Oh...leuk ik wordt aangevallen
Ten 1e ben ik een groot blink fan, dus dat gaat niet op (vind Lost Prophets ook super en die worden ook op TMF etc gedraaid)... Sum vind ik idd niet goed (op die laatste singel na) en ik luister HEEL veel underground bandje ja (niet allemaal even underground)...probeer Craig's Brother, Choke, Boy Sets Fire, Sparta of SR-71...of wat meer standaard bands als Lagwagon, NoFX, Pennywise, The Ataris, Boy Hits Car of Avail eens...als je dan nog zo weg bent (de meeste van deze bands zijn punk rock dus gaat meer op voor 't Sum/Blink verhaal dan LP...maar als ik een album van Boy Sets Fire, Boy Hits Car, oude Deftones, Lost Prophets of de oude LP hoor dan vind ik die nieuwe echt niet goed, dat is mijn mening en t kan me geen ruk schelen dat jij em goed vind, dat mag best) [Edit: Moet deze zin nog afmaken] van meteora snap ik dat niet echt
Dus ja, ik hou van veel underground bandje, maar ja ik hou ook van een aantal mainstream bandjes...dat kan het probleem dus niet zijn
En als ik die nieuwe van LP niet goed vind mag ik dat toch gewoon zeggen? D'r zijn meer bands die achteruit gaan (bijna alle eigenlijk) Maar ik wist al dat ik erop aangevallen zou worden omdat LP nou eenmaal de hype hier leek/lijkt te zijn
Edit: Om maar even een contrast te zetten ik vind de Goo Goo Dolls ook vreselijk goed....
Laatst bewerkt: 28 mrt 2003