1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha ski-hutmetal

2. Ashavan

Ashavan Guest

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    [yt]1YRUgMFFpGs[/yt]

Falconer klinkt trouwens ook niet verkeerd :) Heb een cd geluisterd maar vond de rest van de nummers vrij tempo-loos:9

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Heaven shall burn komt nu op 10 december in 013 in tilburg ^^.

5. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nummertje tussendoor.. een cover van het nummer 'Losing my religion' van REM.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    O, zie dit nu pas! Heb gisteren Metal: A Headbanger's Journey nog gekeken met een vriend. Vond dat echt een goede documentaire. Enige wat ik daar echt slecht aan vond, was dat er geen antwoord gegeven werd op dé vraag. Verder erg top. Geschiedenis van metal, veel gezichten uit de rock en metal wereld, verschillende genres (en een hilarisch stuk over black metal uit noorwegen :lol: ).

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen kaartverkoop AC/DC.. alle online kaarten zijn meer dan 180 euro.. ga maar is een poging wagen bij het postkantoor in gouda en kijken hoe duur t daar is. 180 gaat mij een beetje te ver.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kent iemand hier trouwens

Retaliation
    The Fifth Alliance
    Reason to Kill

?

Heb afgelopen zaterdag alle drie de bands gezien. Komen uit Nederland en met name Retaliation vond ik erg gaaf. Ze hebben ook allemaal een Myspace, jammer genoeg staan er op die van Retatliation geen nummers. The Fifth Alliance is gloednieuwe band volgens mij, met een vrouwelijke zanger en een band die ergens tussen metalcore en hardcore insoept. Niet echt héél overtuigend, opgekoft meisje was de conclusie van iemand waar ik achteraf mee stond te praten. Reason to Kill is gewoon oldschool vollebak goed, ook hardcore-achtig, ben niet heel goed in genres plakken. Maar Retaliation is het best. Gitarist die heel duidelijk aanwezig is en ietwat overheerst, strakke bas, drum doet z'n werk en de zanger had genoeg energie om de zaal in beweging te krijgen!

BTW: Morgen speelt er een coverband in diezelfde zaal, een coverband van PANTERA. Ze heetten Trendkill, ben benieuwd. :+

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wat een gedoe voor een paar kaartjes zeg. Welke idioot verzint het om Metallica kaarten via één (!!!) site te gaan verkopen. Normaal ga je naar het postkantoor en that's it. Foutmelding na foutmelding en hele fora staan er vol mee. Uiteindelijk 1 kaartje bemachtigd voor Rang 3. We zouden met zijn tienen gaan maar zoals het er nu naar uit ziet ben ik de enige met een kaartje omdat niemand erdoorheen kwam |:- Vanaf 10 uur lopen proberen en om 11.14 er pas door gekomen....

Met ACDC was het precies hetzelfde verhaal las ik al...

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Hoeveel heb je betaald voor het kaartje Cookie?

11. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    71incl alle extra kosten maar het is het zeker waard imo :)

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Damn, dat is het zeker waard :cool:

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wij gaan naar Oberhausen net over grens hier. Kon gister lekker chill de plaatsen aanklikken die we wilde kopen, terwijl de verkoop al vanaf de dag ervoor liep. Vanmorgen even geprobeerd hoe het Ahoy liep, meteen weer wachtrij gedoe. Ben blij dat we voor Duitsland gekozen hebben, daar treden ze 5x op ofzo dus wat rustiger aan met de kaartjes, en voor ons dichterbij. :cool:
    Betaalde ook 71 euro, 60 euro was ook mogelijk maar dan zat je een ring hoger.

AC/DC was precies hetzelfde verhaal ja, wachtrijbalk die steeds opnieuw begon en waar je maar niet doorkwam. Metallica vorige week voor Antwerpen kwam ik na een kwartier op het keuzeformulier, maar toen was alles al uitverkocht.:emo:

En als ik het goed zag, staat de stage in het midden van de zaal. Goed zicht dus. :D
    In Rotterdam ook zo?

Cookie, waar had je er dan geen twee besteld eigenlijk? Had je niet alleen hoeven gaan..

Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kon geen tweede bestellen. Dan kreeg ik een melding (1 van de velen van vandaag) anders had ik dat sowieso wel gedaan. En daarnaast waren er gewoon maar weinig kaarten nog over...

Dit is de plattegrond van het concert (zit in CF):
    http://a19.g.akamai.net/f/19/11802/...ages/maps/nl/AHOY.NL.Metallica and guests.png

Ahoy is vrij klein natuurlijk, wat wel een nadeel is. Maar het is voor mij maar 1 bus en dan ben ik er. Nu alleen hopen dat in een vrij zicht heb.

15. Sonny

Sonny Geiler dan neuken

Leuk Bevonden:
    24
    Wij zitten in AJ. Perfect..

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah zo oke. Vind je dat niet juist fijner dat het wat kleiner is? Volgens mij is dat van Oberhausen ook niet ontzettend groot. Zo te zien kiest Metallica daar bewust voor, anders waren ze wel naar voetbalstadions gegaan, wat niet het geval is deze tour lijkt het. Niet groot maar wel lekker bomvol en alles dicht in de buurt van het podium. :D

Zo ziet het in Oberhausen uit, wij zitten dan in 109:
    http://www.koenig-pilsener-arena.de/Grafiken/HALLE_FULL_V3_large.gif
    Podium staat dan midden op het blauwe vak waaromheen de staanplaatsen zijn.

Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wij probeerden het vorige week maandag al voor het Sportpaleis in Antwerpen, maar dat was nog veel erger! Na 20 minuten kwam ik op de site, gelijk uitverkocht. :'-( Dit keer hebben we kaartjes via iemand in de Metclub gekocht. Ik was dus al vanaf donderdag verzekerd van tickets. :)

Ik heb vernomen van niet. Ahoy is namelijk niet rond. Er zitten geen plaatsen op de uiteindes. Jammer, want op de DVD Cunning Stunts kon je al zien hoe vet zo'n centraal podium is!

Vet! Ik ook. :cool: Een van de beste vakken imo. Niet te verg weg, niet te dicht op de zijkant van het podium én in de eerste ring.

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ook nette plekken. En kleine zalen zijn wel tof maar met kaarten is het gewoon irri bij dit soort bands. Maar ik ben wel blij dat het nu eindelijk eens in Ahoy is en geen HMH.

Weet iemand hier hoe het zit met palen enzo in ahoy of eventueel dingen die je beeld belemmeren? Ik ben nog nooit naar Ahoy geweest omdat het nooit mijn soort bands zijn. Ik kom er altijd langs maar en ken alleen de buitenkant :+

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds te hopen op een 2e concert in ahoy :x

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hoop het ook voor je ja. Want het blijft stom dat Kopenhagen 4 concerten heeft en wij maar 1...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina