1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Hiphop/Rap [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja? Eminem flowt dik vind ik
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Vind hem volledig out of place in dat nummer. Maar goed, ben ook totaal geen Eminem-fan buiten een paar nummers om.
    Genocide, It's All On Me, Darkside/Gone en One Shot One Kill voor mij.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tweede luistersessie nu, dit keer thuis met de Beats Studio op (superrnice bass) en dat is den heel verschil vergeleken met de boel vanaf een S4 draaien met in-ears in.

    Intro: Begint cool. Je verwacht echt cooler shit te krijgen hierna.

    Talk about it: Niets mis met de beat, maar FUCK...echt fuck die klote bullshit autotune newschool rapper die het nummer begint. De tweede dude klinkt al beter, maar het is al aardig verziekt door die eerste rapper. Had Dre hier goede rappers op gezet, dan was het een prima track geweest.

    Genocide: Echt geen slecht nummer, maar de beat doet me niets. Het moet je ding zijn denk ik. Misschien een track die ik nog ga leren waarderen.

    It's all on me: DOPE! Niets slechts over te melden. Echt een Dre beat en nergens annoying rappers te bekennen.

    All in a day's work: Prima track. Even iets teveel gelul in het begin, had gewoon een verse moeten zijn, maar verder een dope ass track.

    DarksideGone: Beat in het begin is al nice, maar na iets van een minuut switched het naar een volledig andere beat die echt vet is. Prima track.

    Loose Cannons: Weer een nummer waar de beat in het begin nice is, maar zodra Xzibit begint echt veel vetter wordt. Nice nummer, maar niet super.

    Issues: Beat is even wennen, maar het is goed om Ice Cube weer eens te horen en Dre doet ook zijn ding. Geen uitblinker maar gewoon nice.

    Deep Water: De beat klinkt new school, maar ik vind hem wel vet. Alleen waarom hij van die gekke (autotune) achtige effecten moest gebruiken......helaas hoor je veel te veel van die shit door het nummer. Had gvd gewoon alleen maar normale verses gedaan.

    One Shot One Kill: DOPE! Ik herkende Snoop eerst totaal niet, maar hij is echt nice erop. Maar ja, geef Snoop een dope beat enhet komt wel goed. Dre's verse is echt nice ook.

    Just another day: Premo beat he? DOPE! The Game is gewoon vet hier. Zeer benieuwd naar zijn The Documentary 2. Nummer had wel iets langer gemogen.

    For the love of money: Toffe beat. Ik ga deze nog wel meer waarderen denk ik.

    Satisfiction: Goede boodschap in het nummer. Beat is even wennen, maar die ga ik denk ik meer waarderen na verloop van tijd.

    Animals: Het zoveelste nummer met Anderson.Paak, die Dre is wel een fan van hem zeg. Goede track, maar teveel zang. Vind dat zeer jammer.

    Medicine Man: De chorus vind ik nogal annoying, maar Eminem klinkt prima hier. Goede flow, alleen jammer dat hij weer over gaat in dat schreeuwen, terwijl hij juist zo tof klinkt in het begin.

    Talking to my diary: DOPE! Dit is echte Dre shit.

    All in all.....absoluut minder negatief dan de eerste luistersessie, maar het is verre van een super cd en verre van een 2001. Ik blijf erbij dat de nieuwe cats de boel hard naar beneden halen.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Laatst bewerkt: 12 aug 2015
    WinterBase vindt dit leuk.
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453


    _O_

    RIP SEAN P! :'-(
     
    hayabusa halo en WinterBase vinden dit leuk.
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het nieuwe album van 50 bedoel je? :D
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Heb je die snippets wel gecheckt? :+
    Daar gaat dit jaar niets bij in de buurt komen. _O_
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Tpab is aoty
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zeer benieuwd naar Budden, maar wtf is dat nou op internet over dat hij Em dissed en dat Royce er weer op reageerde op Twitter?

    Ook benieuwd naar The Meth Lab van Method Man morgen en volgende week The Documentary 2 van The Game. De producers zijn niet mis, dus hopelijk geen new school kutbeats.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    [​IMG]

    Allemaal checken!
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die is er al

    Method_Man-The_Meth_Lab-2015
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2015
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Nice CD. Niet baanbrekend en ook echt teveel features, maar het is een nice CD. Volgens mij is zijn Crystal Meth CD volgend jaar echt zijn nieuwe solo album, dus daar maar op wachten.

    Ik zag laatst een post van iemand op Facebook over Young Thug. Heb voor de gein eens het nummer Halftime geluisterd.....hoe de fuck kunnen mensen hier naar luisteren? Ik zie comments op Youtube als ''This shit is banging...'' en ik heb echt zoiets van...banging? really? Je begrijpt niet eens waar de hel de dude het over heeft, gedraagt zich als een debiel in zijn clip en de beat is immens triest. Ik begrijp dat iedereen hun eigen smaak heeft....maar damn...er zijn grenzen. :D

    God...die Lil Wayne heeft een hoop verneukt zeg, maar deze nieuwe generatie van ''Young'' rapperts is verschrikkelijk. Ah well. /rant over.

    Zolang we maar gewoon genoeg goede dingen krijgen en gelukkig is dat nog steeds zo.
     
  17. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Weezy Carter iii is zo'n beetje even classic als 36 chambers.

    Young thug barter 6 <3
     
    Servantes vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yeah....mooie grappenmaker jij :D
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811


    Lyrics: Hubabdjeksdoingdatjehubbawubbamoneybitchmamoneeeeeeey
    #dansjes
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.453
    Is het uberhaupt Engels wat die gast in de chorus autotuned? :+
     
    Fiasco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina