Nou ik moet zeggen dat ik het eens met je ben.
Pas vandaag heb ik een tweede luistersessie gehad met het album en nou vond ik het eigenlijk een zeer vermakelijke cd. Gewoon een goed album afgezien van nummers die ik minder blijf vinden:
Survival
Berzerk
Stronger than i was
En verder eigenlijk gewoon nice. Met nummers als Bad Guy, Rhyme or reason, So much better, Legacy, Asshole, Rap god, Brainless, The monster en Headlights. Sommige tracks hebben ook echt een toffe beat...andere weer wat minder zoals Rap god, maar holy shit @ zijn flow daar.
Love game en Evil twin vind ik nog iets aan de mindere kant, maar ik ga deze missschien nog wel waarderen. Van de bonus tracks vind ik Beautiful Pain en Wicked ways ook tof. Wat ik gewoon ECHT kan waarderen aan MMLP 2 is dat Em gewoon zoooooveel minder schreeuwt. De 'chille en kalme' stem is weer terug na lang weg geweest en heel soms schreeuwt ie wat...maar nooit dat het echt irriteert.
Had niet verwacht dat een tweede luistersessie zo'n verschil ging brengen. Eerste keer was ook wel via de tablet speakers en dit keer via de Galaxy S4 met Sennheiser in-ears.....tjaaaaa.
Laatst bewerkt: 15 dec 2013