Nieuwe leak Reflection Eternal: Reflection Eternal - Ballad of Black Gold http://usershare.net/d1zqwwbdtfa9 //edit Ook maar even als eerste geupload op youtube : [yt]CDbSy9MXz2o[/yt]
Moettie het wel doen natuurlijk Deze video is nog niet verwerkt. ^ Duurt dan altijd nog maar halfuurtje ofzo toch?
kom op niet bitchen op lil' wayne ik moet zeggen zo slecht vond ik hem niet eens !! maar oke meningen verschillen uiteraard, het is ook best wel een reggae-achtig album en ik vind damian marley wel fokking hard (welcome to jamrock (L)) mja over nas ben ik het wel eens ja, hij komt niet echt super..
Als ik wil haten op Lil' Wayne, dan doe ik dat. Die gast loopt over van matigheid als hij zijn bek open trekt. Alleen die stem al nekt voor mij een nummer volledig. Ik vind het dan ook een flinke smet als die gast op je album staat.
Haha, ik zat net te kijken en toen zag ik hem niet, en echt een minuut voor jouw post zie ik de 320 kbps versie.
He zie net dat J Cole er ook op staat. Zal Ferron wel leuk vinden Wist niets van dit album maar na de post van Ferron van Black Gold Ballad ga ik hem een kans geven.
dan doe je dat lekker joh Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat op dit nummer Lil' wayne het niet eens slecht doet.. en ik ben een van de grootste lil' wayne haters die er is :b:
Ik kan hem niet vinden iig, volgens mij is de titel van het album nog niet eens bekend? En staat pas gepland voor augustus als ik het goed heb, lijkt me dan wel heel vroeg. *checkt Ook maar even bekijken
Revolutions per Minute zo even checken, kon positive over negative nog even niet vinden, zal dalijk na me ontbijt even wat beter zoeken.