1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Rammstein is Industrial Metal :) Ik vind Rammstein best geinige liedjes maken. bv Amerika en Keine Lust (vooral die videoclip 8)) en nog wat ouder materiaal. Maar ik zou bv geen album ofzo van hun kopen, daar het niet echt mijn smaak is.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm als je echt een goede live band wil zien moet je eens naar Filter gaan.
    De zanger (Richard Patrick,) daarvan heeft mijn eeuwige respect, in tegenstelling tot die whiner van een Jonathan Davis.
    Nee Korn of beter gezegt die Davis heeft het bij mij helemaal verpest, ga nooit meer naar een concert van dat stelletje.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Moet het even kwijt;
    Heb net paar cd's van Pantera gekocht;

    Vulgar Display of Power
    [​IMG]
    en Cowboy's from Hell (sorry, geen plaatje)
    Echt vette band!
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Zijn hier nog Symphony X liefhebbers aanwezig?? Blijf dit toch ook een geniale band vinden. De cd's kosten altijd een hele tijd om te 'snappen', maar als je ze eenmaal doorhebt, dan blijf je ze draaien. Aangezien de nieuwe Dream Theater nog steeds niet uit is :'-(, maar een Symphony X plaatje halen :9
     
  5. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Fff een vraagje... :p

    Laatst was ik een Metal Cafe, en daar draaiden ze een nr. dat begon met Doedelzak en daarna dikke gitaar erin gooide.
    Ik vragen welke band het was, was het Korn. |:-

    Nu mijn vraag aan jullie: Welk nr. was dat? mischien dat iemand het weet.
    Ik kan het maar niet vinden.
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik ken twee nummers van Korn die zo beginnen, My Gift to You van het album Follow the Leader en de Shot Liver Medley van het Family Values '98 album. Zoek die anders eens op.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En er is nog een derde, Shoots and Ladders van hun eerste album.
    Elk album van ze heeft wel een nummer wat zo begint. :)
     
  8. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjulliewel :)

    Heb het nr. idd gevonden, het was Shoots and Ladders. *)
     
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Het concert van SOAD gister was echt WREEEEDDD!!!
     
  10. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Symphony X is fijn voor eventjes...
    Eem keer in de paar weken een CD van Symphony X horen is genoeg voor mijn. :)

    Candlemass is ook goed, goede Doom Metal. Vooral het oude werk is klasse. _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  11. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand bekend met the clay people?
    Vooral het nummer awake vind ik goed =)
     
  12. DeathWaste

    DeathWaste Ashes of the Wake

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    kent iemand hier All Shall Perish en Bury Your Dead??
    ik zit er aan te denken van beide bands een album (Cover Your Tracks van BYD en Hate Malice Revenge van ASP) te kopen maar weet niet zeker of die hele albums vet zijn, heb maar een paar nummers gehoord. Heeft iemand die cd's of kent ze??

    Edit: heb net "Antagonist" van Maroon binnen, erg vet album!!
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  13. Coyote

    Coyote Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette thread om mee te beginnen, heb al een paar bands op mn lijstje 'to check' gezet.

    Zelf heb ik deze week de nieuwe Dream Theater (Octovarium) en de nieuwe Corrosion of Conformity (In The Arms Of God) binnengekregen (en nog wat andere platen, maar dan raak ik offtopic..)

    De nieuwe Dream Theater is echt weer een top. Elke keer verbaas ik me weer dat ze het flikken een verassend en afwisselend album op te nemen. Zeker na de topper Train Of Thought was ik benieuwd hoe ze dat gingen overtreffen.

    De nieuwe COC heb ik nog niet helemaal gehoord, maar wat ik heb gehoord (ongeveer de helft) is echt angry. Hardrock van het hoogste niveau zoals ik in ieder geval al jaren niet meer heb gehoord en woest als een tornado over amerikaans land.

    Hebben jullie nog verder luistertips op basis van recente aankopen. En waar kopen jullie de albums? Hebben jullie nog een goed (internet)adresje?

    Ja, 'kopen' idd, het werkwoord van de jongste mensen onder ons zo langzamerhand met muziek niet meer kunnen matchen (muziek koop je toch niet?!?!? SUKKEL!) maar ik ben nog zo een freak die alles koopt en ben altijd op zoek naar de beste deals. Ik bestel vaak via www.displeased-records.com
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    De nieuwe DT is zekers vet, maar ik had wel een week nodig om aan hun nieuwe plaat te wennen. In het begin dacht ik echt dat deze cd een haastklus was en dat ze iets teveel naar Muse en U2 hadden geluisterd, maar na verloop van tijd is het toch gewoon weer een goeie DT plaat geworden :)
     
  15. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    nieuwe DT album is zekker top, ik vind alleen bij de eerste nummer dat de zanger daar de stem niet voor heeft ( in begin als hij start met zingen ). maar verder top.

    ben nu ook naar Ensiferum gaan luisteren, damn dat is ook goed.
     
  16. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand bekend met Prostitute Disfigurement? Ik wel, goede band.
     
  17. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Spijtig dat mensen steeds vaker dat gaan zeggen, wat jij zegt. :'-(

    Als je een echte fan bent, dan koop je wel alles orgineel.

    Als je van een band alleen maar gebrande shit heb, hoor je van mijn nooit dat je een echte fan ben. _0/
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen waarom dat spijtig is? Veel jonge mensen kopen ook geen cd's, het is een feit.
     
  19. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik bedoelde meer dat ik het jammer vind.
     
  20. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat ze minder cd's kopen. Dat is waar, ik luister death metal , dus de scene is klein. Elke cd die ze mislopen merken ze wel (denk ik).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina