is het nou eenmaal:9.
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, heb je geen vrienden?^
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    morgen avond om 23.50 op NL3 - concert eminem.

    weetniet welke
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Niet iedereen heeft vrienden met de zelfde muzieksmaak of houd niet van die artiest/groep.

    Zo zou ik ook super graag naar tech n9ne willen op 23 aug, maar zou echt niet weten wie ik mee zou moeten nemen omdat niemand van zijn muziek houdt.
     
  20. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik ben naar Immortal Technique in mijn eentje gegaan, maar ik woon dan ook vlakbij de Melkweg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina