1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hiphop/Rap [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat het mixtapes/gratis tracks waren;)

Is inderdaad een heel ziek nummer. Me wants more

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
  3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heeeeel apart, ik kom net van een andere forum en daar zijn ze helemaal gek van Recovery, ik vind de cd gewoon hardstikke goed. Ik zit nu op mijn derde luistersessie en hij word steeds beter en beter. Het klopt dat sommige hooks wat dom zijn, hoewel...eigenlijk alleen On fire, die vind ik gewoon dom.

Verder ga ik er niet over liegen. Rihanna klinkt echt cool op de chorus van Love the way you lie. Ik vind de beats juist zwaar goed op deze cd, afgezien van Won't back down (die beat dig ik gewoon totaaaaaal niet) vind ik de andere tracks echt vet. Em gaat ook hard op veel songs. Erg tevreden met deze en hij komt uiteraard in de collectie.

Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  5. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met BigKabuto eens. :)

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, had gehoopt dat is weer naar zijn oude stijl ging. Maar dit is weer iets anders, niet echt mijn ding. Al vind ik het geen slecht album.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm.. Kan geen goede kwaliteit vinden van Eminem.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Wat bedoel je precies met de oude stijl? Hij heeft eindelijk dat achterlijke accent gedropt en hij heeft genoeg 'diepe' tracks erop staan, en dan weer wat tracks die minder diep zijn, een prima combinatie vind ik. Ik vind alleen het gezing op You're never over wat teveel. Maar wat bedoel jij precies met zijn oude stijl?

9. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Relapse stijl? Daar wou die juist vanaf :+

Ben het ook met Kabuto eens :)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Waarschijnlijk bedoelt hij dat het allemaal wat te poppy is met die corny refreintjes etc. Het had van mij allemaal wat rauwer, meer hiphop mogen zijn.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik was vroeger een grote fan van Em, in de tijd van "slim shady", maar vanaf Encore vond ik er niets meer aan. Het was alleen maar over zijn dochtertje en alle kritiek die hij kreeg te verduren, de sound was imo ook te veel van hetzelfde en er stonden te veel blije nummers op. Ik ben nu bezig met het nieuwe album en het klinkt weer echt als vanouds en ik ben ook wel benieuwd naar het nummer met Rihanna, "Run This Town" vond ik bijvoorbeeld ook erg tof. Alleen vind ik haar niets maar als ze samenwerkt met andere artiesten vind ik haar altijd wel een toffe sound hebben.

Ik ben trouwens wel een "hiphop leek". The Blueprint 3 vond ik vet maar verder luister ik amper muziek binnen dit genre, alleen op de middelbare school heb ik een fase gehad waarin ik veel rap luisterde. Ik kijk regelmatig in deze thread maar veel van wat hier wordt gepost is niet heel toegankelijk als je dit niet vaak luistert. Dus zolang het niet te lastig is om te volgen geef ik het een kans, al die "die-hard" rappers zijn niets voor mij :+ Helaas zijn het dan ook vaak de "commerciële" artiesten die ik een kans geef, maar dat is niet anders.

12. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha, sorry hoor maar als je dit beter vind dan Eminem heb je echt geen smaak.

Recovery is geweldig. Alleen on fire en wont back down vind ik mager. Beste nummers vind ik persoonlijk So bad, Almost famous, cinderella man en Spacebound.

13. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    25 to life en Not Afraid en No love vind ik beste :cool:

14. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Nou heb dat nummer nog niet gehoord maar brother kies ik toch echt boven Em, vind het album eigenlijk niet zo heel boeiend, zeer matige beats. Weet niet voelde het gewoon niet, paar redelijke nummers maar een no for me, maar deze net gevonden (sorry als iemand hem al gepost heeft).

Random & K Murdock

Gingen samenwerken door hen liefde voor games, wel lekkere verfrissend creative album. Vergelijking tussen mario en leven, dat je niet meer terug kan door zo'n rare onzichtbare muur. Oh en crono trigger deuntje is _O_

Om te beluisteren of te kopen http://megarankmurdock.bandcamp.com/

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

Guilty Simpson & Oh No – Ghettodes
    This past year, around the same time Madlib was creating his remix of Guilty Simpson’s Ode to the Ghetto for his Madlib Medicine Show #1 release, we had Oh No remix the tracks as well, using samples from the Now-Again catalog. Oh No’s collection Ghettodes is not meant as an album, but you put 14 tracks together and you might as well call it that. – StonesThrow

Tracklist:
    1. American Nightmare
    2. Piglets
    3. Riches
    4. Futuristic feat. MED
    5. What to Do
    6. Rob
    7. The Ghetto (Interlude)
    8. The Ghetto
    9. Y’all Scared
    10. Dreads
    11. Killer
    12. Runners feat. Black Milk
    13. Raw (Interlude)
    14. Kinda

GRATISSS

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Eminem heeft ook naar zijn fans geluisterd.

Accent weg
    Heeft nu gewerkt met veel verschillende producers en maar 1 Dre track
    Interessante onderwerpen en niet puur woordjes aan elkaar rijmen en thats it

Gelukkig heeft de cd prima beats, en niks wat op Won't back down lijkt, daar was ik even bang voor. Not afraid blijf ik echt geweldig vinden, Spacebound is supervet, het album begint ook gewoon heel erg nice. Nee hoor, wat mij betreft is Em echt terug!!!!! Ik vind de cd steeds vetter worden, maar ik wil er niet zat van worden, zoals dat helaas bij The Eminem Show wel is gebeurd. En een ander goed voorbeeld is Immortal Technique's tweede album Revolutionary Vol.2 , die cd heb ik echt doodgedraaid, waardoor het een lange tijd duurt voordat ik er weer naar kan luisteren. Ik wil Recovery straks flink in m'n autotje bumpen ;), dus moet er rustig aan mee doen.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap heel goed waarom mensen zoals Moddie het een slecht album vinden, maar ik heb echt precies gekregen wat ik wilde. Ben juist heel erg fan van de beats en de zang er in, maakt het geheel een stuk volwassener.

En ik vind er echt nul komma nul commerciële waarde aan zitten.. De refreintjes kunnen wel gezongen zijn, maar ze gaan hiervan echt niks veel playtime geven op een TMF ofzo..

Maar goed ik ben ook zo biased als de pleuris :+

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ja, jij bent ook gewoon een groupie. :+

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: Ben er trots op :cool:

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Niks aan toe te voegen!

Zit trouwens echt te wachten op The Roots - How i got over. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina