1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fixed. Komt omdat ik de URL in me browser intypte om te kijken of het de goede link was. En ik heb dus schijnbaar niet zo heel goed opgelet bij Sonic Syndicate want ik had maar de halve link gekopieerd:p

2. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    vind je de nieuwe norma jean echt goed? Dat vind ik nou echt een plaat die zwaar teleursteld en niet in de schaduw mag staan van bless the martyr, of o god the aftermath (die wat minder was maar ach)

3. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om eerlijk te zijn heb ik het nieuwe album nog niet beluisterd. Maar Norma Jean vind ik wel een toffe band en ik kwam er eergister achter dat ze een nieuw album hadden dus vandaar dat ik ze bij dat lijstje had gezet. Er zijn deze maand echt ongelovelijk veel nieuwe album uitgekomen waardoor ik aan sommige nog niet ben toegekomen. De nieuwe mendeed moet ik bijvoorbeeld ook nog luisteren.

4. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    Ok.

De nieuwe norma is iig erg 'anders' te noemen.

5. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Engel :thumbs:

[yt]eqhxktLDkT4[/yt]

6. Ashavan

Ashavan Guest

Nieuw album van Amon is lekker. Zeker het onderstaand nummer. Simpel maar lekker. Can't get any better.

[yt]K6GzbDL2zyc[/yt]

7. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 6 eerste nummers ofzo geluisterd en het klinkt opzich wel gaaf. Het is wel anders dan hun vorige werk maar alsnog klinkt het wel gaaf vind ik.

Idd erg toffe band.

Die nieuwe plaat van Amon Amarth is echt gaaf. Sowieso is Amon Amarth altijd wel lekker om naar te luisteren.

Ik zelf heb vandaag de nieuwe plaat van Mendeed beluisterd en die is echt vet. Zeker een aanrader.

8. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmm.... Ik vind het echt zwaar matig... Komt steeds vaker voor dat de muziek van bestaande bands erg afglijd naar wat meer commerciele beter verkoopbare shit waar ik niet op zit te wachten.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Om nog maar te zwijgen over de puberaal krijserige troep die er voor in de plaats komt. Iets wat je ziet bij metalcore,deathcore en andere nieuwe *core troep varianten.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er trouwens nog BFMV fans hier? Ik ga 18 november naar het concert in Tilburg.

11. Ashavan

Ashavan Guest

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Komt 9 oktober een in flames concert in tilburg ^^, is het toevallig in 013?

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Samen met Gojira (!) en Sonic Syndicate en er meot er nog één aangekondigd worden. Ben benieuwd. ^^

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Blaze Bayley is ook weer back.:)
    Bekend van Iron Maiden toen hij Bruce Dickinson had vervangen wat h'm niet in dank werd afgenomen,maar de man is nu zelf helemaal terug weer met eigen album.

Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Endzeit is een goed nummer maar Counterweight doet 't em :)

[yt]4SsOpSXRpuM[/yt]

Heaven Shall Burn, vond het eerst teringherrie maar is toch wel lekker 's ochtends vroeg op de fiets naar stage _O_

16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh het album van Unearth is uitgelekt en het klinkt echt uber vet. Heb hem nu al 1x beluisterd en het is echt weer te vet. Eigenlijk is het gewoon hetzelfde als hun vorige albums maar dat boeit niet zo veel bij een band als Unearth. Bij een band als Children of Bodom boeit het wel vind ik want ik was binnen 1 luisterbeurt al op hun nieuwe album uitgekeken omdat het exact hetzelfde was. Maar bij Unearth heb ik er bij verre van geen last van.

Voor de mensen die geen zin hebben om het album binnen te halen/ te wachten tot de release zijn er ook al 3 nummers te beluisteren op hun myspace:
    www.myspace.com/unearth

Weet iemand eigenlijk wanneer het nieuwe album van As We Fight uitkomt? Ik heb hun op myspace gekeken en daar staat dat die in 2008 uit moet komen bij een nog niet bepaald label. Maar toen ik in juni ofzo keek stond dat er ook al en het eind van het jaar komt al redelijk dichtbij.

17. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    vet unearth!

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Op Elsrock gaven ze echt een behoorlijk vette show neer!

Stukje van mijn Elsrock review voor Metalfan:

Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  19. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    dat was zeker een van de beste concerten die ik van ze heb gezien (4 a 5). Ook het geluid kwam goed uit. Dat wil soms nog wel eens mis gaan met HSB.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]M3ZhkLUcKT8[/yt]

Lawl, mijn stagebegeleider luistert dit. Klinkt wel funny maar.. ik vind het niet geweldig...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina