Disc 1 1. Dirt Off Your Shoulder 2. Lying From You. 3. Big Pimpin' 4. Papercut 5. Jigga What 6. Faint 7. Numb 8. Encore 9. IZZO 10. In The End 11. Points Of Authority 12. 99 Problems 13. One Step Closer Disc 2 1. Bonus-DVD: 2. Dirt Off Your Shoulder 3. Lying From You. 4. Big Pimpin' 5. Papercut 6. Jigga What 7. Faint 8. Numb 9. Encore 10. IZZO 11. In The End 12. Points Of Authority 13. 99 Problems 14. One Step Closer Aldus bol.com: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...&Section=MUSIC&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1 Ben even wat aan het luisteren op lpjz.com en vind het niet slecht klinken. Als ik geld heb deze ook maar eens aanschraffen.
Dit kan toch niet kloppen? 7. Numb en 8. Encore horen bijv. 1 nummer te zijn. En nummer 1 en 2 horen ook samen 1 nummer te zijn. Kortom, dat lijstje moet verkeerd zijn /edit: dit lijkt er meer op:
Damn, in totaal 6 nummers vind ik toch echt veel te weinig hoor. Daar koop ik geen cd voor, hoe goed hij ook is. En dan betaal ik er al helemaal geen 20 euro voor :{
Eerder 10 euro... dacht toch echt dat de cd met het minste liedjes van Lq 12 was zoets ongeveer... grootste reanimation met 20... dit is gewoon een snel cd-tje met oude nummers door elkaar heen... Mogen wel weer nieuwe nummers schrijven vind ik... Niet dat de teksten slecht zijn maar toch, Hybrid theory is goed, Reanimation, tja eigenlijk paar nieuwe en de oude geremixed ook wel top Meteora nieuwe liedjes eindelijk en nu weer een cd geremixed eigenlijk...:{ Klinkt wel goed maar toch...
Dan heb ik nog liever zo een cd dan een best-off waar 1 nieuw nummer op staat die dagelijks op tv komt.
De orginele My December stondt op LPU v2.0 en op een Limited Japanse editie van HT (die ik in mijn bezit heb ) Ook stond hij op enkele singles.
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden. Ik dacht dat linkin park al op het laagst mogelijke niveau zat. Het tegndeel hebben ze met deze cd bewezen, het kan nog lager.
mjah ga lekker je moeder pesten met zon onzinnige opmerking.Jij vind het niks wij vinden het wel wat.Ojah een onderbouwde post zou ook een verbetering zijn_0/
Nou, ze brengen met een gekopieerde stijl niets dan commerciele troep uit, omdat Hybrid Theory toevallig een succes was.
dan is niemand origineel meer en verder is het feit dat zoiets gemixt word met jayz en dan ook nog een goed resultaat oplevert een mooi iets van beide kanten zowel jay-z als linkinpark
en wat is erg aan commerciele troep?? vind je jezelf stoerder omdat je naar onbekende bandjes zit te luisteren.
Het is duidelijk wel origineel hoor, een band als Linkin Park samen met Jay-Z en omdat het nog nooit eerder gedaan is kan je het ook niet echt commercieel noemen, vind ik. Waarom is iedereen die een beetje bekend wordt altijd gelijk commercieel? ze blijven toch goeie muziek maken, daar gaat het om. /Edit En dan nog, als iets commercieel is is het niet altijd slecht.