1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Instrumenten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door systemerror14, 13 apr 2003.

1. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    There can be only one ;)

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Hellwin: net ff "Lake of Sorrow" gechecked. Hehehe, coole shit, heb daarnet m'n ouwe helloween shirt weer uit het stof getrokken. -kuch- :)
    Maar dat ff terzijde, welke drummers inspireren jou?

3. Hellwin

Hellwin Satan's lil' helper

Leuk Bevonden:
    0
    da-Z: Cool dat je het tof vond. Mijn favoriete drummers zijn Adrian Erlandsson (ex-At the Gates, ex-The Haunted, Cradle of Filth) en dan meer om zijn At the Gates periode, lang leve de Gothenburgmetal!!!!!!!!!!!
    Paul Bostaph (ex-Slayer en ik weet niet waar hij nu speelt) Fantastische drummer snel technisch en kan heerlijk thrash spelen.
    Mike Portnoy, ja das wel duidelijk
    En ik weet niet hoe die heet maar die van Children of Bodom, jottem joechei!!!!! coole drummer. En natuurlijk die van Blind Guardian!!!!!! Powermetal jeuheu!!!!!!

Freerider: Dat dacht ik al ja op hollandsmetaal post ik onder Posermetalheld

Robie: Kom een keer langs zal ik maar zeggen.
    in totaal 8 bekkens waar van 1 ride en 2 splashes

Roboz: Luister maar op mijn bandsite, alleen maar eigen muziek.

4. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    splashes??? :confused::confused: :confused:

huh ik ken alleen ride en crash :{ :{

als je 8 bekkens hebt. danweet je toch niet meer waar je moet slaan??

khad vorigjaar een deal gesloten, met me pa, als ik met me 16 nog drumde dan kreeg ik een vet drumstel, kep er al opspeeld, met 2 hi-hats !

echt wel gaaf.

ik zit nu in een orkerst, wel het hoogste nivo :+

maar dat vind ik nu een beetje saai worden, alsek wa ouder ben dan wil ik mss in een bandje.

5. Hellwin

Leuk Bevonden:
    0

Splashes zijn bekkens van 8 a 10" En ik weet maar al te goed waar ik moet slaan hoor, ikgebruik ze veel dus.... Ben nog van plan om een tweede ride, tweede China, chinasplash en nog een 16"crash erbij te nemen. Dan heb ik wel wat ik wil. Zal nog wel even duren voordat het zover is maar......

En was die 2de hi-hat groter dan de andere? En welk merk heb/krijg je?

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    kheb een shit load aan instrumenten.. nou dit zijn ze:

*Akoestic drumstel
    *Electric drumstel
    *Oude bas gitaar
    *Nieuwe bas gitaar
    *Electrische gitaar
    *Keyboard
    *blokfluit
    *Djembé
    *Doundounba's

da zijn ze

Ik drum vooral want dat doe ik ook al 6 jaar. kga van de zomer weer is nieuw setje kopen

spalshes die zijn wel handig vinnik.. zijn kleine crashes zegmaar.. daar kan je goed mee afslaan want ze klinken niet lang door dus hoef je niet te dempen

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Splashes zijn heel cool, maar alleen wel subtiel gebruiken, anders streeft het zijn doel voorbij. Net zoals een china, je kan erop blijven rammen de hele tijd, maar dan is ie lang zo vet niet. Zoals Dave Lombardo in Chemical Warfare [slayer...duh] zijn china gebruikt in het middenstuk: EFFECTIEF en daardoor ubervet!

8. Hellwin

Leuk Bevonden:
    0
    Amarant:Mmmmmm, altijd baas boven baas zo te zien. Jij hebt vast en zeker een groot huis ofniet?????

d-az: zo subtiel hoef je ze ook weer niet te gebruiken hoor, luister maar eens naar Darkane daar wordt het niet zo subtiel gebruikt 8)

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Splash of china? Welke cd bedoel je, heb hun laatste twee

10. Hellwin

Leuk Bevonden:
    0
    Splash en luister maar naar Cradle of Filth ook niet echt subtiel.

11. emusa

emusa 2 B or not 2 B

Leuk Bevonden:
    0
    hey Hellwin, een hele tijd geleden hebben wij ooit samen opgetreden in Amstelveen (Rock da Party).. Ik ben de zanger/gitarist van XYSTUS; misschien weet je ut nog :) het was echt een waardeloze gig met 20 man publiek ofzow en bovendien was het geluid ook ontzettend slecht. :cool:

Ow ja, mijn gear:

Jackson USA SL-2
    Ibanez RG
    Yamaha RG-X
    Koch Powertone 120W head + 2X 4x12" cabinet
    Boss GT-3 FX

meer infow over band: http://www.xystus.nl

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  12. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, zo zie je maar weer dat het wereldje klein is :D
    Jammer trouwens dat HM al een tijdje 'offline' is.

13. Hellwin

Leuk Bevonden:
    0
    Emusa: Idd, was redelijk waardeloos, ze moesten zelfs voor ons gaan solderen omdat ze anders niet 2 mic's konden aansluiten. Wie weet kunnen we eerdaags weer optreden we hebben er lekker een beetje Powermetal ingegooid.

14. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0

ik own die

15. Hellwin

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die gaasvellen niet lastig joh?? Lijkt me veels te erg stuiteren

16. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    keb een keyboard, moet alleen nog een fotootje maken....

17. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

vind je dat mooi??? :{ :{ :{

ik vind um lijken op een baby drumstel !!!!

nouwja mijn drumstel is ook niet alles hoor !!!!!

18. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

daar heb ik niet opgelet hoor !!!

het was denk ik Pearl maar dat weet ik niet zeker, ik zal nog eens langs gaan, mss staat ie er nog !!!

da was 2 jaar geleden d8 ik, en toen was ik nog niet zo fanatiek zegmaar, ik vond het drumstel iig gewledig, maar ik drum nu niet meer zo veel, ik heb me drumboek uit en wil een nieuwe kopen maar ik wil ook nog xbox spellen kopen 8)
    maar mss kunnen jullie een paar namen van goeie drumsolo's geven dan kanek nog wat oefenen 8)!!

sorry voor de kromme zinnen :eek: maar ik moet nu naar school ik hoop dat jullie het allemaal snappen? :D:D:D

Laatst bewerkt: 23 apr 2003
  19. Hellwin

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een geweldige drumsolo luister naar Iron Butterfly - In-aGadda-da-Vida. Fantastisch!!!!!!!!!!! Wel de lange van 17 min. luisteren.

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit er zwaar over te denken om te gaan drummen, daarom vraag ik hier even wat advies;

-Hoe zou ik kunnen kijken of drummen me wel ligt, want anders heb ik strax een drum van teveel geld, en dan doe ik er nix mee, ofzow??
    -Hoe duur moet ik denken voor een beginners-drumstel?
    -Is het nog mogelijk te beginnen met je 16, ik heb wel meerdere keren gehoord dat het beter is om te beginnen met drummen op jongere leeftijd; omdat dan je creatieve ontwikkeling groter zou zijn, en het ritmegevoel beter ontwikkeln?

bij voorbaat dank...

Deel Deze Pagina