1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[muziek]kopen jullie nog cd's?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door polmannetje, 31 aug 2004.

1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb in mn leven een totaal van 2 cd's gekocht de eerste was het eerste album van usher en de 2e is Neptunes: Clones voor de rest download ik wel is wat.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik koop alleen cd's van artiesten die ik goed vind. En het is me nog nooit gebeurd dat ik een cd had van een artiest die muziek maakt waar ik van houd, en dat er maar een aantal nummers van goed vind. Natuurlijk vind je het ene nummer mooier als de andere, maar ik vind ze allemaal van goed tot onwijs goed. En zoals [2k] al zei, die itunes zijn gewoon veel te duur. Net als singletjes. Zijn ook veeeeels te duur. Voor 3 singletjes koop je soms al een hele cd met soms wel een stuk of 20 nummers. En met die itunes krijg je ook geen mooi origineel doosje met boekje...

3. Noodles

Noodles Guest

Het enige wat ik download zijn dingen die je niet in de winkel kan halen, een video clip ofzow of die dingen van 8 jaar oud van The Offspring van MTV2 enzo. is dat ook lillegaal?

Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2004
  4. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Vroegah kocht ik wel 3 a 4 cds per maand, maar dat is verandert....ik download bij het leven (keb nu soulseek ontdekt, tis een p2p programma voor de meer alternatievere muziek). Ik weet toch al dat de artiest niet veel verdient op een cd (meeste gedeelte verwijnt in de zak van de platenmaatschappij), maar meer op optredens/performance/merchandise etc. Het feit is ook dat ik nauwelijks cd's draai maar alles beluister op mn mp3 speler, dus dan is de keuze ook wel snel gemaakt. Maar als er ooit een alternatieve 'Itunes' komt, dan is dat zeker wel het overwegen waard.

Deel Deze Pagina