Ik vind het al tijden een dope album, hoor?
Muzikaal is het gewoon een stuk beter dan MBDTF. Daarnaast is de grote fout van Kanye bij z'n laatste album gewoon geweest om bijna alle tracks al maanden van tevoren weg te geven, waardoor hij eigenlijk zelf een beetje het album heeft verpest. En ten derde staan er gewoon een aantal enorme kuttracks op, zoals Gorgeous (boring tot het deel van Rae), Monster, So Appaled (So Boring was een betere titel geweest) en Hell Of A Life. Het is geen slecht album ofzo, maar top 10 of top 20 is het echt niet waardig, daar waar ik 808's er ook niet in zou stoppen omdat het geen hiphop is.
Maarja, weinigen zullen het met me eens zijn. Ik denk dat Kanye zelf het wel met me eens zou zijn.
En trouwens, mij heb je nooit zien haten op het album. Ik heb zelfs nog ff de thread gecheckt van 2008 en ik zag dat ik daar al Armor Of God op m'n lijstje voor 2009 had staan.
Oh, en voor wie Franse hiphop trekt:
[yt]cKbkpm0Da7I]
Ook al versta je er geen drol van, je voelt de passie en de beat is dope. Waar die Fransen hun beats vandaan halen, weet ik niet, maar ik heb er al een enorm aantal zieke vandaan horen komen. Ik bedoel, deze track is het perfecte voorbeeld:
[yt]Ud5hepUXk7Yt]
Klik om te vergroten...