1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ff uit de stof halen, wat is splatterhouse precies voor band?
    nog nooit van gehoord.

    heb wel vandaag wat van damagplan gehoord wat super is, Gister heb ik ook intwine gehoord wat een super band is.
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Splatterhouse maakt techno ;)

    Damageplan...vond ze zelf niet de meest geweldige band, maar het is wel ergf jammer dat we ze nooit meer live kunnen zien :'-(
     
  3. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Damageplan...vond ik zelf ook niet de meest geweldige band, maar wat te denken dat we nooit meer nieuwe muziek van Pantera te horen zullen krijgen, dat vind ik dus echt wel een gemis waar ik nog steeds niet overheen ben.

    *Zet mouth for war nog maar eens op en springt uit de vensterbank*
     
  4. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien op de verkeerde plek, maar weet iemand toevallig wanneer nieuwe Kane album uitkomt??
    vind wel lekker dat je een beetje die U2 sound eruit kan halen.
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Splatterhouse is goregrind uit Amerika. Het zit technisch goed in elkaar. Het is de moeite waard.
     
  6. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Site van Kane(.nl)
    Maar... hoe durf je U2 en Kane in dezelfde zin te gebruiken! :eek: :p
     
  7. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe durf je GVD de naam Kane alleen al te noemen in dit topic, opzouten!!
     
  8. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    :D sorry

    je hebt vast wel die ''with or without you'' gehoord,
    dat Kane, U2 covert klinkt wel super.
    of dat vind ik dan, ookal gaat er niks boven de echte U2 !!

    @ panzer: kane is ook rock dus bespreek het gewoon hier.
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2005
  9. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    METAL-Algemeen heet dit topic, maar goed ga vooral zo door jongen.......
     
  10. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo ff wat goede bandjes op noemen:

    - Candlemass
    - Darkthrone
    - Behemoth
    - Tristania
    - After Forever
    - Bathory
    - Graveworm
    - Epica

    Ga zo maar ff door... ;]

    Btw gehypte shit haat ik zoals Slipknot en al die shit. :{ (Op misschien 3 na)
    Ennuh aub niet dom lopen lullen dat Graveworm christelijk is. -_-
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  11. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bespeur geen Prostitute Disfigurement of Watain in jouw lijstje.
     
  12. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Yow...
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Heb de nieuwe van Pagan's Mind gekocht, lekkere power metal :). Hey Panzer, had nog een vraag voor je, welke cd van Stratovarius dien je in je bezit te hebben?
     
  14. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey da-Z- mja ik moet wel toegeven dat ik zelf maar 1 cd heb! :D

    Dus erg objectief ben ik niet, ik heb indertijd Destiny gekocht omdat ik Cold winter nights zo'n verschrikkelijk goed nummer vond/vind, dit is een bonus nummer op deze CD, het op 1 na beste nummer van Stratovarius vind ik Hunting high and low en deze staat geloof ik op Elements, maar goed het is allemaal zo persoonlijk, luister er gewoon een paar! *)
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hunting High and Low draai ik nog regelmatig, had ik nog gedown....eeehm...gekocht :D op het eeehm...internet op jouw advies. Ik heb de beide Elements platen, en daar staat ie dus niet op :{. Maarre, Destiny dus, ik ga vanmiddag ff kijken bij Rocky Road. Thanks
     
  16. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Hunting high and low staat op INFINITE, ik haal dat altijd door elkaar!!
     
  17. I.T.C.H.

    I.T.C.H. Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag ROAD RAGE in den ab hier in brussel: Trivium, Still remains en 3 inches of blood. (paar hollanders gezien ;))Was supervet!!! Trivium, mja geen woorden voor, echt sterke nummers. Still remains blies iedereen gewoon weg, heb dan daar ook maar een hoodie van die manne gekocht:). 3inches of blood vonk wa minder: sterk gitaarspel, maar de zang is ni zo mijn ding. Twas dik feesje. Nog geen 200 man, 3.5€ voor een ticket , het kon ni beter:)

    2 weken gelede naar GROEZROCK geweest in Meerhout.
    (ben belg en man HOLLLLLLAANDEERRRS dat daar waren ;):p , echt zot , was wel graaf :) )
    Ma bon , twas echt graaf. Heb vooral in de B2B tent gezeten. Daar was het te doen voor de metalcore: from autumn to ashes, alexisonfire, malkovich (zijn da geen hollanders?), the setup, maroon, hopesfall ,...
    En we hebben afgeslote met Hatebreed op de main. De headliner en afsluiter was lagwagon , ma da kon ons ni echt boeien:)

    Vet geamuseerd en echt een verademing tussen al die monsterfestivals lijk Werchter, Pukkelpop, etc...
    Der was iets van een 8000 man, gezellig sfeertje, vette muziek, 30€ inkom chill :)

    Nog iemand geweest toevallig?

    Btw, ja het is niet cool meer om ze te vernoeme blijkbaar:), maar de nieuwe van LIMP BIZKIT is uit en WES BORLAND(!!!) is back
    check m hier: http://www.limpbizkit.com

    Heb ook juist de nieuwe cd van Ill nino. Typische ill nino style, sound ni veel of niets veranderd, maar dat is geen slechte zaak. Tis proper :)
    http://www.illnino.com

    Rock on
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Wes Borland mag dan terug zijn, maar hun nieuwste album The Unquestionable Truth (Part 1) is imo dus echt gewoon te waardeloos voor woorden geworden. Tevens bekroop me af en toe een Rage Against the Machine deja vu gevoel. En niet op de goede manier.

    Ik ben overigens helemaal niet zo iemand die Limp Bizkit inmiddels al helemaal had uitgekost. Van de albums Three Dollar Bill, Ya'll tot Chocolate Starfish and the Hot Dog Flavored Water, ik kon ze allemaal zeer goed waarderen. Het remix album New Old Songs was dan echter weer om te janken en Results May Vary had dan iig nog een paar aardige nummers, maar deze nieuwste is dus echt onvoorstelbaar slecht. Gelukkig dan weer dat er maar 7 nummers opstaan. Alhoewel, dat geringe aantal en kijkend naar de titel komt er waarschijnlijk dus ook nog een Part 2... :'-(

    Toch jammer allemaal want Borlands inbreng is weer echt als vanouds, zoals je bijv. goed in de opening van The Truth kunt horen. Maarja, daarna moet Fred Durst z'n mond weer zonodig open doen.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2005
  19. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik blij dak ff langs wip :+
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ill Nino is echt vet! Kennen jullie Stone Sour? Met Corey Taylor (zanger van Slipknot). Echt vette band was Stone Sour, net iets beter dan Slipknot al zeg ik het zelf.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina