Grip Inc....is dat niet die band waar Slayer's Lombardo bij zat? Als je Grip Inc. vet vind kun je TestamenT ook eens checken, da's voor mij persoonlijk de beste thrash band die ooit bestaan heeft. Hun album "The Gathering" uit 1999 is voor mij absoluut het beste van de laatste 20 jaar.
@ Vittra, die 3 bands die je nog opnoemde staan zeker bij m'n collectie, hoewel ik Obituary niet echt geweldig vind. Nile is daartegen wel weer fantastisch, vooral het nummer "Nas Akhu Khan She En Asbiu" op Black seeds of Vengeance vinnik meesterlijk. Ken je Lock Up, Torture Killer, Wynjara, Vital Remains en Vehemence ook? Da's ook aardig strakke Death. Ik haalde gisteren de disc van "Pitbulls in the Nursery" op, een franse band die death/technical en thrash perfect mixt. Ook zitten er regelmatig stukken tussen die bijna als "Jazz" aanvoelen, zeker het proberen waard. Als het op Graveworm aan komt vind ik Scourge of Malice (2001) nog altijd het vetste. Het vioolwerk op dat album slaat me keihard voor m'n kop. Misschien kun je Urgehal eens checken, da's niet in de stijl van CoF maar wel geweldige black metal. Dragonlord en Immortal zijn ook super.
Iemand de nieuwe disc van Sodom al gehoord? Zeker niet de beste maar wel een zeer strak album. Ook de nieuwe van Witchery is retestrak. *Sigh...*...zoveel om op te noemen en aan te raden. *Bestelt nog wat nieuwe albums*
Laatst bewerkt: 23 mei 2006