1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de ¨ouder¨ Metallica en Slayer heb je er al zo 2. Khad ergens gelezen dat Metallica in het begin ook speed/trash maakte.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup deden ze ook. Luister Kill'em All maar eens, naar mijn mening een geweldig album.
     
  3. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    kent hier iemand born from pain << deze moeten yullie is checken nederlandse band uit limburg.
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar sites waar ze goede merchandise van bands verkopen, ik ben namelijk op zoek naar kleding van o.a. Linkin Park en Green Day (geen Metal, maar toch :) ). Dus als iemand wat links heeft (large.nl ken ik) dan hoor ik 't graag. :)
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup die ken ik. Had er geloof ik al wat over gepost erg lekkere hardcore naar wat ik heb gehoord. Als je die vet vind check dan ook eens hatebreed. Heb vandaag The rise of brutality van ze gekocht en die rocked zo hard.

    @ Ill nino: Check voor vette trash / algemene metal Machine head eens. Ik vind het 1 van de beste bands ooit en vooral het openings nummer (davidian) van hun eerste cd (burn m eyes) blijft keihard.

    http://www.youtube.com/watch?v=6C-TWL7vGvA
    Dit is een vette live opname van 1 van hun vetste songs: Imperium.

    /salute
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, net ff een stukje van een concert van Rage against the machine gezien.
    Daar zou ik nog wel eens heen willen, echt lekkere muziek.
     
  7. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik me niet vergis zijn die al vele jaren ter ziele. Gitarist zit in Audioslave! Het debuut is erg sterk, daarna heb ik ze totaal uit het oog verloren. Zelfde geldt voor Machine Head, "Burn My Eyes" is zondermeer geweldig, erna is het allemaal middelmaat troef naar mijn mening.
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Timmeh: Ratm rocked zwaar. Waren muzikaal super goed en hadden imo echt vette teksten.

    @ Vittra: Check through the ashes of empires, en dan The seasons wither, Imperium.

    Van the burning red: Five en The burning red.

    Zijn allemaal zeer vette nummers imo :p Alleen die cd waarop rob plots veel ging rappen vond ik minder.
     
  9. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    sterker nog, heel audioslave wat rage behalve de zanger:)

    maar rage was zeker vet
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vader - Cold demons

    Ik vind dit nummer erg strak. Is death metal toch?

    Vette vid ook imo. Beetje weinig text, maar dat maakt de muziek meer dan goed.

    /salute

    BTW: share ook eens bands die jullie vet vinden doormiddel van filmpjes ^^
     
  11. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Audioslave is ook zeer vet. Luister er weinig naar, maar ze maken echt goede muziek.

    Heb zelf niet echt wat gehad met RATM.

    EDIT/

    Iemand van jullie bekend met Deicide? Zag gister een clip van hen op MTV Rockzone. Was Deathmetal. Ik hou er eigenlijk niet van, maar hoe de leadsinger kon grunten_O_
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  13. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat album heb ik plat gedraait, net het origineel gekocht. Misschien wel het mooiste album ooit voor mij.

    @ellindil2003
    Dankje ga zeker ff checken. De rest ook bedankt he, voor de reacties.
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Np man.

    --

    Ik heb vandaag het nieuwe album van Hatebreed (supremacy) gekocht, komt eigenlijk pas over 3 dagen uit maar FRS had em al.

    Ben echt helemaal van de kaart, zeker de beste hardcore CD ooit en staat zeker in mn top 5 van mooiste cd's ooit.

    Opent keihard met "Defeatist" en blast daarna in 1 keer door, 13 nummers lang.

    Voor het eerst dat ze ook met een extra gitaar spelen en dat merkt je wel, vette riffs (vooral op "As diehard as they come").

    Voor iedere metal / hardcore liefhebber: ga het album halen, t krijg een dikke 9,5 van mij (niet dat dat veel uitmaakt, maar om even uit te drukken hoe enthousiast ik ben : P).

    /salute
     
  15. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    ik luister echt alleen maar naar Machine Head (ik weet het, het is erg dak er alleen naar luister) maar k weet niet, k vin ze gewoon echt super vet:D (vooral de Elegies DVD):D
     
  16. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Deicide is 1 van de legendarische meest Death metal bands, kwamen vroeg in hun carriere met een aantal briljante albums (Deicide, Legion, Once Upon The Cross), daarna zakte het nogal in. Het nieuwe album waar de clip ongetwijfeld van is heet "Stench of Redemption" en is echt weer als vanouds, geweldige cd!
     
  17. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Pig josh

    Nog bedankt voor die bands, zit echt heel vette shit tussen
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vandeweek wat van Deicide gekregen via Vittra en klinkt erg goed, evenals Malsain.
    In de vakantie wat meer death metal zitten luisteren als Nile, Carcass, Devourment (of ik moet me vergissen in de naam) en moet zeggen dat ik het steeds meer begin te waarderen en het echt lekker begint te klinken.
     
  19. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    er is trouwens onlangs een nieuwe docu gemaakt:
    Metal: A Headbangers Journey
    komt binnenkort in de bios etc, maar is als je creatief bent al te verkrijgen :eek:
     
  20. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Vetjes, waar gaat het over dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina