1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Live 8 - The Long Walk to Jusitice

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 2 jul 2005.

1. FabianNL

FabianNL Guest

maroon 5 was bijna niks te zien op Ned3, alleen het laatste stukje van 1 liedje, al hebben ze er in totaal ook maar 2 gedaan volgens mij.
    en vond Robbie Williams echt overduidelijk het hoogte punt van de avond, al die mensen die idd (bijna ;)) probleemloos konden meezingen... schitterend... _O_
    waneer komt ie nou weer een keer naar nederland toe?! :'-(

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de The Who gezien, en mijn pa was gewoon aan het zeiken. Ze speelden helemaal niet slecht. Vooral WGFA was erg goed. En vergeleken met 20jaar geleden, kon het niet beter.;)

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Stevie Wonder met Maroon 5 was wel heel goed ja. Robbie Williams was wel goed, maar kon in mijn ogen niet aan het niveau van Pink Floyd tippen. Bij Robbie Williams waren er een paar foutjes, Pink Floyd was gewoon helemaal foutloos, dat is toch echt ongeveer het beste wat ik ongeveeer heb gehoord.

4. TheWalrus

TheWalrus Guest

Robbie Wiliams is gene muzikale hoogvleiger, zijn zang is vele minder dan van die heren van pink Floijd. Qua act was hij wel een stuk spetterender.

5. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb pink flyod niet gezien best jammer.
    maarja robbie gewoon schitterend ik stond zelf mee te zingen met angels thuis achter de buis(rijmt ook nog maarja boeien).
    Dat liedje angels vind ik echt mooi.
    en Feel het hele publiek zong mee gewoon schiterend.

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pink Floyd was idd erg goed!
    Ik heb een tijdje geleden een interview gezien met Roger Waters, die kerel leeft echt op een roze wolk, en dat was zo te zien niet veel veranderd :cool:. Maar dat maakt verder ook helemaal niks uit. Goed optreden :9.

Vond het wel jammer dat Nederland 3 de boel weer aardig verneukte, want de kwaliteit van deze zender is bij ons stukken beter dan dat van de BBC.

Btw, dat nummer dat jij bedoelt heet High Hopes :cool:

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

haha, tja, weet ik het. ik hoorde dat nummer ooit 's nachts op de radio. Daarna naar mijn pa gegaan en voorgezongen, kreeg ik vijf CD's in handen gedrukt, "Op één van deze CD's staat dat nummer".

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In het algemeen waren de optredens niet slecht.
    Maar degene waarvan ik het meest heb genoten zijn:

-Bryan Adams
    -Kayne West
    -Linkin Park
    -Will Smith
    -U2

Ook Green Day speelde goed. Ik hou niet van hun muziek, maar hun optreden was erg goed.

Pink Floyd klonk ook goed, vooral de muziek dan. Je kan aan zowel Gillmore als Waters merken dat ze wat ouder zijn. Wel jammer dat Wacko Jacko er niet was. Ik had er wel op gehoopt.

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Green Day was weer de shit. Die gasten zijn live echt de bomb.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik ook.. als dat was gebeurd, dan had ik echt in janken uitgebarsten _O_

Deel Deze Pagina