1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Instrumenten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door systemerror14, 13 apr 2003.

1. Hellwin

Hellwin Satan's lil' helper

Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit, je kan beginnen wanneer je wilt. Neem lessen zou ik zeggen, dan hoef je nog geen drumstel te kopen kan je eerst kijken hoe het is. En kijk op http://www.marktplaats.nl daar staan genoeg goedkope drumkits.

Welkom bij de drummersfamilie8)

2. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0

* geeft Perfect_Shit al een kleine onderschijding !!! ;) ;) 8) 8)

3. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    onderschijting plz!! :D
    nee geintje...

is het betrouwbaar om zo'n ding te kopen van iemand. Bijvoorbeeld heb ik al eens in de vondst gekeken (krantje met 2e-hands stuff), maar soms staan er TE goedkope dingen in, dan denk je ook dat het een afgeragd ding is ofzow...

iemand ervaring met 'de vondst' toevallig?

4. Robie

Robie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope, geen ervaring mee, maar je kan tog gewoon naar die gast toe gaan en dan kijken hoe het drumstel wat is?

dat zou ik iig doen!!
    owja, nu je het zegt mijn broer heeft een oma fiets met de vondst gekocht !!

het verliep gewoon goed hoor !!

5. Hellwin

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat toch eerst kijken of het wel wat is, dan zie je gelijk of het degelijk spul is of dat het waardeloos is. Ik neem aan dat je je zelf toch wel kan vertrouwen??;)

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    nope... :D

maaruh, ik moet nog ff w8e van me ouders met kopen, ik moest kiezen: eerst een brommer of eerst een drumstel...

ik koos de brommer, ik moet nl. elke dag 15 km fietsen (nu nog :D )

7. Hellwin

Leuk Bevonden:
    0
    Maar fietsen is goed voor de benen. Dus goed voor het drummen 8)
    VERKEERDE KEUZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jeuzus wat een oud topic. Ik wilde er zelf een beginnen maar ik vond deze.

Ik speel nu al een jaar of 8 trompet, en jaar of 7 in orkestverband. Mijn orkest komt uit in de eerste divisie, en om dat zo te houden hebben we vorig jaar op concours in Hoogeveen een topscore neergezet :)

Na koninginnedag is onze eerste trompetist opgestapt voor een paar maanden om pauze te nemen, en over een jaar gaat hij terug naar Amerika om van zijn pensioen te genieten (hij werkt hier voor de Amerikaanse school). Hiermee zijn er nog maar 2 vaste trompetisten over, en aangezien die andere niet alle eerste partijen kan/wil spelen ben ik nu onofficieel eerste trompetist. Dit was al een beetje aangekondigd doordat ik op 4 mei het Taptoe-signaal mocht blazen voor de 2 minuten stilte uit. Hier het filmpje daarvan:
    [yt]dxF8v4jEQAY[/yt]
    Ik was toen echt ontzettend zenuwachtig - ik stond te trillen op mijn benen toen ik moest beginnen - en achteraf zó blij dat het goed was gegaan!!

Ik heb een tijd lang een periode gehad dat ik niet veel meer oefende, eigenlijk niet zo heel veel zin meer had om te spelen - ook omdat de uitdaging minder is als je 2e/3e partijen speelt - maar nu heb ik er weer helemaal zin in. Ik oefen weer dagelijks net zo lang totdat ik stukken echt van binnen en buiten ken, en ik heb er vooral veel plezier in.

Ik ga nu weer oefenen, want voor donderdag moet ik Mac Arthur Park kunnen spelen:
    [yt]9sOnOJuzE0Q[/yt]
    Ok, niet die versie, maar er zitten toch wat leuke dingetjes in *)

Mijn orkest

En hoe zit het met jullie muzikale talenten? ^^

Deel Deze Pagina