1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Peter OtH, 21 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Katoen is stoer! _O_ Kvind het eigenlijk een de weinige goede NL'se metal bands. Ik heb ze gezien 1 mei in 013 (hiero in Tilburg). Erg vette show met vette nummers :cool:

    Kga zeker naar een van hun volgende optredens!

    Pantera is een goeie metal band! Kheb onlangs een aantal nummers van hun best vaak gehoord. Blijft leuk... :)
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    .....
    wat een vraag in een metalthread!!! 8)
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou toch kunnen dat iemand het niet kent ;) Ik bedoel, er zullen hier vast ook een hoop mensen komen die ze niet kennen.
     
  4. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    cemetary gates van pantera is een super plaat!!

    @tha clone: was het toen gratis of moest je toen wel betalen.
    vraag me af of hun gratis shows geven, kade rock was natuurlijk wel gratis en kikkE
     
  5. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    @Iron Maiden: Volgens mij was het wel betaald toen.. aangezien ik een kaartje had :+

    Maar kheb geen idee hoe duur ofzo, aangezien een vriend van me alles had geregeld. Maar twas een echt vet concert! VK geeft idd gewoon kikke shows _O_
     
  6. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ja idd, mensen gingen gek in de pit en er was zo een lillieputter die sprong 3x van podium publiek in. dat was wel vet, die zanger die zij zo van: zal ik hem gooien. wat wel lache was.

    iedereen die Vankatoen niet kent : www.vankatoen.nl
    kan je al hun albums gratis downloaden en als je opgeeft kan je ook nog een sjirt winnen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2005
  7. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    ah.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het is best een goede cd. Maar ze hebben de toon gezet met Toxicity. En dat haalt deze gewoon niet.
    Het nieuwe is er idd ook van af.

    Napalm Death is idd te gek. Lange tijd is het een band geweest die ik wel eens luisterde maar waarvan de muziek me nooit echt greep. Tot ik order of the leech luisterde die me bij mijn strot greep en me niet meer los liet :)

    Hehe meshuggah is inderdaad zo'n band. Ik moet een cd van hun ook nooit te vaak achter elkaar luisteren want dan kom ik er gewoon niet meer doorheen. Maar ik blijf het geniaal vinden. Het is muziek die je trekt of niet. Er is geen tussenweg.

    hehe *gaat in een hoekje zitten en zich schamen*
    Bedoelde idd Haunted. (geen idee hoe ik aan hunted kom) Had ze trouwens niet echt in volgorde gezet kwa welke ik de beste vond.
    Vind ze namelijk allebei zeer goed, eigenlijk heb ik niet echt een favoriet tussen die 2. Zijn gewoon beide klassiekers!
     
  9. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    wat vinden jullie van Deftones, nog niet heel bekend maar ze komen wel op.
    Ik vind ze erg apart en zeer goed, een maat van mij is fan van hun dus zo kreeg ik ook veel van hun te horen.
    mijn favorite zijn; change ( in the house of flies ), 7 words
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik hou van die band echt goeie shit. Ze zijn wel redelijk bekend maar ze scoren niet echt "hits" het nummer 'my own summer' was het bekendst en ik hoop dat ze dat zo houden. Dit jaar waarschijnlijk in herfst komt de nieuwe cd van Deftones uit. Als je trouwens van de mellow nummers van deftones houdt moet je ook ff team sleep downloaden dat ie een goed sideproject van zanger Chino.
     
  11. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister op dit moment ook erg veel Van Halen :cool:

    Met vette nummers als Ain't Talkin' 'Bout Love en You Really Got Me. Met het geweldige intrumentale Eruption laat ie zien dat hij idd een de snelste (zoniet dé snelste) gitarist van deze wereld is _O_

    Net zoals veel oude rock/metal bands blijft ook Van Halen mij erg boeien! VH is ook een reden geweest waarom ik gitaar ging spelen... O-)
     
  12. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij kent Morbid Angel (Trey Azagtoth) zeker niet??
     
  13. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    dank u O-)
     
  14. alibi

    alibi Guest

    haha! de deftones draaien al een jaartje of 8-9 mee!! echt een geweldig goede band. 2 live gezien inmiddels, 1x op lowlands en 1x in Heineken Music Hall.

    maandagavond naar Slipknot geweest in paradiso!!!! TJEZUS!!!!! wat was dat een vet concert!!!!!!!!! zo'n lekker sfeertje, rete goeie pit. ben nu ook weer een paar blauwe plekken rijker! :+ heb veel concerten gezien maar dit was echt een van de beste!!!
    en dinsdag naar MuDvAyNe in de melkweg geweest!!! ook heeeeeeeeeeeeerlijk. met als verassing in het voorprogramma: American Head Charge!!! vette shit allemaal!!

    _O_ JAVDALEN: bedankt voor de gezelligheid!!!!! :+ _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2005
  15. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan! Was idd super!

    Wat was dat concert van Slipknot idd ongelofelijk goed!!! :9 Krijg nu nog kippenvel als ik er aan denk (of de CD op zet :) )

    Wel iets minder blauwe plekken dan Alibi, maar minder pijn doet t niet :eek:

    Idd van alle concerten die we hebben gezien staat deze ergens heel hoog! En dat terwijl we toch wel aardig wat goeie band ebben zien optreden (o.a. Marilyn Manson, HIM, Deftones, Rage against the machine, System of a Down, KoRn, Skunk Anansie, Disturbed, en vele andere :+ )

    Maar maandag avond in Paradiso _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

    PS1: Mudvayne was ook genieten! Alleen publiek iets minder relaxed!

    PS2: Ook nog andere XBW members naar Slipknot of / en MudVayne geweest????
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  16. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ het is maar wat je goed vind.......
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Deftones, Korn, Disturbed, SOAD en Rage Against the Machines vind ik zeker goede bands!
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je het Metal kan noemen, maar Rammstein vindt ik ook zeker niet slecht. (persoonlijke favoriet van mij blijft The Offspring, maar da's een mix van Punk en Rock)
     
  19. Javdalen

    Javdalen Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is zeker kwestie van smaak.

    Maar naar mijn idee zijn dat goede bands :) (niet allemaal even goed :D)

    Nu helaas voorlopig even stil met concerten. Maarja niet zo gek met Marilyn, Slipknot en Mudvayne in één week.

    Binnenkort nog wel wat kleine dingen in Haarlem, maar niet iets om echt heel erg naar uit te kijken........helaas.

    Nouja, misschien dit jaar maar weer eens Lowlands doen. Marilyn en KoRn nog keertje zien, en Foo Fighters lijkt me ook niet onaardig.

    En dan eindelijk ook een keer Prodigy live zien!

    Nog maar even wachten op verdere aankondigingen....
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Pleurt op naar het punk topic!! :p Rammstein is wel metal vind ik en the offspring tja dat is gewoon jeugdsentiment ik heb pas smash nog zitten luisteren. Deftones komen trouwens deze herfst met een nieuwe CD en ze hebben een side-project uitgebracht van de zanger. De band heet team sleep en naast Chino speelt ook Mike Patton van Faith No More mee met de band.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina