[Muziek] Live 8 - The Long Walk to Jusitice

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 2 jul 2005.

1. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    BEP was ook dope , vooral die calabo met Familie Members van Bob marley

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    THE WHO!!! Die waren slecht bij LiveAid in '85. Ze hadden ruzie en gingen gewoon optreden, zonder repetitie. Pete wou zijn been om de microfoon gooien en viel, Roger deed maar mee vallen, zodat het net leek of het zo bedoeld was, waardoor de stroom uitviel.:+
    Ook deed Pete de lamp kapot trappen die aangaf wanneer ze moesten stoppen met spelen. :)

Hopelijk zijn ze nu beter, helaas met hun tweeën nog over.

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond die van Bono wel erg dramatisch.

*knip* met zijn vingers: 'And another one died'

*knip*: 'A pretty nice women died'

En zo ging het nog wel even door. Wat vonden jullie ervan?

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Haha, the who was ooit een van de beste live bands ooit, maar in 85 was dat inderdaad geen eenheid. Hun laatste optreden dat ik zag was geweldig, vooral Pete's slaggitaar en de stem van Roger Daltrey. maar ja, zal dat net zo zijn als Paul MCCartney nu? (Wel aanstekelijk, maar niet wat het ooit was?)

Ik had brian Wilson graag gezien (die maaktr echt gewledige muziek, maar jammer genoeg is zijn stem niet meer zo hemels als vroeger, maar Good Vibrations met zijn huidige band is wel sterk).

Het valt me wel erg op dat veel popzangers niet erg goed zijn, en dat livemuziek toch wel minder aanhoorbaar is dan de oude vertrouwde plaatversies.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2005
  5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ze al op de radio zeggen, als je er zo over nadenkt is het echt bizar.
    Elke keer datie met zn vingers knipte, elke 3 sec, gaat er iemand dood door de armoede.

Ik vind het een erg goed initiatief. Ik hoop dat het de armoede ook zal bestrijden, vooral in Afrika.

Wat zingen sommige bands toch dramatisch slegt btw :9

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt. Mijn vader is al zijn hele leven zowat fan van The Who, dus ik ben er een beetje in opgegroeid. Hij vertelde me dat er ergens een poll is voor beste live band. Radiohead staat op 1, en The Who op 2. Dus nu nog vinden velen hun de besten live-band, wat ik grotendeels wel kan voorstellen.

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Woow .. net een paar breakdancers, echt ziek 8)

8. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt dit dus echt goed. 10 optredens voor t geode doel. Ze hebben allemaal mijn respect. Ik ben zelf ook iemand die schenkt aan het geode doel en dan niet beestje bij beetje. Maar salaris na salaris. Zij hebben t hardeer nodig. en je praat echt anders als je het een keer ziet met je eigen ogen.

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hopelijk spelen ze vette shit, Who Are You is in ieder geval lekker, maar derest van de nummers die ze spelen zal mebenieuwen. Mijn vader heeft me ook met the Who bekogeld (vooral Tommy)Zijn eigen favorite WHo Album is Who's Next. Ze spelen nu We Don't get fooled again (BBC 1) echt briljante shit!

10. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    robbie williams is nu wel lekker bezig...

11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De meeste optredens die ik heb gezien waren echt supertof. Voor mij was het echt een superevent!

12. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand iets van die mystery guest?

13. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    die ene gast van queen zou tog komen ofzo

Robbie Williams was egt super vet O-)

14. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    RObbie was gewoon super.
    Maar daarna was ik naar bed gegaan.:9

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn vader heeft het opgenomen, ik was op een examenfeest. Volgens hem was het zwaar tegengevallen; ze begonnen midden in een nummer, bassist en drummmer stelde niet veel voor (je zag goed hoe belangrijk Zack is op het moment, hij is de moderne Moon).

Ikzelf ga dadelijk maar eens beoordelen. Tot nu toe vond ik Greenday het beste van wat ik gezien heb.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb het gisteren op de BBC gekeken. In London hadden ze namelijk "voor mij" de beste line-up!

Robbie Williams :cool:

17. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    The Who waren echt goed, en ook Pink Floyd was erg goed, ik kende ze niet echt van de muziek, natuurlijk wel van de naam, en ik vond dat ze Paul Mccartney er echt 10 keer uitspeelde. Ik vond ze echt heel goed. Wat nou weer jammer was dat er stel van die junkies na Pink Floyd kwam.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Pink Floyd is een schitterende band. Heb de cd The Division Bell en dat is écht een goed album! :)

19. TheWalrus

TheWalrus Guest

Vooral dat nummer The Division Bell zelf vind ik goed ("The grass was greener..."). Maar ik vind het niet hun beste album. Die mannen zongen en speelden fantastich.

Het optreden van The Who was ook heel goed (je had op de BBC moeten kijken en niet op Nederland 3!).Vooral "We Don't get fooled again" vond ik nog steeds een sterk live nummertje. Paul MCCartney deed het best leuk (The long and winding road) maar niet briljant.

Dat optreden van dat mens van de Eurythmix vinden veel mensen gewledig. Ik vond het vreselijk, niet om aan te horen. Maar ja, je moet er van houden denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2005
  20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik vond het echt schitterend allemaal _O_ Ik denk dat ik Green Day toch een van de beste acts vond. Gewoon het geheel, dat publiek enz. _O_ Toen RW Angels startte kon ik weer een traantje wegpinken (150000 man die meezingen :eek: ). Ik moest ook een traan laten toen dat meisje het podium opkwam :eek: Dat was echt.. mooi. Ik baalde wel dat ik Maroon 5 niet heb gezien.

Laatst bewerkt: 3 jul 2005

Deel Deze Pagina