Zo, ben gister naar de Never Say Die tour geweest en vond het erg gaaf. Carnifex vond ik erg goed, ze speelden volgens mij wel het kortst van allemaal. En bij het begin had ik echt zo iets van "pff het klinkt wel vet alleen wie is deze band?", al die deathcore bands klinken bijna allemaal hetzelfde live. Maar toen zei die zanger dat ze werk van The Diseased, The Poisoned en toen wist ik dat het Carnifex was
Whitechapel was opzich ook wel vet maar het nadeel met deathcore vind ik altijd dat het live iig bijna allemaal hetzelfde klinkt.
Protest The Hero heb ik gemist want toen gingen we eten.
Architects vond ik zeer vet, vetter dan ik had verwacht eigenlijk. Dat nieuwe nummer dat ze speelde klonk ook erg vet.
Despised Icon vond ik ook wel oke maar vind het nogal nutteloos dat ze 2 zangers hebben terwijl het verschil van geluid echt minimaal is. Maarja ik hou ze niet tegen
Unearth was zwaar geniaal. Ook de enige band waar ik af en toe in de pit ben gesprongen of aan een circle pit heb mee gedaan. Bij al die andere bands waren er steeds van die mongolen zo een hardcore dancing geval te doen en dat is echt schijt iritant. No way dat ik er dan in ga want als je zo een klap ofzo voor je kop krijgt ben je mooi de lul.
Parkway Drive vond ik ook erg gaaf, het was echt 1 grote chaos in die zaal en dat was wel tof.
Over de zaal ben ik ook dik tevreden, ze hadden gewoon airco erin zitten wat echt super hip was. Want vaak is het te heet na een paar nummers maar dat viel nu reuze mee. Het rook verbod heerscht echt zwaar want vaak heb je van die mensen die van die hele zware shag roken en dat zuigt echt maar daar had je nu dus geen last meer van. Het geluid vond ik erg goed, het stond niet te hard en niet te zacht af en toe viel wel de zang eens weg maar over het algemeen vond ik het dik in orde.
Erg geslaagd concert dus en dat voor maar 18,50€
Klik om te vergroten...