Die Ghostface vind ik wel vermakelijk hoor. Luistert wel lekker weg. Beats zijn misschien niet top of the line maar doen goed hun werk.
ga je mond es spoelen man. beats zijn zeker niet slecht en daarbij komt ook nog eens dat ghost ze altijd perfect naar ze hand weet te zetten, is zowat de enige rapper die op elke beat kan rappen.
Ik weet trouwens niet of jullie deze serie al kenden, soort weekly, maar dan beter dan die van Kanye [yt]CBpMo1Haq4Q[/yt] [yt]SzFIbMI6WTQ[/yt] [yt]nh6Mef8KsT8[/yt] [yt]cP2gdeliTII[/yt] [yt]jyiADxBYWhM[/yt] [yt]kG7Zw1lLtpo[/yt] [yt]_j6FTFH9UwM[/yt] [yt]tgWo7iXvDhA[/yt] [yt]IoSWFwOyW00[/yt] [yt]UzCScdbdZYU[/yt] [yt]OPs_oxGIiOI[/yt] [yt]hpjICKtjVIE[/yt]
Zo vlak voor het einde van 2010 nog een nieuw albumpje ontdekt, had m hier volgens mij nog niet gezien: De tracks die ik tot nu toe heb gehoord waren heerlijk! [yt]ZnfH_ZVXMdg[/yt]
Heb het album wel op mijn PC staan, maar volgens mij nooit meer dan 2 nummers beluisterd. Misschien toch maar doen?
Vet albumpje hoor. Minder dan die Bop Alloy die ik toentertijd ook poste maar toch wel lekker. EDIT: Misschien tijd voor top 5/10 lijstjes van 2010? Geef misschien zo wel even het goede voorbeeld.
Nu hebben we je nummer 1, maar in welke volgorde de rest? Of kun je echt niet kiezen? Overigens inderdaad een tegenvallend jaar. Toch een aantal ingeplande potentiële toppers die uitgesteld werden of waar we niets meer over gehoord hebben (overbekende voorbeelden zijn voor de mensen in dit topic toch vooral de nieuwe Madvillainy en Vakill). Hopen dat 2011 meer absolute topplaten gaat bieden.
Waar is Freeway/Jake One? Die moet sowieso in iedereens lijstje staan. Op de Birdman feature na een geweldig album. Voor mij wordt het voorlopig zoiets, in no particular order. Moet nog veel ff luisteren/herluisteren: Kno - Death Is Silent Emancipator - Safe in the Steep Cliffs Bonobo - Black Sands Freeway & Jake One - The Stimulus Package (voelt echt als een eeuw geleden dat deze is uitgekomen! ) Celph Titled & Buckwild - Nineteen Ninety Now The Roots - How I Got Over NWL - NWL - - -