1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[muziek] In de mix

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door kaliet, 20 aug 2003.

1. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb ff een mixje gemaakt van 35 minuten => 32 Mb (128 kb/s bitrate). Er zitten wat foutjes in (ik kan beter) maar helaas ligt mijn pa op bed met koppijn |:- Dus moest ik heel zachtjes mixen.

Maarja, beloofd is beloofd. playlist is dit :

1. Solarstone vs Scot Bond - 3rd Earth
    2. Outback - Minds in Motion
    3. James Holden vs Thompson - Nothing (93 returning mix) _O_
    4. Filterheadz presents Orange 3 - In your eyes (Red (= techno) mix)
    5. Camouflage - Me and You (Humate remix)
    6. Plastic Boy - Live another Life _O_

Er is wel 1 probleempje => Ik krijg mezelf niet geregistreerd bij die hosting site van jou Kaliet 8) Elke keer als ik wil "valideren" met die cijfers, gebeurt er daarna niks. Grrrr!

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  2. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm vaag, kom effe op IRC, misschien kan ik voor jou registeren en dan geef ik jou je pass en account naam.. ben benieuwd

o k heb je toegevoegd op msn...

3. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Ok, hij is nu aan het uploaden.

Marius XBW Mix

Over een half uurtje (rond 18.00) is hij wel klaar. Ik ben zelf weg straks, maar luister maar los!

Dit is niet mijn allerbeste mix, maar dat geloven jullie natuurlijk niet. Daarom post ik volgende week wel een nieuwe als ik op normaal volume kan mixen :D

Enjoy!

[edit]: Ok, het ging dus fout. Ik ben nu ook niet thuis, maar Kaliet is de problemen even "remote" aan het oplossen :)

Dus met dank aan Kaliet zou het zometeen wel moeten werken! _O_

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    HEY IK MOCHT 'm posten stouterik!

*wilt special thanks credits!

Hmm, het is nu half 7 en hij doet 't nog niet... :'-(

Ik denk dat er wat mis is gegaan... Ik weet niet of ie 't bij iemand anders wel doet maarre bij mij niet :mad:

Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  5. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Post er volgende week maar een die het wél doet8) 8)

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Hij doet het nu wel, jeeh, ik heb de eerste 2 nummers gehoord maar technisch is deze mix toch wel perfect hoor :) ik geef zodrekt nog wel een eindoordeel ;)

7. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang duurt het laden wel niet!!8)8)

8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    En Kaliet, al helemaal gehoord?

9. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Moment, ik ga 'm nu helemaal beluisteren, dus over ongeveer een half uurtje krijg je een uitgebreid verslag :)

10. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    OK, verslag

20:41... Ik zit nu bijna op de helft van de mix, ik vind 'm echt geweldig, prachtige muziek! :D echt van die heerlijke wegdroom trance platen, en die overgangen, die zijn gewoon perfect, dit is toch gewoon heerlijk }:] _O_

21:04... Mja, wat kan ik nog meer melden? *shocked* Dit is echt goed! Over een jaartje of 2 op trance energy draaien?

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Oja, hmm waar koop jij die platen eigenlijk, in een winkel, via internet?

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Hehehe, thanks. Leuk verslag btw (*Ego-boost* :D)

Waar ik mijn platen koop? Soms in een winkel in Breda, genaamd Magik. Soms in Eindhoven bij Rare Records (ook heel! goed), soms in Zoetermeer, bij BPM geloof ik.

Maar vooral via internet. Dan bestel ik vooral bij Only-Djs (bijna altijd) en soms bij Rare, Recess of Dancegrooves.

En sinds een tijdje ben ik me ook aan het toeleggen op produceren van muziek. Hopelijk heb ik binnen een weekje of 2 een complete track af, ik ga nl. binnenkort met een maatje samenwerken die erg goed is IMHO. Time will tell!

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hahaha, tiesto de 2e :)

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehhe inderdaad, echt relaxte mix :)
    ik zit nu nog (gelukkig) pas op 21:07 en echt kool :)

* sluit IE af en luisterd verder.. ramt alles uit kamer accept PC

14. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    DJ Bowie Mix

Ik ben zelf ook wel eens bezig met mixjes. ze zijn niet echt van professionele kwaliteit ofzo (amateuristisch bezig met Magix Music maker 8) ) zojuist heb ik We Will rock you megamix afgerond. wel aardig gelukt al zeg ik het zelf. Moet je wel een beetje van houden natuurlijk maar is volgens mij nog wel te doen.

Tracklist van We will rock you Megamix (bijna allemaal We will rock you):

J-Kwon - Tipsy
    We will rock you (Tipsy Remix met een vleugje van mezelf) - Altamira (van www.kicken.fm forum gehaald)
    We will rock you (Pepsi Remix) - Beyoncé, Pink, Britney Spears
    We will rock you (remix?) - Evian

Robbie Williams zater ook ook nog bij met Angels Remix en Fat Boy slim zat er ook nog bij. Maar anders zou het deuntje té lang door gaan. dus heb het liever wat korter gehouden.

DJ Bowie mix site

summermix staat er ook nog op (verouderde liedjes, vraag me af of ze nog in de smaak vallen). heb nog wel een aardig leuke mix van Yeah (maar is wat oud heb ik van de site afgegooid. indien er vraag naar is kan iok em er eventueel wel op zetten) Verder heb ik nog wat andere liedjes maar die vinden veel tegenvallen (omdat meerdere stemmen door elkaar lopen. Dé grote fout van Dj's heb ik geleerd :) )

Veel plezier en alvast bedankt voor de reacties.

Enorme threadkick btw 8) *)

Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik had de thread schop niet gezien...hehe

16. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    haha dj vysio :p kheb ff die 2 mixjes gedownt maar klinkt lekker :p mijn complimenten :)

Deel Deze Pagina