1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hiphop/Rap [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En dan Recovery op 1 zetten, scheer je weg! :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.751
    Zeg jij, met dat Kanye West gedrocht in je top 10. :+
    Zet dan 808's erin, wel van 2008, maar 100 keer beter. :cool:

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is 808 niet het grote autotune album...? :+

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    www.thewordisbond.com

Één van me favoriete sites om dagelijks te checken, al is het afgelopen maand hectisch geweest dus heb haast niks echt beluisterd. Zal binnenkort maar een top proberen samen te stellen, me AOTY weet ik wel maar verder precies :confused:

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    En nog is het beter dan dit nieuwe (ook autotune) album.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Blabla. :cool:

Instrumental, klinkt wel leuk.
    Klik op plaatje voor bandcamp/free download.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks voor de links mensen. Ik vond Recovery een nice cd hoor (weliswaar weinig replay value alleen) en My beautiful dark twisted fantasy vind ik echt zwaar geslaagd :)

8. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Shut up, komt door die massale 'Not Afraid' plays. :+

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ah kom op zeg. 2 Jaar terug liep je volgens mij keihard te bitchen op 808's, en MBDTF is ontegenzeggelijk goed. Het is wel heel erg protserig en de arrogantie spat er vanaf dat Kanye een dergelijke plaat durft te maken, maar juist daardoor vind ik het zonder enige twijfel het beste album van dit jaar.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben het er niet mee eens dat de nieuwe Kanye volledig wack is, maar dat heeft er ook mee te maken dat ik al die nummers niet bij voorbaat gecheckt heb. Na 808 verwacht ik toch alleen maar zooi van Kanye dus nam ik niet eens de moeite. Bijna alles was nieuw waardoor het voor mij (nog) wel lekker weg luistert. Maar in mijn top 10? Neuh. Misschien ergens rond plek 20 á 30 ofzo.

EDIT: Oh en Eminem is bij voorbaat al wack in mijn ogen omdat ik zijn stem echt niet trek.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    808's vond ik juist dramatisch slecht, wat een kut album was dat. MBDTF vond ik toch langzaam wat toffer worden, al zitten er genoeg shit tracks tussen. Blijf eigenlijk alleen Dark Fantasy echt ongelofelijk bruut vinden en begin gedeelte van Runaway. _O_

Shit, ik moet dat album van Deacon nog eens testen. Nog niet gedaan. :+

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751
    Ik vind het al tijden een dope album, hoor? :eek:
    Muzikaal is het gewoon een stuk beter dan MBDTF. Daarnaast is de grote fout van Kanye bij z'n laatste album gewoon geweest om bijna alle tracks al maanden van tevoren weg te geven, waardoor hij eigenlijk zelf een beetje het album heeft verpest. En ten derde staan er gewoon een aantal enorme kuttracks op, zoals Gorgeous (boring tot het deel van Rae), Monster, So Appaled (So Boring was een betere titel geweest) en Hell Of A Life. Het is geen slecht album ofzo, maar top 10 of top 20 is het echt niet waardig, daar waar ik 808's er ook niet in zou stoppen omdat het geen hiphop is.

Maarja, weinigen zullen het met me eens zijn. Ik denk dat Kanye zelf het wel met me eens zou zijn. :+

En trouwens, mij heb je nooit zien haten op het album. Ik heb zelfs nog ff de thread gecheckt van 2008 en ik zag dat ik daar al Armor Of God op m'n lijstje voor 2009 had staan. :+

Oh, en voor wie Franse hiphop trekt:

[yt]cKbkpm0Da7I[/yt]

Ook al versta je er geen drol van, je voelt de passie en de beat is dope. Waar die Fransen hun beats vandaan halen, weet ik niet, maar ik heb er al een enorm aantal zieke vandaan horen komen. Ik bedoel, deze track is het perfecte voorbeeld:

[yt]Ud5hepUXk7Y[/yt]

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn,...ik vind juist nummers als Gorgeous echt dope, en So Appalled ook, zwaar vette shit. Hell of a life vind ik ook een skipper,maar de rest vind ik geweldig. Ik moet nu toch echt eens zijn oudere shit gaan checken, dan bedoel ik niet 808's, maar zijn eerste 3 'rap' albums zeg maar.

14. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Franse hip hop sowieso vet!

Net als 'Le Klub des Loosers' met influence van DOOM!

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat nog niet eens gedaan? College Dropout is gewoon zijn allerbeste. Late Registration ook nog wel goed en Graduation is gewoon matig. Met dieptepunt Drunk and Hot Girls. :'-(

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ik heb meer wat losse nummertjes gehoord enzo, maar nooit de volledige albums, ga ik gauw eens doen.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was altijd in de overtuiging dat jij het een boutplaat vond 8) Ik snap trouwens wel dat je het kut vind dat hij de tracks gelekt heeft.. Ik ook. Maar we zijn nu een maand verder, en ik heb er eigenlijk geen last meer van. En daarnaast, So Appalled, is toch wel zo'n briljant nummer.. Hell of a Life vind ik ook heerlijk. Maar goed, ik ben verliefd op dat album, lol

En Franse Hiphop is de shit <3 113 heb ik 2 albums van liggen, en van La Fouine heb ik er ook eentje. Was vorig jaar in Frankrijk, en daar komen ze ook gewoon regelmatig voorbij op TV. Daar zijn het echt supersterren, dat mis je hier in Nederland wel.. Das jammer.

18. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Top 12 dit jaar:

1. Pigeon John - Dragonslayer
    2. Coole High - Futuristically Speaking
    3. Homeboy Sandman - The Good Sun
    4. Skyzoo & Illmind - Live From The Tapedeck
    5. Joe Budden - Mood Muzik 4
    6. Side Effect - Cabin Fever
    7. The Roots - How I Got Over
    8. Shad - TSOL
    9. Guilty Simpson & Madlib - OJ Simpson
    10. Danny Brown - The Hybrid
    11. Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy
    12. Freeway & Jake One - The Stimulus Package

Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.751

2011! Out with the old, in with the new!
    Klinkt heerlijk.

Nu al het beste album/mixtape van 2011 tot nu toe. :+

Klik op de cover voor de download. :)

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

[yt]L9uf7Wghuao[/yt]

Zal qua beats sowieso wel niet tegen vallen. :)

Waar blijven die top 10 lijsten trouwens? :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina