1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Over metal.
    Dacht dat ie er al een hele tijd was? :eek:
    (vast iets te creatief geweest)
     
  2. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe is die gast gewoon een metalfan die in de docu bands en fans interviewt en een kijkje geeft in de wereld van metal, maar ook kijkt hij waarom de muziek en sfeer er omheen in hokjes wordt gestopt. (in michael moore's "bowling for columbine" zag je trouwens ook dat sommigen metalmuziek -vooral marilyn manson- de schuld gaven voor een schietpartij omdat de muziek te gewelddadig zou zijn)
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    You're Welcome!
     
  4. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op het moment helemaal into:

    [​IMG]

    Vooral de albums Slowly we rot en Cause of death, heb van die albums ook meteen maar een T-shirt besteld, misschien een leuke tip voor mensen die T-shirts van bands zoeken met wat ouder artwork: www.jsrdirect.com !
     
  5. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was gister hier in Den Helder bij het Last Minute Summer Event, en echt, de band die ik hoorde... daar kunnen de bands op de Zwarte Cross en op Lowlands niet tegenop. die gaste hete Putrefied, en HARD DAT ZE WAREN. Volle Death Metal man. die gasten waren echt goed. En het is nog een Nederlandse groep ook.

    www.putrefied.nl

    daar stond ik dus vooraan bij te Headbangen met nog 100en andere:p
     
  6. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    "Chopped in Half... Feel the blood Spill from your mouth!"

    geniale band, met name de 2 albums die je noemt! De albums erna staan mindere nrs met een paar vette nrs zoals bv "Don't Care" en "Threatening Skies", maar de eerste 2 zijn van begin tot eind geweldig! Ze hebben een bijzonder goede live CD genaamd "Dead", zeer de moeite waard.

    Heb Putrefied ooit wel eens live gezien, vond ze niet echt heel bijzonder toen. Maar da's wel al een jaar of 3 of 4 geleden of zo, zal het eens beluisteren.
     
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtig! Nog meer death metal gasten, dat is wat we nodig hebben :thumbs:

    Putrefied is live zeker een goede band.
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Iemand bekend met Holy Moses? Female fronted trash metal die al een flinke tijd bestaat. Van midden/eind jaren tachtig tot hun recente album uit 2005 vind ik allemaal lekker klinken, zover ik ervan gehoord heb.
    Nog aanraders qua grindcore?
    Heb wel wat muziek van death metal bands en moet ik ook eens meer gaan opzetten.
     
  10. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste tijd luister ik in de auto heel veel naar Annihilator ook zo'n geniale band, gevormd rond Jeff Waters, de eerste 2 albums (Alice in hell en never neverland) zijn klassiekers en daarna is het wat ingezakt, ze sloegen echter in 1999 weer keihard terug met Criteria for a black widow, maar het album wat ik erg ben gaan waarderen is King of the Kill uit 1994:
    [​IMG]
    Dit album is helemaal volgespeelt door Jeff Waters behalve de drums die komen uit een drumcomputer maar dat is nergens storend, ook de zang doet hij zelf en niet geheel onverdienstelijk, de teksten zijn bijna zonder uitzondering slecht, maar het algeheel overheersende gevoel van deze plaat vind ik gewoonweg fantastisch, en de man is gewoon een retegoede gitarist!
     
  11. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha ik heb het 06 nr van de zanger van Putrefied. heb 2x zijn voicemail gehad:D
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat een goed teken 8) ?
     
  13. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee, maar als hij opneemt.... dan gaak uit me dak:p ff vrienden worden, en dan kunne de gratis concertkaarten bij mij komen:D
     
  14. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0

    ik ben niet echt een grind expert, maar ik vind zelf zweedse bands als Nasum, Gadget en Regurgitate bijzonder goed. Uiteraard is Carcass geniaal, Exhumed heeft land Carcass na-geaapt en zijn ook nog eens erg goed.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ga Exhumed, Gadget en Regurgitate eens proberen.
     
  16. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daaraan? Stalker:cool:
     
  17. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe 06 nr staat op hun site, dus ik d8: laat ik het es proberen:D. k denk dat hij die telefoon niet meer gebruikt ofzo, maar stel dat het wel zijn normale telefoon is...:p.
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Grind:

    General Surgery, Grindustry, Rotten Corpse, Rompeprop, Collision, Suppository, Bile, Blood I bleed, Regurgitate (Hatefilled vengeance is het beste werk IMO).
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zag vanavond Deicide album in winkel liggen, met posters erbij ed (special edition oid). Jammer genoeg is er nauwelijks metal te vinden bij FRS en Van Leest of moet je tegenwoordig gaan zoeken tussen de pop artiesten. :confused:
    Bestel eerders wel wat op Large, heb toch nog wat tegoed voor mn verjaardag. :+
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig hebben ze in Venlo 'Sounds', met een gigantische metal/rock afdeling. daar kun je echt veel vinden. Een afdeling vol met metal en rock, die net zo groot is als een normale FRS :D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina