1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Linkin Park & Jay-Z: Collision Course

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door aggie, 20 nov 2004.

1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    jay-z heeft het oa al met metallica en r kelly gedaan (die remixes niet te veel doordenken he ;) )

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb hem ook even geluisterd. Kort, erg kort. Zijn leuke nummertjes. Maar ik kan er geen middag naar luisteren en vind het ook geen complete cd waard.

3. Richi3

Richi3 The Jiggy

Leuk Bevonden:
    0
    met R. Kelly valt niet met dit te vergelijken, Metallica wel, geen idee hoe dat klonk trouwens..

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

mee eens hijs kort maar ik kan de mixxes wel erg warderen

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Bijna niemand heeft nog van Collision Course gehoord, de overgrote meerderheid denkt dat Numb/Encore het enige liedjes dat Jay-Z en LP samen hebben gedaan.

6. Pope

Pope Ehh..III don't know

Leuk Bevonden:
    0
    Linkin Park kan ik nog wel waarderen (niet dat ik er echt veel naar luister ofzo), maar dit album is IMO gewoon bagger. De remixes zitten nog vager (lees: slechter) inelkaar als de van Reanimation.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    What the fuck? Des te meer ik luister, hoe droeviger ik word.

De nummers die op Meteora stonden waren nou niet al echt fantastisch. Nu zijn ze ook nog eens verkracht. :{ Het lijkt wel op het eindproduct van een midagje geklooi in de zolder door een stel amateurs, maar niet de 'professionele' remix van (top?) artiesten. Al de nummers die ik tot nu toe heb gehoord klinken of totaal verkeerd en je kan duidelijk horen dat het (ooit) twee totaal verschillende songs waren. Op een andere track kon ik de invloed van LP niet eens meer bekennen, op een gegeven moment heb ik het maar uitgezet omdat het zo slecht was. Mogelijk dat Chester op het einde nog een zinnetje mocht zingen..

Collision Course is wat mij betreft waardeloos. Zelfs Reanimation is hierbij vergeleken een fantastische plaat. Daar klonken oude tracks in hun nieuwe lichaam nog (redelijk) goed, of in bepaalde gevallen zelfs zeer goed (One Step Closer, With You).

Ik ben absoluut een enorme LP fan, iedereen die mij een beetje kent weet dat. Maar deze keer ga ik ze niet in bescherming nemen. :{ Waarschijnlijk koop ik 'CC' ook nog, in de hoop dat een aantal van de andere nummers nog een beetje te beluisteren zijn.

Hopelijk werkt LP inmiddels ook nog aan een 'echte' rock CD, geen hip hop, geen pop, gewoon muziek zoals in Hybrid Theory en daarvoor.

8. nietvorspiet

nietvorspiet Fuck Armageddon

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel apart wat verschillende stijlen muziek bij elkaar. Numb-encore is toch goed gelukt vind ik maarja..

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In the end is inderdaad aardig screwed up. Eerst een van me lievelingsnummers, nu één en al Hip Hop. Dat is wel jammer opzich. Maar de rest is toch best wel gelukt en vind ik zeker niet "amateuristisch" overkomen zoals Xiroke het laat lijken.

10. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    ik bedoel hybrid theory is een super album, helemaal grijs gedrijdt _O_ , dan heb je reanimation ofzo, wat een shit album is dat allemaal remix , ik ben het met deze gast eens die dit zij:
    _O_ Notice how after like 6 years or whatever linkin park has made 2 cds with new material on them...
    and the 2nd one was like a robot having sex with a bad guitarist while a guy screams _O_
    en meteora was weer heel goed, en waard om te hebben...
    ik heb 3 nr. gehoord en het is een en al bagger, ik kan er niet naar luisteren, zodra die jzay ofzo begint te rappen ofzo, zijn die nummers zwaar verkracht.
    ik vind dit echt, een plaat die ik niet zou halen,
    en niet eens echt in me buurt hoeft te komen...
    dit is gewoon zwak gedoe, hmm LP je wordt bedankt voor deze crap

Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  11. lpfreak

lpfreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is egt goed hoor

LINKIN PARK RULES!!!!! als iemand zegt dat nirvana beter is moet hij naar de oor arts O-) :cool: linkin park= _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ heilig

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nirvana is beter........

Ik heb deze cd nou ongeveer een week in huis en ik moet zeggen dat ik er meer van verwacht had, ik vindt twee nummers echt goed, van de 6.... (en daar betaal je dan €20,- voor :{ ). Ik mis in deze nummers toch echt wel de Linkin Park feel, 'geschreeuw' afgewisseld met stevige beats/gitaar/drum/whatever. Stel ik zal hem een cijfer moeten geven dan werd het een krap voldoendetje.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    ik vind LP en Jay-Z niezo leuk als LP zelf.
    dus waarschijnlijk ga ik dit album nie kopen

14. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Jay-Z apart een goede artiest en LP ook, de combinatie is ook leuk uitgepakt al zijn naar mijn mening niet alle (6 :'-( ) nummers even goed

15. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben een hele grote fan van Linkin Park (ben ook lid van LPU), maar dit vind ik echt een hele domme zet van LP...
    LP heeft hierdoor ook heel veel fans verloren...

ik vind alleen het laatste nummer op de CD goed :p

16. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf ook een grote fan van Linkin Park, maar ik kan deze samenwerking opzich wel waarderen. Niet alle nummers zijn even goed, maar het is een leuke cd voor in de auto. ;)

17. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik als LP-fan vind alles van hun mooi, ook hun nieuwste album met Jay-Z. Is alleen jammer dat er maar 6 nummers ofzo opstaan.

18. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is ook wel weer zo :)

19. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Mee eens.

Ik was ook een groot van van LP en ik was ook lid van de LPU.

Dat ik die CD niets vindt verbaasd me niets, ik heb hem niet eens keer echt geluisterd en de DVD raakt m'n DVD speler waarschijnlijk nooit aan. Maar 'gelukkig' heb ik de clip(s) genoeg langs zien komen op MTV om er zeker van te zijn dat ik het niets vindt.

Kijk, dat ze een CD maken met Jay Z vind ik allemaal best, dat het een CD is die ik minder vind maakt me niet uit.. Maar inmiddels ben ik het wachten wel een beetje zat op wat nieuwe muziek. Ik wordt nogal moe van het uitmelken van die onzin. Eerst Live in Texas, prima DVD hoor en niets mis mee. Vervolgens komt bijna de helft van Meteora uit als single en een heel DVD setje bij 'Breaking the Habit', als ik het goed begrepen heb. Vervolgens nog een CD/DVD met Jay Z. Weer met oude muziek geremixed zoals in Reanimation, al was die CD nog te pruimen. Onderhand heb ik het wel een beetje gezien.

Totdat Linkin Park uitkomt met nieuwe, maar vooral goede muziek zijn ze voorlopig een fan kwijt.

Hybrid Theory (EP) > Meteora/Collision Course

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik weet niet of dit nou wel zo'n slimme zet was van Linkin Park. Het resultaat is niet verkeerd maar ze komen wel met iets heel anders waar een heleboel mensen/fans niet van houden. Ik vind het ook wel een beetje heel erg lullig tegenover Mike eigenlijk. Net ofdat Mike niet kan rappen.

Deel Deze Pagina