1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Linkin Park - Meteora

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 26 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nobody's Listening

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meteora is (alweer) een geweldig album van linkin park. Heb nu alle albums en vind gewoon elk nummer goed. Is echt me favo band.

3. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Maar hoe zit het nu met die bonusdvd, zit die ook bij de gewone winkelversie of krijg je hem alleen als je hem via internet besteld?

Linkin Park is samen met Rammstein de beste band van dit moment.

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, er is een special versie die ik ook in de Media markt heb zien liggen. Misschien ook in de FRS of iets dergelijks.. Op www.bol.com hebben ze hem ook :)

5. masterape

masterape Guest

Ik heb ook een CD'tje van linkin park, ik vind in the end een zeer bruut nummer.

6. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een zeer goed album, maar ze hadden dan ook wat goed te maken, 2e album een remix album?? tsk tsk tsk *schud hoofd* het is niet alleen een album voor de linkin fan, maar er zitten sterke guitar tunes in en een goeie zang (schreeuw, die rap is wel wat minder, beetje te vergelijken met de rapkwaliteiten van jimmy pop *bloodhound gang* maar dan met minder humor)

De tracklist (zodat niemand meer gaat vragen: hoe heet dit nummer? hoe heet dat nummer??)

1 -Foreword
    2 -Don't Stay
    3 -Somewhere I Belong
    4 -Lying From You
    5 -Hit The Floor
    6 -Easier to run
    7 -Faint
    8 -Figure 09
    9 -Breaking the habit
    10 -From the inside
    11 -Nobody's listening
    12 -Session
    13 -Numb

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ikke heb Linkin Parl Visite kaartjes, Ice Cards ...

kan 4 euro korting krijgen als ik hem koop die cd ...

weet niet of ik hem haal , is niet echt mijn stijl ... wel beetje , maar voor een hele cd :eek: .....

8. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    remix album is ook geweldig ook al is het pas hun 2de album.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Remix album doet mij ook nog steeds genieten, misschien nog wel een beetje meer dan Hybrid Theory.. Maargoed, ik draai ze allemaal door elkaar, dus maakt mij in principe weinig uit.

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, vind het remix album ook wel cooler als het orgineel, ik heb Reanimation in ieder geval meer gedraaid dan hybrid theory. (opening van Reanimation is echt geweldig :cool:)

trouwens, zit er nog een geheim nummer op het nieuwe album? bij de remix zat geloof ik geheim nummer (weet niet zeker, zag op kazaa).

Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben meer van Krwling, de opening verwerkt in een nummer, dat is pas cool.

12. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Hybrid theory en Reanimation ook, maar al zeker 3 maanden uitgeleend en ik kom die vent nergens tegen :mad: . Maar deze ga ik binnenkort zeker halen.

13. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat het volgende album een remix zal wezen van dit album, zou wel te gek zijn.

*kuchmoetallealbumsnogeenkeerhalen:eek:*

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik heb de nieuwe cd van Linkin Park ook samen met die dvd die er bij zat, dit is echt weer zo'n Linkin Park cd echt vet ruig.
    Ik vindt vooral dat voorstukje naar nummer 2 (Don't Stay) geniaal gevonden.

15. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG...hoe kunnen mensen die commerciele troep wat vinden? Ok, ik geef toe, dit album is niet zo vreselijk als Reanimation (of iets in die trant) maar als je naar Linkin Park's geschiedenis kijkt wordt t alleen maar slechter, de HT EP was zo vet, en zo goed, toen kwam de HT LP, tsja...heel vet, maar vooral de "replay waarde" (om t maar in gamers termen te houden ;)) van de nieuwe nummers, die dus niet op de EP stonden, was dramatisch...gewoon TE saai....Reanimation was gewoon vreselijk, geen woorden over vuil maken. En dit album...tsja...d'r zit goede zooi tussen, maar die singel die ze hebben uitgebracht is gewoon zo soft en saai....niet te geloven dat mensen dat trekken

[don't hate me for having an opinion :p]

Edit: woorden is met dubbel "o" |:-

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ah, hoe heb ik deze thread kunnen missen?!

Ik heb Meteora op de Amerikaanse release gekocht, 25ste bij de Media Markt. Ik heb Hybrid Theory en Reanimation ook al, en verwachtte dus ontzettend veel van Meteora.

Ik vind eigenlijk ALLE liedjes de erop staan erg goed, de enige die ik vaak skip is 'Breaking the Habit'.

Excuses als hier al een post over is geweest, maar de intro klinkt echt precies het zelfde als een oud Michael Jackson nummer, dacht dat het Black or White was ofzo. Maar dat weet ik zo niet direct uit m'n hoofd.

17. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    Saaur klinkt als zoiemand die wat rockbladen leest een een of meer underground rockbandjes luister en zich meteen boven de "commerciele troep" voelt. Dat gebeuren van een bepaalde artiest niet leuk vinden omdat het op MTV komt is zo'n onzin. men sen kunnen zich toch gewoon goed voelen met die muziek? en ze hoeven al helemaal niet van jou te horen dat het dom is enzo. voorbeeld:
    veel mensen zeggen dat je Nep punk bent als je sum 41 of blink 182 luisteren, de mensen die dat zeggen luisteren dan zelf naar misfits ofo. maar ik vind (samen met heel veel andere mensen) de nummers van blink182 bijvoorbeeld beter dan die van misfits. en dat commerciele is ook goed hoor, vinden jullie het dan niet leuk als je je favoriete artiest op MTV ziet? om mezelf een beetje tegen te spreken:
    Het gaat uiteindelijk om de muziek, niet om het gezicht van de artiest, en dus (zeg ik voor de zoveelste keer) als je je beter voelt met linkin park dan met een of ander onbekend bandje uit verweggistan dan moet je toch gewoon linkin park luisteren??? de mensen die commerciele muziek niet leuk vinden omdat ze dan zo bij een groep horen denken niet zo goed na hierover, want ze luisteren dus liever naar iets dat ze (mischien) niet leuk vinden IPV een artiest die ze wel zelf leuk vinden, maar die ook op MTV komt, en daardoor opeens gaar is... BULLSHIT muziek is universeel, die benamingen slaan nergens op: iedereen doet zijn eigen ding (behalve coverbandjes:p ) niet zo zeiken, gewoon luisteren naar waar je je goed mee voelt. LESS BITCHING MORE LISTENING

18. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee jij snapt het niet, het is toch stoer (ofzo) als je naar bandjes luisterd die niemand anders kent. Ook al is de muziek dan sucky :{

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    nou nou nou.. niet commercieel wil niet zeggen dat het dan ook meteen crap is..
    Zelf ben ik over het algemeen niet wild van commerciele muziek.. (uitzonderingen daargelaten) niet omdat het niet goed zou zijn ofzo maar het is zo vaak hetzelfde.. Bands die zich een stijl aanmeten omdat het verkoopt.. Of erger een Band die zijn stijl totaal omgooit omdat ze merken dat een andere stijl beter verkoopt.. Tuurlijk moet je het als beroep zien en moeten die jongens hun eten ermee verdienen maar als je zo makkelijk wisselt etc wat voor integeriteit heeft dan de muziek nog.

L.P b.v vind ik wel grappig en ik heb 1 cd van ze Hybrid theory.. Voor mij is dat genoeg, ken niet zeggen dat ze me genoeg boeien om nog meer cd's van ze te kopen.. Maar dat is muzikaal en staat buiten het feit dat het een commerciele band betreft.. Ze hebben een redelijk eigen geluid (niet bijster origineel maar ok) en daar houden ze zich wel aan vast.. voorlopig in ieder geval..

20. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als iemand LP mooie muziek vind en iemand anders x, dan is er toch verder geen probleem. Je bent het niet verplicht te luisteren, dus wat zitten mensen dan te zeuren dat het 'commerciƫle troep' zou zijn?

Wat vinden jullie trouwens van the Wizard Song. :+ :D

Deel Deze Pagina