Nevermore is een typische band die mensen geweldig of verschrikkelijk vinden, de zang is daar met name een zaak in. STraatje Blind Guardian is wellicht de band Persuader een aanrader, hebben iets meer ballen in de muziek en de zang is wat minder clean, maar wel erg goed.
Ik heb Opeth geloof ik 7 keer live gezien (ook op die bewuste Damnation tour) en ze zetten het live altijd feilloos neer, is elke keer weer speciaal om ze te zien. En dat ongeacht de locatie, er zijn weinig bands die op een festival dezelfde impact hebben als in een concertzaal!
Hoor alleen maar goede dingen over de nieuwe Maiden, dus ben benieuwd. Vond de vorige wat braaf en niet echt heel boeiend (ook een slappe productie), terwijl Brave New World juist erg lekker was! Artwork voor de nieuwe is in elk geval goed, als dat een voorteken is voor het album (zoals het artwork van Dance of Death saai was) heb ik er vertrouwen in!
Tenslotte voor de Black Metal fans, de nieuwe cd van de band URGEHAL genaamd "Goatcraft Torment" is enorm goed!
Laatst bewerkt: 6 aug 2006