1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek]Hiphop/Rap [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Modder-Eter, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker is paper trail relaxt:) maar nu wel genoeg geluisterd luister nu vooral naar plies -da realest is wel dope cd als je tenminste van dirty south houd;)
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    In navolging van ME's post op de vorige pagina:

    [​IMG]

    Doom - Born Like This (Promo EP) (2009)

    1. Ballskin (1:34)
    2. Lightworks (1:59)
    3. Angelz (3:12)
    4. Cellz (4:25)
    5. That’s That (2:07)

    Up for grabs. ;)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.532
    Leuk Bevonden:
    8.576
    Damn, Lightworks is monsterlijk _O_

    Maar Cellz met een kortere intro zou :eek: zijn.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    aah die intro van cellz is echt te lang :eek: ik vind 30 seconden al veel..
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.532
    Leuk Bevonden:
    8.576
    Maar de track zelf is meesterlijk.


    Nog meer nieuws (en supergoed nieuws):


    [​IMG]
    31 maart komt ie, mensen! Eindelijk _O_

    [yt]IFf7Iq_jHF8[/yt]

    daarnaast nog een lijst met albums die dit jaar uitkomen (sommige albums zijn nog geruchten/verwachtingen) [van musicmeterforum pasted]

    Zit veel moois tussen. Dikgedrukt de albums met de meeste potentie aangeduid. Helaas is de helft hiervan nog speculatie/zou dit vorig jaar eigenlijk ook al uitkomen, dus kan het net zo goed volgend jaar ook worden.
     
  6. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk kijk ik toch wel heel erg uit naar dat O.C. en A.G. album. Verder wacht ik met smart op Jadakiss en Krumb Snatcha hun nieuwe albums. Overigens hoop ik ook dat dat Random Axe project eens dropt. Erg blij ben ik ook als Sean Price dit jaar Mic Tyson dropt.

    Die Detox track die gepost is (ik neem aan dat dat die met Nas en T.I. is), valt me heel erg mee. Sowieso T.I.'s beste werk sinds King (en die was dope als de motherfucker).

    Dat Stoupe album kan heel leuk worden, mits hij een aantal leuke gastartiesten weet te strikken. Hopelijk niet die gasten waar hij normaal mee werkt (Babygrande, Outerspace, AotP, you know the drill). Nou ja, behalve Reef dan, maar Reef is een boss. Gezegd moet worden dat het album dat hij vorig jaar dropte, geen ene ruk aan was.

    En tenslotte dat MF Doom album: daar ben ik ook heel erg benieuwd naar. Snel die promo maar eens checken.

    Overigens heb ik deze week het nieuwe album van B-Real gecheckt en als Duck Down-liefhebber moet ik zeggen dat er een aantal hele dope nummers op staan. Oh, en over Duck Down gesproken:

    Marco Polo op Duck Down kan heel erg leuk gaan worden. Het is echter wel zo dat het bij mij heel erg hit or miss is bij Polo. Insane, van het vorig jaar verschenen Heltah Skeltah album, was een draak van een beat en andere tracks die hij de afgelopen jaren heeft geproduceerd waren ook niet bijzonder als ik me het goed herinner.

    Dat was een aardige lap tekst, volgens mij, en waarvoor? Hell if I know. :')
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Haha met die dik gedrukte titels in die lijst ben ik het wel heel erg eens. Alleen ben ik Canibus een beetje erg zat. Het niveau van Jack the Ripper zal de man toch nooit meer halen.

    Die DOOM promo is trouwens echt dopeness. :D Kijk echt enorm uit naar die drop. Zo heerlijk die geweldige Dilla-beat met DOOM erop._O_ Cellz is ook gewoon erg vet vind ik. Die intro is gewoon DOOM, net als de rest van die track. Misschien dat ik op langere tijd me er lichtelijk aan ga irriteren maar nu vind ik het gewoon vet en bijdrage aan de sfeer van die track. :)
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.532
    Leuk Bevonden:
    8.576
    Stukje uit een recent Vakill interview (4 dagen geleden):

    In de zomer pas? :eek:
     
  9. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we alvast uit kijken naar iets :p
    Die lijst met albums die je gepost hebt zit zoveel goeds bij, ben vooral benieuwd naar dat Dangermouse en Black Thought project dat wordt al 2 jaar lang uitgesteld beter komt het dit jaar uit !!

    Kan iemand me misschien helpen aan : Redman's Ill At Will Vol.1& Vol.2??:b:
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.532
    Leuk Bevonden:
    8.576
    Jesus fucking christ!

    Zei ik van de week nog dat Ghostface x Doom niet realiteit zou worden, staat vandaag de trailer van de DS GTA online:

    [gt]46070[/gt]
    Met Ghostface x Doom track geproduceerd door Oh No als title track :eek::eek::eek::eek:

    Hier kan je de track downloaden:
    http://sharebee.com/72b5608e
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    Hoorde dat Lupe in Juni een nieuwe album zou droppen genaamd 'The Great American Rap Album'. Mocht er ooit voor dat hij gereleased wordt wat nummers vrij komen op het internet het hier kunnen plaatsen, of een linkje waar ik dat dan wel zou moeten kunnen vinden. Check namelijk bijna nooit info of nieuwe muziek, wat zeg ik. Ik luister bijna niks meer, alleen Lupe. :cool:
     
  12. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Tip, goed album!
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Had 'em ook al zien staan inderdaad en gezegd tegen ME. Staan leuke features op. Ga ik zeker binnenkort een kans geven.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    welke artiest?
     
  15. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag Padded Room gekocht had m al gedownload maarja vond het wel mooi staan voor in me collectie!
    trouwens zwaar relaxed album van Joe, binnekort komt ie met een track met Wale produced by 9th Wonder, Joe hoort gewoon tracks te maken met grote producers als 9th Wonder, Black Milk producers die hem nog meer laten schijnen!!
     
  16. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je 'm gehaald?

    Denk dat ik van de week ff langs Fame sneak, moet P.O.S. ook ff kopen eigenlijk..
     
  17. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    bij Velvet Music in R'dam, maar bij Fame zullen ze m ook wel hebben denk ik !!
    Ze hebben alleen op de zijkant van de cd ze naam verkeerd gespeld ziet er wel een beetje gaar uit!!
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe verkeerd dan?
     
  19. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    JOE BUDDDEN met 3 D's
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    haha dat is wel sneu xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina