1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Leven die gasten nog dan?:p

    Valt relatief tegen hoor;)
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    Summoning is van tijd tot tijd zo relaxed en apart om aan te horen :)
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, de orginele bassist zingt en speelt bass nu.

    Ik verwacht er niet veel van eerlijk gezegd en ken ze niet echt goed. Maar het lijkt me grappig om een keer te zien. Eerst kwam Marky Ramone van the Ramones ook nog mee, maar die heeft gecancelled.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ken ze eigenlijk alleen van het logo en dat Metallica twee nummers van ze heeft gecovered:cool:
     
  5. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat logo is echt super bekend ja.


    Zijn er nog mensen die naar
    Hoofdprogramma:
    The Black Dahlia Murder

    Voorprogramma:
    Job For A Cowboy Misery Index Vomitory


    gaan? Ik zit er wel over te denken.
     
  6. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen metal meer, maar toch even melden dat het nieuwe Ulver album uitkomt in oktober. Ik kan niet wachten. :)

    En Amesoeurs gaat een split met Valfunde uitbrengen. Toch benieuwd hoe die band gaat klinken in de volle bezetting met een nieuwe stijl.
     
  7. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Ulver geniaal, van Nattens Madrigal tot Perdition City, het is allemaal geweldig. Ben erg benieuwd naar de nieuwe, maar het wordt vast weer goed!

    @ Elendil: Zat eraan te denken, maar dan vooral voor Vomitory en Misery Index
     
  8. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Teachings In Silence en vooral Blood Inside ook erg goed. Samen met Perdition City hun beste albums imo.

    Een nummer van het nieuwe album is te beluisteren op http://www.myspace.com/ulver1 . Klinkt goed.
     
  9. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alles van hun geweldig ja, Blood Inside was zeker 1 van de hoogtepunten. Het nieuwe nummer klink wel weer anders, maar ook weer typisch ulver. Wat voor stijl ze ook schrijven, ze hebben altijd precies het juiste gevoel in hun muziek!
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    _O_ leeuwarden Extreme Aggression Festival 2007 2 dagen metal met o.a:

    Voor: 1 dag: 17,50 / 2 dagen: 25,-
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol, ik zou alleen voor Norther gaan. Dat is die 25 al waard. En Drone, is dat een Drone metal band? Want dat zuigt wel heeeeeeel erg haaaaaard.

    Mooie sig ook. ;)
     
  12. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi feestje, alleen is Leeuwarden wat te ver af van Den Bosch. Aborted/ Kataklysm komt als het goed is hier ook, maar zonder Behemoth is het leuke daar grotendeels wel van af, Amoral komt hier sowieso met Norther heen.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je maar eens naar de band 5ive luisteren (nee, niet die UK pop band:+).

    drone metal dient om te relaxen, te mediteren, dus zeg maar niet te snel dat het zuigt:b:
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :+ ik vond drone maar niks willem heeft ut me gestuurd -_- wtf... das geen muziek
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, I know. Had op een site gelezen dat hem of sfeer en dergelijke ging. Maar gewoon, ik kan dat genre echt niet snappen. Kijk, van elk genre kan ik wel snappen waarom iemand het wel (of niet) leuk vind. Maar van Drone? Ja, de sfeer. WTF?! :+ Maarja, dat zal wel aan mij liggen.

    Nee, dacht ik dus ook.
     
  16. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Drone is van tijd tot tijd geweldig, duisterder dan Sunn O))) zal je muziek niet horen. IK vind het dan ook het meest interessant als het dicht aan de Doom grenst. Drone gaat gewoon puur om minimalisme en het gevoel dat dat met zich meebrengt, typisch een stijl die je ligt of niet.
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat heeft de persistance tour weer een vette line up dit jaar. Beetje apart dat het op 5 december valt maar ik ga denk ik wel.

    5 december 2007 (wo)
    013, Tilburg, Nederland

    Het oude, door Eastpak gesponsorde, Resistance Tour heeft zichzelf veranderd in de Persistence Tour. Dit jaarlijkse hardcore evenement staat bekend om zijn sterke line-up met gevarieerde hardcore namen.

    De Dommelsch zaal zal om 14.30 open gaan en de eerste band zal beginnen te spelen om 15.30

    Kaartjes kosten 25 euro per stuk (excl. 3,45 administratiekosten).

    Bevestigde artiesten:
    Agnostic Front
    Death Before Dishonor
    Evergreen Terrace
    Hatebreed
    Ignite
    Sworn enemy
     
  18. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de dubbelpost maar ik moest deze thread gewoon even omhoog trappen.

    Vanavond naar As I lay dying / Maroon, dat wordt knallen. En maandag naar The misfits / UK subs geweest, was erg vet. Wel een typische punk avond met veel hanekammen, maar de bands (vooral UK subs) waren cool.

    En dan komt zondag Sick of it all er ook nog aan.
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Heb voorlopig helaas weinig geld meer over voor feesten. Gelukkig al wel tot november lading kaartjes geregeld dus kan even voor uit.

    Heidevolk speelt 10 of 19 oktober in hillegom. Wordt weer gezellig mede zuipen.
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het Bier zal weer vloeien sprekt voor zich:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina