1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja precies. Als iets een klein beetje afwijkt dan is het tegenwoordig meteen een nieuw genre.

Zoals POD. Het is meer nu-metal. Maar omdat het een Christelijke band is heet het 'Christian Rap Metal' ofzo:{

2. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net de cd van de Lost Prophets, Start Something en ik maar luisteren maar het is inderdaad wel stevig. Misschien net iets te stevig om punk te noemen:eek: . Mja, ik vind Last Summer en Wake Up vette nummers, hoewel ik nu soms KoRn afspeel op mun mp3-speler, ipv de Lost Prophets|:- .

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Lost Prophets is imo ook geen Punk.
    Wat het dan precies wel is, geen idee.

Pennywise, NOFX, Bad Religion is punk, vind toch niet dat je daar Lost Prophets onder kan zetten.

Past beter bij Linkin Park,toch....

4. Exar Kun

Exar Kun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lost Prophets wordt ook wel es nu metal genoemd geloof ik. Ik zou t zelf nie wete, kvin lost prophets persoonlijk nie zoveel aan.

Kheb pas geleden de dvd When London Burns van Deicide gekocht. Kben zelf een groot fan van Deicide, maar kvin Glen Benton toch best wel een mongooltje, en dat bewees hij dan maar al te goed. De muziek was vet maar de manier waarop tie de nummers aankondigde en wat ie tussendoor zei vonk gewoon lomp en t sloeg nerges op =P

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  5. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    lost prophets is heel vet,maar zeker geen metal.

start something si heel vet maar het album daar voor, the fake sound of progress, is leuker vindt ik:)

6. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Death Metal vroeger heel cool, maar ik ga nu langzaam de weg op van meer melodie:eek: . Maar Deicide is inderdaad een heel stoere band, Scars of The Crucifix is echt een vet nummer. Btw Lost Prophets past zeker niet bij LP, want dat is rap/nu-metal of Hybrid zoals ze het zelf noemen, volgens mij...

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Damn...zit nu even naar Finntroll te luisteren. Tering wat een hyperactieve muziek8)

8. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Goede muziek om dronken op te worden, vind ik zelf..8) . Ik heb alleen het eerste en het laatste album, vette muziek voor op een feest.

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Folkmetal:)

Naja ligt er ook aan wat voor feest. Je kan het niet gaan draaien als je midden in een urban party zit. Ook heel beperkt aantal fans voor dit muziek.
    Achja ik vind het wel geinig klinken. Met een accordeon spelen immers niet veel bands8)

10. Exar Kun

Exar Kun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Finntroll heeft geen accordeon volges mij hoor, die folk achtige deuntjes worden gedaan met keyboard. Maar finntroll is idd een vette band. Kvin Trollhammaren egt meesterlijk.

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, Natfodd en Det Iskalla Trolblod zijn echt hele stoere nummers.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Klinkt wel alsof30

Trollhammaren is inderdaad gruwelijk. Ik vergelijk Finntroll een beetje met Flogging Molly maar dan 10x harder:cool: En in het Zweeds uiteraard

13. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    OW man, ik heb gisteren de cd van SYL binnengekregen: Alien. Wat een snoeihard album man, ik luister ruige muziek, maar dit is zo harrd.. Een aanrader voor iedereen hier die van harde Metal houdt.

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    De nieuwe Tool komt trouwens in mei uit :)

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga wel even zoeken op Syl. Ben er meestal niet zo'n fan van, maar proberen kan geen kwaad:)

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Gister weer eens St. Anger (album) geluisterd en kwam tot de conclusie dat er maar 2 goede nummers op staan :eek: My World en The Unnamed Feeling. Toch goed dat ze daarvoor een Emmy hebben gewonnen.

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Het schijnt het grootste kutalbum van Metallica ooit te zijn. Ken alleen Saint Anger ervan, en daar ben ik al niet zo'n fan van.

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond St Anger ook niks, ben sowieso geen grote Metallica fan. Alleen Nothing Else Matters is mooi, maar ze hebben geen echte vette 'heavy' songs, vind ik.

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Nothing Else Matters eigenlijk best wel een goor slijmnummer.

...Vooral omdat alle moeders het leuk vinden. :{

20. Exar Kun

Exar Kun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kvin Metallica eerlijk gezegd ook niet veel aan. Ik heb hun albums vanaf Kill 'em All tot Garage Inc. Waarom mensen Metallica altijd als metal goden beschouwen begrijp ik ook nie egt, hun 1e drie albums waren aan te horen maar daarna kon t me ook niet echt meer boeien. Metallica is naar mijn mening zwaar overschat, doe mij maar Slayer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina