1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exar Kun

    Exar Kun Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie trouwes van Deicide?

    Ik vin t egt een zeer vette band. Samen met Cannibal Corpse een van de eerste death metal bands waar ik mee begonnen ben naar te luisteren en beide vervelen me nog steeds niet. Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe album, zeker nu de Hoffman broertjes vervangen zijn door Jack Owen (ex-Cannibal Corpse) en Ralph Santola (ex-Death/Iced Earth). De Hoffman broertjes waren al goed, maar in een interview vertelde Glen Benton dat Jack en Ralph hun riffs helemaal aan gort speelde, ik verwacht dus veel van het nieuwe album.

    Ik ben vergeten wanneer het nieuwe album uitkomt en te lui om het op te zoeken =P Ik meen me wel te herrineren dat er iets was op 6/6/06, maar kweenie zeker. Er zijn ook een paar nmmrs van de nieuwe cd te downloaden van iTunes. Miss dat dat t was, kweenie.
     
  2. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken eigenlijk alleen het nummer Scars Of The Crucifix. Maar wat is dat een vet nummer _O_. Brilliant. Heb jij misschien nog wat andere nummers die je kunt aanraden dan?
     
  3. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze maken altijd wel interessante nummers. Ze zijn naar mijn idee wat melodieuzer dan de meeste death metal bands. Toch blijf ik Glenn Benton een stumpertje vinden.
     
  4. Exar Kun

    Exar Kun Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Scars of the Crucifix is idd bruut.Een paar andere nmmrs die me ff te binnen schieten:
    Bastard of Christ
    Trifixion
    Kill the Christian
    Christ Denied
    Bible Basher

    Maar ze hebben ook nog zat andere goede nummers.

    Hij is inderdaad wel een kneusje. Ik moet altijd wel om m lachen. Tijdens optredens staat ie ook vaak lomp rond te springen en scheel te headbangen, ziet er echt zwaar dronken uit. Miss istie dat ook wel, zal vast wel =P

    Kvin hem eigenlijk wel bruut =P
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Yeah! Weer een of andere mafkees die denkt dat alles wat naar metal luistert een Gothic is. Dan doe ik het omgekeerde 'L3kkeR weZuH jUmpUh?'.
    Doe niet zo triest man, als je niet zo bevooroordeeld (en daardoor verziekt) zou zijn zou je flink wat metal nog kunnen waarderen. Doe normaal of pleur op.

    Zijn hier trouwens mensen die vanavond naar Metallica gaan? Arnhem, Gelredome weltreverstaan. Kan persoonlijk niet wachten, Trivium, Avenged Sevenfold en Bullet For My Valentine staan in het voorprogramma. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  6. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas was ik er te laat bij:'-( Wel een erg mooi voorprogramma zeg. Trivium is ook erg cool :D
     
  7. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ga ook. Alleen 3 voorprogramma's vind ik echt te veel. Vooral omdat ik die supportbands eigenlijk helemaal niet zo goed vind...

    Zeker, ik ging eerst m'n make-up opdoen. Van die lekkere zwarte eyeliners. Daarna m'n korset en visnetten aan. Tsja, ik ben dan wel mannelijk, maar als echte true diehard gothic verbind ik mezelf natuurlijk niet aan conventies. Vooral niet als m'n levensdoel is om al die 'casuals' te choqueren. Toen deed ik m'n kisten met oranje/gele veters aan, en ging ik een uurtje de duivel aanbidden en in mezelf snijden.

    Is dat wat je wilde horen?
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  8. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn kaartje stond gister nog te koop;) maar nu niet meer want ik ga gewoon vanavond. overigens baal ik dat ik een kaarttje heb gekocht gewoon. als je via marktplaats doet ben je 30 euro kwijt
     
  9. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, we hebben samen een ritueel uitgevoerd, jij gaat, vanaf gister 00:00 ,over 6 maanden, 6 dagen en 6 uur dood. \o/
    Verder, hebben we ook de duivel aanbeden, hij is mijn held. Heil Satan _O_
    Mooi toch, onze stroming groeit enorm en niemand kan ons stoppen. :thumbs:

    *Waar slaat je reactie op, ben je in staat het te onderbouwen? Ik denk het niet, maar goed. Kom maar op als je een discussie wil, maar ik denk dat je te bekrompen bent. :D
     
  10. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond naar Metallica en ik heb er zin in. Alleen de de zang van de support act ligt me niet maar het gitaarspel wel
     
  11. Exar Kun

    Exar Kun Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jullie zo'n triest persoon aandacht geven. Door op m te reageren geef je hem alleen maar wat hij wil. Laat hem gewoon voor wat hij is, een stuk stront dat geen aandacht verdient.
     
  12. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    met name het debuutalbum van Deicide is geniaal, nrs als "Lunatics Of God's Creation" en "Sacrificial Suicide" zijn geweldig. Ook de albums "Once Upon The Cross" en "Legion" zijn aan te raden. Benton is wel een raar ventje ja, maar brullen kan hij wel. Het laatste Vital Remains albums heeft hij echt fantastisch ingezongen!

    Behemoth in de sig, ook zo'n geweldige band! Vooral live zijn ze intens! En Ghaal als avatar, heb een nrtje gehoord van het aankomende Gorgoroth album, dat klinkt ook enorm veelbelovend!
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2006
  13. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Deicide, niet echt een fan van moet ik zeggen.
    De `nieuwste` Vital Remains vind ik dan wel weer vet.:thumbs:
     
  14. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    En van beide was geen fuck te verstaan. *)
     
  15. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja, het geluid van die support act was niet goed afgesteld. Bij Avenged Sevenhold ofzo overstemde de drum alles. Ik kon 1 liedje daarvan, omdat ik dat gitaarspel wel cool vond, maar daar heb ik niet veel van gehoord. Maar Metallica was echt goed en ik vond de line up helemaal geweldig. Ze bleven maar spelen, ik dacht dat het bij Nothing Else Matters afgelopen was. Toen speelden ze One met een vuurwerk enz, dus ik dacht dat het einde was, maar niet dus. En ze ''kondigde'' iedere keer dat het afgelopen was bij elk nummer zo wat na Nothing else Matters ( zo zag ik het dan)
     
  16. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal spelen ze 2 uur en 20 minuten, dus ik zag het wel aankomen. :)
     
  17. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ze stopten bij one. al die mensen voor mij vertrokken al. one was toch wel de topper hoor zeker het begin. en dan later.... "LANDMINE" BOEM!!!!;)
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor wat Nederlandse glorie:

    -Disavowed
    -Arsebreed
    -Putrefied
    -Prostitute Disfigurement

    Meningen?
     
  19. PmH

    PmH Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu trotse eigenaar van een plectrum van James H. _O_ _O_ Ook super bruut concert van Metellica trouwens. alleen ik schrok me de pleuris met dat vuurwerk.8)
     
  20. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, vuile mazzelpik. :b:

    Kon hij hem niet 75 meter verder gooien ofzo? :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina