Gozer, stop gewoon met praten. Je mag dan misschien helemaal vol zijn van die pinda die je naar binnen hebt gewerkt, maar om die nou meteen op de plaats van je hersenen te leggen is geen slimme keuze geweest.
Mijn blinde darm heeft nog meer verstand.
En ik kan mezelf niet tegenhouden, ik ga het toch doen.
The Opposites, Jiggy Djé, Turk, Kraantje Pappie, Hef, Crooks, Adonis, Manu, Blaxtar, Jawat, Flinke Namen, Brainpower, Engel, Kleine Jay & Cartes, Kernkoppen, M.O.D The Black Marvel, 0118-Vier, Dion, Deams, Typhoon, Surya, Duvel, Pete Philly, Fresku, Winne, Salah Edin, Raymzter, KGV, N7N, StropStrikkers, Grijze Massa, Excellent, Zo Moeilijk, Dio, Appa, De Jeugd van Tegenwoordig, Atta de Tolk, Kiddo Cee, U-Niq, Cilvaringz, Postman, Tim Beumers, Sugacane, Rocks, RBdjan, Blocnotes, Fotosynthese, Lange Frans, Jimmy G, Eddy Rah, Kain Slim, Eddo & Ritz, R. Kay, Columbiaanse Bloedgroep, Diggy Dex, Skiggy Rapz, Zwarte Schapen, Concrete, Heist Rockah, GreenGang, Negativ, Kimo, BangBang, Dicecream, Skenkie, Risskant.
En zo kan ik ook nog wel even door gaan. Moet je voor de grap is Youtube checken. Oh, en wat vrouwen en geld betreft, moet je voor de grap is naar de tekst van de Wu Tang Clan, Eminem, Kanye West en Kid Cudi luisteren, die jij net heel schattig opnoemt.
Get. The. Fuck. Out. Of. My. Universe. For. A. Minute.
Klik om te vergroten...