1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Indie/Britrock

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Mmhz, weet niet.
    Er zijn ook zangers die geen instrument bespelen, maar wel heel erg interactief met het publiek bezig zijn.
    Denk aan de zanger van de Pigeon Detectives, of een heel ander voorbeeld de zanger van Papa Roach.
    Kijk, als je zoals de zanger van The Looks als een zandzak op het poduim staat voegt het weinig toe.
    Ren / spring je daarentegen van de links naar rechts en communiceer je lekker met het publiek dan hoeft hij van mij geen instrument te bespelen. :)

De beste band van 2007 durf ik niet te zeggen.
    Ze behoren zeker tot één van dé ontdekkingen van '07!

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Is het erg als ik zeg dat ik The View maar standaard britrock/britpop vind en dat ze niet veel toevoegen aan het genre? Dit geldt trouwens ook voor The Wombats. Niet dat het niet vet is soms, maar 'de ontdekking?'. Nee, meer groepen die het wiel opnieuw uitvinden.

Wat mij betreft is Beirut dé opkomer van dit jaar, hoewel zijn eerste album al eind 2006 uitkwam. Zijn tweede daarentegen kwam dit jaar en is ook van buitengewone kwaliteit.

Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de cd van beirut niet geluisterd, maar wat ik van horen zeggen heb, is dat het meer de kant van folk opgaat. Maar what the hell, al die genre's.
    ik ga zeker kaarten voor the wombats scoren.

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het is ook folk ;)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    The View blijft héél erg binnen de lijnen van het genre. Hun sound is zo standaard, maar ik vind dat elk nummer een heel uniek en eigen karakter heeft. Ze zijn allemaal zo herkenbaar op zichzelf. Daardoor klinkt het niet als 'meer van hetzelfde'.
    Dat vind ik juist zo mooi aan the View. Ze klinken heel standaard, maar hun writer/producer skills maken hen wel beter.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik heb kaartjes gehaald voor Radiohead! Jammer dat het nog ruim een half jaar duurt :+

7. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Nu kan je een maand niet eten! :+

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    haha geen geldprobleem hier :+ Moest er gewoon heen

9. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Kaartje voor The Wombats in de Melkweg! :cool:

10. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Precies de reden waarom ik ook niet ga :'-( * jaloerst

11. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Editors hoogste nieuwe binnenkomer in de top 40 op nummer 17 8) laten we hopen dat we met kerst Editors op nummer 1 hebben staan in de Nederlandse top 40 :+

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    welke nummer?

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    The Racing Rats. Geen idee, nooit naar geluisterd. Vreemd, aangezien in The Back Room zelf heb en vaak geluisterd heb, heb ik het nieuwe album nog weinig kans gegeven.

14. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schaam je :+ An End Has A Start is minstens zo goed als The Back Room met een paar knallers erop zoals The Racing Rats ;)

15. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat julie ervan vinden ,maar ik vind het echt super gaar als die in de top 40 komt.
    Krijg je zo'n commerciele band.
    Als ik op de radio 100x the editors voorbij hoort komen dan is de lol er snel af!

@jingga bedankt voor de tip!Ik ga van het weekend even al mijn favo artiesten af zodat ik
    niet weer te laat ben(as usual).:)

Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  16. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @C O U G A R
    Nummers van bands als Editors, Arctic Monkeys, Interpol etc komen altijd in de britse hitlijsten terecht. Lijkt me niet dat die bands dan commerciele muziek gaan maken als ze toevallig een keer in de Nederlandse hitlijsten terecht komen.

17. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ok ,maar ik vind het toch het vetste als iemand naast je in de auto zit en die vraagt van welke groep is dit?Klinkt wel erg lekker..As usual:)

Kaartje gekocht voor Air Traffic ^,30 seconds to mars(jaja vriendin hE en nog kaartjes voor Radiohead.
    7 in totaal en ik mocht gelijk 230 eurie op de toonbank leggen:mad:
    Je krijgt er natuurlijk een hoop voor terug.
    Ik wil in 2008 sowieso nog naar Interpol,Blonde redhead,Patrick watson,The Automatic,The Horrors<nog nooit live gezien, The editors,Silence is Sexy en natuurlijk Pinkpop en Lowlands!
    De hypotheek is al aangevraagd;)

18. Burt Macklin

Leuk Bevonden:
    911
    Die prijzen voor Radiohead zijn echt debiel.

Ben al zeker van een aantal concerten in '08.
    - Jimmy Eat World
    - Editors
    - The Wombats
    - NOFX

En dan kijk ik wel of een Lowlands of een Werchter en nog inzit. :)
    Pinkpop heeft me nooit echt weten te kunnen boeien.

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik sluit me bij Cougar aan, al hoewel ik moet zeggen dat in het geval van Editors (nooit The Editors) het nieuwe album een stuk minder experimenteel/afwijkend is van het eerste album. Ik heb The Racing Rats even geluisterd, maar daar vind ik niks bijzonders aan. Smokers outside the hospital doors is nog wel een lekker nummer, maar haalt het niet bij Munich, Blood, Fall, Bullets etc.

Ik heb nog steeds geen concerten voor 2008, ik denk dat ik binnenkort kaartjes ga halen voor Stars, maar ben er nog niet zo zeker van.

20. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand hier de shout out louds? Vind ze zelf erg koel, vooral het nummer impossible.

[yt]NPQco3-7u5I[/yt]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina