1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Linkin Park - Meteora

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 26 mrt 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb hem vanmiddag gekocht en gelijk helemaal gaar gedraaid.
    Ik moet zeggen dat het weer een goede cd is met een paar lekker harde nummers, maar Hybrid Theory en Reanimation waren toch beter. mijn favoriete nummers zijn Easier To Run, Breaking the Habits, Numb en Nobody´s Listening (die japanse fluit sample is echt briljant). Jammer alleen dat ze net als bij Reanimation zo´n klote kartonnen hoesje hebben genomen.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij ben ik de enige die Reanimation minder vind dat Meteora en Hybrid Theory?

Wat mij opvalt dat ik op deze CD helemaal geen absolute favorieten heb, op HT waren dat bv. With You, One Step Closer en Points of Authority.. Mijn favorieten zijn op het moment Don't Stay, Faint en Lying From You, maar zoals ik zei heb ik nog geen absolute favorieten.

3. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of een van jullie het goed begrepen heeft, maar ik bedoelde dat ik tegen dat gelul van "deze band sucks omdat het op mtv komt" ben

4. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb trouwens ergens gelezen dat Meteora al platinum is. Vraag me af of hij meer zal verkopen dan HT, die ging 8x platinum.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik zit idd ook nog in de 'ik weet het niet' fase :cool: Draai hem wel bijna kapot, maar goed. Favo's atm; Easier to run

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Hit The Floor!!!

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    PRECIES!!
    dat is wat ik nou ook al een hele tijd, altijd maar dat gezeik van: 'Sum 41 en BLINK 182 zijn slecht omdat ze commercieel en dus nep zijn', of 'Linkin Park is te commercieel en daarom slecht' vind ik echt BS... Ik ben het ermee eens dat muziek PUUR voor de commercie is gemaakt slecht is (Cheeky Girls, anyone (PUKE-SMILEY)?), zoals bijvoorbeeld Re-animation; puur incashen op voorgaand suxes...
    Maar zelfs de Aardschok zei ooit; 'Hoe je het ook went of keert, Hybrid Theory is geniaal'

Waarschijnlijk is het ook zo zoals je het zei over Saaur, ik was ook zo om gewoon attitude te hebben in chatboxen :eek: :eek: ....

Het interreseert me nix dat Linkin Park Nu-metal is, het is goeie muziek, en ik ga het album morgen kopen...

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Amen.
    Ik ben het wel met je eens vooral dat van Sum 41 en dat soort bandjes, dat dat geen echte punk is omdat het commercieel is vindt ik bullshit.

9. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Anyway, om even terug te komen op Meteora.

Wat vonden jullie van de DVD? Ik vind hem zelf wel leuk, maar ik had toch liever meer exclusieve 'filmpjes' gezien. Dus die niet online waren te zien op LPTV.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Meteora is goed. Heel goed.
    (Heb em vandaag gedownload, schaam schaam, en ga em morgen kopen.)

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem minstens zo goed als de vorige cd ( hybrid theory ) en die is tijdloos:) :D

12. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh...leuk ik wordt aangevallen :D

Ten 1e ben ik een groot blink fan, dus dat gaat niet op (vind Lost Prophets ook super en die worden ook op TMF etc gedraaid)... Sum vind ik idd niet goed (op die laatste singel na) en ik luister HEEL veel underground bandje ja (niet allemaal even underground)...probeer Craig's Brother, Choke, Boy Sets Fire, Sparta of SR-71...of wat meer standaard bands als Lagwagon, NoFX, Pennywise, The Ataris, Boy Hits Car of Avail eens...als je dan nog zo weg bent (de meeste van deze bands zijn punk rock dus gaat meer op voor 't Sum/Blink verhaal dan LP...maar als ik een album van Boy Sets Fire, Boy Hits Car, oude Deftones, Lost Prophets of de oude LP hoor dan vind ik die nieuwe echt niet goed, dat is mijn mening en t kan me geen ruk schelen dat jij em goed vind, dat mag best) [Edit: Moet deze zin nog afmaken] van meteora snap ik dat niet echt

Dus ja, ik hou van veel underground bandje, maar ja ik hou ook van een aantal mainstream bandjes...dat kan het probleem dus niet zijn

En als ik die nieuwe van LP niet goed vind mag ik dat toch gewoon zeggen? D'r zijn meer bands die achteruit gaan (bijna alle eigenlijk) Maar ik wist al dat ik erop aangevallen zou worden omdat LP nou eenmaal de hype hier leek/lijkt te zijn

Edit: Om maar even een contrast te zetten ik vind de Goo Goo Dolls ook vreselijk goed....

Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  13. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    dat mag dan wel zijn, maar je zei toch echt:

dus dat wekt erg veel verkeerde impressies op... in ieder geval, less fighting, more listening..

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik vind 't nieuwe album op de commercie gemaakt ja

Nog 1 dingetje...Hybrid Theorie was ook al super commercieel qua promoting/hyping enzo, maar de muziek viel wel mee (op een paar nummer na) en dat vond ik ook een goed album (zoals ik al zei) dus kom ajb niet aan met een argument dat ik MTV muziek meteen af doe als slecht. Ik kijk trouwens nooit MTV ik leer al m'n muziek kennen van fora/gratis MP3s/willekeurige bandjes downloaden/winkel...en als ik iets leuk vind en ik hoor t later op MTV vind ik dat alleen maar leuk...zo ook die eerste singel van LP...weet alleen ff neit meer hoe die heet *schaam*

Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk, je mag alles slecht vinden, maar de manier waarop je het zei kwam het over als: het is commercieel en dus zuigt het aars....

Alles mag je afkraken, ook als je de enige op de hele wereld bent die dat vindt :)

(ik hou btw ook van de bandjes die jij als standaard noemt, ik moet wel zeggen dat ik nooit heb gehoord van Craig's Brother, Choke, Sparta en SR-71...)

16. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels ook, en ja weer net zo goed. Hybrid Theory helemaal grijs geraakt, en dat gebeurt ook met deze.

Trouwens, Linkin Park is helemaal niet zo commercieel. Ze hadden naar ik dacht verschillende platencontracten afgeslagen omdat hun eigen inbreng (nummers maken) te weinig aan bod kwam. Toen ze nog een klein bandje waren zeg maar.
    Eigenlijk is alle muziek commercieel. Alle muziek die je ziet op TMF, The BOX en meer van dat soort onzin is commercieel, maar kan daarom nog wel goed zijn.

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil naar bed toe maar ff over dat contracten afslaan, weet niet meer of dit over linkin park of lost prophets ging dus hang me er niet aan om, maar iig een van de twee is een producers bandje...dus gewoon bij elkaar geraapt...

nu snel naar m'n vriendin ander heb ik ruzie (ja ik zit onder de duim :mad:)

18. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt hem ook minder dan de vorige, de cd heeft minder harde liedjes, ze schreeuwen minder(vindt ik jammer). En ik had wel iets meer verwacht van die extra dvd. Maar 2,3,8 en 13 zijn wel weer heel vet

19. Mikau

Mikau HK-47

Leuk Bevonden:
    0
    Hij duurt toch iets van 37 minuten? :{

Dat had ik gehoord..

20. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.

Maarja, ik heb liever 37 minuten kwaliteit dan om het liedje wat dom geblaat, domme nummers, etc.

Deel Deze Pagina