1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een nuttige post...
    Even on-topic, ik ben op zoek naar goeie nieuwe bands, maakt nix uit wat voor soort metal of rock of punk zelfs, geef me wat namen...
     
  2. crazysoldier

    crazysoldier -

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    mssn kun je wat noemen van wat je al kent?
    je zou de nieuwe Iommi eens kunnen proberen, of de cd can roadrunner united ofzo, heb als je a;l wat opgenoemt hebt nog wel wat meer tips
     
  3. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die nieuwe van soad al? is heel goed!
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Zeurkous |:-
     
  5. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge, ik dacht dat mijn Gorefest post hierboven toch aardig nuttig was?
    Daar hoor ik je niet over!

    Daarna post ik ff een leuk plaatje voor da -Z- en dan meteen gaan mekkeren, ik zal je nog eens helpen......:{
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nu-Metal is vet, vind ik dan. Disturbed, Slipknot, Stone Sour, gimme more! Moeten wel goede zangstem hebben anders hoeft het voor mij niet echt. Bands als Atreyu zijn even leuk, maar na een paar nummers heb ik dat hese geschreeuw wel gehad. Ben trouwens nog steeds niet uit waar Murderdolls/Wednesday 13 bijhoort. Hoewel deze 'zanger' een maffe stem heeft is het goed te doen, nummers als 'Love at first Fright (Murderdolls)' en 'Bad Things (Wednesday1:cool: zijn echt de moeite waard. Wie heeft hier trouwens Road Runner United, dat album? Zitten aardige nummers op, niet allemaal even goed. (nummer met corey taylor is vet, ben dan ook een enorme corey fan, teksten zijn redelijk diep en die gozer kan naast hard schreeuwen nog ontzettend mooi zingen ook).
     
  7. crazysoldier

    crazysoldier -

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Roadrunner album is inderdaad zeer goed, maarja wat wil je met een sterrenteam ;), liedje dat door de zanger van KSE word gezongen is 1 van de beste, alhoewel die waar de clip van is ook niet mis is! Het hese geschreeuw gaat na een tijdje inderdaad vervelen, geef mij maar een goede diepe grunt!
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Murderdolls konden me nooit echt boeien. Eens wat nummer geluisterd, maar drie minuten constant "I use drugs and you should to" etc werd ik niet echt warm van.
    Laatste tijd weer eens wat Hatebreed zitten luisteren, maar ook veel meer black-/deathmetal en gothic-rock. Luister naar vrijwel alle metal, en ja, ook Cannibal Corpse vind ik nu wel wat hebben. Alleen jammer dat het met de oordopjes niet altijd zo lekker klinkt.
     
  9. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]_O_

    Kijk nu praten we, en over welk album hebben we het?

    Ik kan me nog herrineren dat ik in mijn jonge jaren naar butchered at birth/eaten back to live luisterde en ik me de kolere schrok van Glenn benton die ineens demonisch mee begon te krijsen op een nummer!

    De eerste 4 albums blinken niet echt uit in geluidskwaliteit, maar vanaf Vile is het wel gewoon goed!
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Braaf! :cool:
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Van Cannibal Corpse heb ik reeds alleen Bloodthirst ('99). Maar eens op zoek naar meer cd's ervan.
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zit omgekeerd kruis op zn voorhoofd (haast niet te zien)?
     
  14. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het wel ja, bes wel lache om zo op straat rond te lopen. Ik heb wel eens wat van Cannibal Corpse gehoord maar ik heb geen albums...iemand hier een aanrader?
     
  15. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, ik hou niet zo van metal, maar af en toe zitten er wel leuke nummers tussen. Ik had laatst een nummer gehoord, maar weet niet meer van wie het was, weet wel dat het een nieuw nummer was.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Trail of Tears treed in januari op in Melkweg (A'dam) met enkele andere bands ( Autumn, Morning, Nemesea, Soulstitia, Xystus ).
    Thuis maar eens wat op zoek naar muziek van de andere bands. Van Autumn ken ik weinig en lang geleden dat ik er wat van gehoord heb.
    Misschien ook maar eens naar toe, als ik geld heb. :+
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    AUW, dat deed pijn, kijk dat je niet spoort als je een omgekeerd kruis in je voorhoofd brandt dat lijkt me duidelijk, maar Glenn Benton is gewoon door zijn muziek wel een soort persoonlijke held van me, ik hou gewoon van dat recalcitrante.....

    Betere plaatjes:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    2k Waarom de 3dubbele post? Kan iemand dat ff verwijderen.
    *ff On topic weer* Op het bovenste plaatje is dat kruis egt diep ingekerfd man. Dat moet egt pijn hebben gedaan, maar wel tof dat hij zoveel lef heeft.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is inderdaad behoorlijk ingekerfd.

    En over tripplepost, kwam gister omdat site down/erg traag was. Kreeg paar keer timeouts en toen ie hem weer kon vinden was ie nog niet gepost, maar blijkt nu dat ie hem wel 3x gepost heeft, dus even 2 posts verwijderd.

    Jammer dat death/black metal niet altijd even super klinkt met iPod (oordopjes), luister het onderweg/op werk dan ook niet zo heel veel. Luister wel veel goth-rock. Within Temptation, Nightwish, Lacuna Coil, Trail of Tears, Therion, Tristania etc. Heerlijke muziek, zitten zulke mooie nummers tussen.

    Thuis maar eens op zoek naar nieuwe goth-rock en deack/black metal. Je kan er maar geen genoeg van hebben. :+
     
  20. crazysoldier

    crazysoldier -

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    @ 2k ja ik ga er waarschijnlijk ook heen, alleen schoolonderzoeken de dag erna en de laatste trein vertrekt als ToT begint :confused:

    Heb net de nieuwe cd van Callenisch Cirle : Pitch.Black.Effects gekocht, zo maar eens goed lusiteren, ik ben benieuwd!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina