1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hiphop/Rap [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ah komop, Apathy heeft gewoon mazzel dat 'ie precies die ene dope beat mocht gebruiken die Premo elke 5 jaar maakt.. :+

De laatste tijd is het vaker kut dan dope, wat er uit zijn MPC komt rollen, imo.

Deze is wel heel dope though!

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens, vind Premier nog steeds snoeihard eigenlijk.

3. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind Watch the Throne wel tof, maar ik mis de opbouw van het album zelf een beetje.
    MBDTF van Kanye heeft dat wel vind ik, voelt meer als een compleet album. Ben MBDTF de laatste tijd weer volop aan het luisteren.

Watch the throne heeft wel wat vette tracks, maar that's it.

Eyes Closed, de track, is trouwens echt mooi vind ik van Kanye West.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.751
    [yt]nzc-Eajydac[/yt]

Album heeft met die paar tracks nu al WTT gekillt. _O_

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die plaat uit? Apathy is weer lekker aan het flowen.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    De 28e, geloof ik.

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hou ik die datum even in de gaten.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mij dan wat dope shit van hem toegooien? YT's ofzo? Want als ik wat van hem tegenkom, is het vrijwel per definitie wack. (Tenzij Modder het me laat horen :+)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Die nieuwe Game track? :+

[yt]3zGZ3fWHJ9Q[/yt]

10. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Nieuwe album van Game is gelekt, weet niet of het hier al is gezegd maar ik zeg het iig maar :+

11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Modder heeft mijn rug ;). Maar bijvoorbeeld ook die track van Royce op Succes is certain (verder maar een matig album hoor). Maar misschien komt het ook gewoon door mijn liefde voor Premo. In mijn ogen misschien wel de geniaalste producer allertijden (wat een gewaagde uitspraak vind ik dit 8)).

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Alleen ff checken voor de DJ Khalil beats. :cool:

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hmmm nieuwe game wil ik wel ff checken. Is er trouwens nou al wat meer bekend over Detox??

@ Modder;

Laatst dropte je hier een link van Blazzo - colors of jazz
    Heb je nog meer van dat soort tips? M'n collega's willen hier wel naar luisteren ipv boze negers.... ;)

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Ik kom later wel met een stapeltje, als ik het niet vergeet. Als je een beetje terugbladert kom je vanzelf wel wat tegen. Sowieso de Japanse artiesten die ik post maken allemaal van die jazzy stuff.

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    DJ Mitsu bijvoorbeeld. Gewoon googlen en dan vind je vast wel iets ;).

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    En natuurlijk de Japanse instrumentalbaas Nujabes.

Heb net trouwens even Game gecheckt. Ik hoop dat niemand er enorm op zat te wachten, want ik vind het maar een mwuah album met een enkele toffe track. De gastartiesten liggen nou ook niet echt in mijn straatje. Het album begint echt goed met de eerste track, maar gaat daarna meteen downhill. Op de tweede track vraag me af of dat nou Timbaland of Dre is, want dat klinkt totaal niet als Dre. Good Girls Gone Bad is zo'n enorm hypocriet nummer dat ik er niet eens serieus naar kan luisteren. "I respect women"... Yeah, right! Op de volgende tracks is het weer bitch hier bitch daar. Dj Khalil krijgt van mij weer het monsterlabel voor die beat van Ricky, dat is weer een hoogtepuntje. Later op het album krijgen we opeens R&B achtige tracks achter elkaar. Waar zijn die toffe gelekte tracks gebleven? Die tracks ontstegen het niveau van dit huidige album enorm. Had die R&B troep lekker achterwege gelaten en die echt goede tracks op het album gegooid. En dan gaat ie mensen haters noemen als het geen 5 mics krijgt. Weet je wat je moet doen, Game? Gewoon je goede tracks op het album zetten en de shit lekker gratis weggeven. Dan was het album een stuk beter geweest.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die beat is wel dope, maar komt me gruwelijk bekend voor. Zou zo op A Long Hot Summer kunnen :+

Nja ik ga niet ontkennen dat hij 1 van de grootste producers is, maar ik hoor nog maar zelden iets van hem waar me bakkus echt van openvalt. Die Apathy beat komt wel in de buurt van die categorie trouwens. En welke beat is van Premo op Royce' album?

Ik heb er eentje weten ontdekken, is er ergens een productielijstje van dat Game album?

Eerste 7 tracks zijn dope trouwens (Ik = Westcoast fan), maar de rest is matig tot kut.

18. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Heb album nu 1x geluisterd, en vind er 3 echt goed, en die kende ik allemaal al :+

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Lees m'n "review" net boven jouw post. Ricky is dus een bazen Khalil productie. Die track met Dre/Timbaland en Snoop is een duoproductie van Khalil en Dre.

En ga je serieus vragen welke beat op het album van Royce een Premo beat is? 8)

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ricky is inderdaad wel een belachelijke beat.

En ik heb dat Royce album maar 1x geluisterd jannes :+ Ik hoorde 4 tracks die ik al gehoord had en 5 die ik maar mwa vond, dus niet veel aandacht aan besteed :+

Maar ik skipte er net even door heen, en ik hoor op Second Place wel enigszins duidelijk een Premo beatje.... O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina