Ben nog niet zo bekend met al die genres (Death, Trash, Power, Speed, Dark, Black, Doom, Heavy etc).
Luister de laatste tijd wel meer naar Death/Trash metal (tenminste, hoor van iemand dat het eronder valt).
Heb erg veel metal op mn pc, en dan ook van alles (en dan nog punk, goth-rock etc).
Ben er een beetje opgekomen nadat die Gijs van Idols me weer aan de wat zwaardere kant deed kijken. Luister de laatste paar dagen wat naar Dimmu Borgir, Battlelore, Arch Enemy, At The Gates etc, (de komende tijd een stuk meer) maar zijn ongetwijfeld nog ontzettend veel van dit soort bands in deze genre(s).
Hoorde dat Nightwish onder Power Metal viel, een lichte tak ervan. Luister er de laatste tijd erg veel naar en ben wel eens op zoek naar meer van dit soort muziek. Ben al bekend met oa Tristania, Trail of Tears en Lacuna Coil.
Heb ook weer wat van Opeth op mn Ipod gezet.
En zo nu en dan eens wat lekkere (Nu-)metal als Kittie, Otep en Wales of Jerricho etc (brullende vrouwen ownage).
Het moet voor mij geen te lage stem hebben, waardoor ik er geen woorden meer uit kan halen maar alles lijkt te klinken als 'hruuuuugh, aaaahhh' (zoals Cannibal Corpse). Hierbij overheersen de instrumenten ook nog wel eens en worden er dusdanig snelle rifs met de gitaren en drums geproduceerd dat ik amper meer onderscheid tussen al die nummers kan maken.
En voor de fans, 6 dec ligt er als het goed is een nieuwe album van Korn in de winkel, ben erg benieuwd en lijkt me erg leuk (al vond ik Twisted Transistor iets te veel pop).
Moet nieuwe Rammstein cd ook nog eens proberen, wat nummertjes van geluisterd en die klonken erg lekker.
Laatst bewerkt: 3 nov 2005