1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Linkin Park & Jay-Z: Collision Course

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door aggie, 20 nov 2004.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag gisteravond nog op internet iets staan over een album genaamd "under attack". kon niet uitvinden wat er mee is.

Anyway op internet kan je ook nog rare and unreleased downloaden dat zijn een stuk of 5 songs die nog nooit zijn uitgebracht of iets dergelijks. zijn coole songs.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Die stonden op het album Hybrid Theory EP, toen ze nog Hybrid Theory heette. Daar zijn er zo weinig van dat ze hem opnieuw uitgaven bij het LPU lidmaatschap 1.0 of 2.0 (weet ik niet zeker). Met een iets verschillende hoes, op de een staat wel een titel op de ander niet. Zo weet je dus of het een origineel is of een LPU uitgave.

Anyway, de nummers zijn ooit gereleased maar niet op grote schaal. Part of Me, Carousel en And One zijn de beste nummers van LP. Wat mij betreft zijn ze sindsdien op een dalende koers.

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Meteora was niet echt heel goed, maar Collision Course is van wat ik er heb gehoord, wat mij betreft 1 van de beste cd's dit jaar.

4. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    is My December ook ooit gereleased dan? nog nooit op een cd gezien, speelden het wel bij het concert though :D

5. Linkin Park

Linkin Park Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die stond ook op die EP cd, niet op grote schaal uitgebracht dus maar hij stond wel op hun 1ste DVD...

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    My December stond op de reanimation cd als ik het goed heb. En deze cd lijkt me ook weer heel vet worden. Jay Z en LP, wie had dat gedacht.. :)

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dat was een remix van het origineel, al stond hij nog vrij dichtbij het origineel.

8. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk! lijkt me egt heel vette cd! mogen ze vaker doen!

9. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 4e album is gewoon 2 albums door elkaar met wat extra zooi, niet echt een album vind ik... Misschien wat speciale liedjes maar ach, maar moet wel toegeven dat ik die was vergeten(live in texas, wilde 'm wel halen maar had het geld niet 8) )

10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

De originele versie was wel veel rustiger dan de Reanimation-versie.

11. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    My december... Ik weet niet maar ik kan zover ik het goed herinner en anders luister ik wel ff staat er een liedje op meteora dat toch een veel voorkomend stukje met "my december" tegen komt... Ben ik het nou of heet dat liedje nou my december? maybe andere naam, maar toch... En ja idd, heb wel eens ergens gezien op een site over die cd die nooit is uitgebracht(ben zelfs naar de FRS geweest om te kijken of ie er lag)
    Als ik het fout heb mag je me uitlachen 8) :cool:

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    My December zit niet op Meteora.
    Hij is nooit uitgebracht op een album omdat het een kerstliedje is, en dat niet op een album past vaak :)

13. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    oh oke... heb namelijk die liedjes van EP nooit gehoord:mad:

14. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Is het een kerstliedje? nooit gemerkt :$ haha

COLLISION COURSE OUT NOV 26TH trouwens :) cant wait

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meh, net besteld. :cool:

Kom maar op met die CD. :cool:

16. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Cool!

Voor geinteresseerden in mixtapes van Jay-Z. Ook deze albums bestaan:
    - Metallica/Jay-Z
    - R Kelly/Jay-Z

17. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie ergens goedkoop (goedkoper :p) thnx :)

/Edit

En R.Kelly / Jay-Z vind ik dus niks aan he :confused: ik hou sowiezo niet zo van R. Kelly. Btje te veel R&B en te weinig hiphop.. :+

18. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Allang gebeurd ;). In Rock zitten namelijk HH elementen.

19. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ik koop 'm gewoon in de FRS, maar heb voorlopig toch nog niet het geld(sta 110 E schuldig bij me broer:mad:)

20. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dit zou zomaar is een cd worden die ik gewoon koop (hopelijk is de prijs niet extreem hoog) ik heb een hekel aan zowel aan lp en jay z maar wat ik er tot nu toe van heb gehoord echt super deze mix kan ik wel warderen

Deel Deze Pagina